Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.09.2014, 11:23 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
Co powinien pokazywać czujnik poziomu oleju?
U mnie jak odpalę jest pośrodku, a jak ruszę to wchodzi na czerwone pole.
Czy tak ma być?
Wydaje mi sie, ze manual podaje, ze nie może byc na czerwonym polu.
Olej w silniku oczywiście jest. :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.09.2014, 11:31 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Wskaźnikiem mierzy sie poziom na wolnych obrotach i dobrze rozgrzanym silniku i wtedy powinno być w połowie , na zimnym mniej a podczas jazdy to nie ma znaczenia.
Przynajmniej tak jest u mnie :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.09.2014, 12:10 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
Tak tez mi sie wydawało...
Dzięki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.09.2014, 12:11 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Też tak myślę - ma być w połowie lub 3/4 skali przy rozgrzanym silniku na wolnych obrotach. Sprawdź dla porządku bagnetem.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.09.2014, 23:47 

Dołączył: 9.11.2012
Posty: 234
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 358
U mnie olej na bagnecie jest ok. Na wskaźniku na wolnych obrotach jest po środku , a gdy tylko dam "kitę" olej na wskaźniku spada do zera. Podobno tak jest ok. :)




_________________

G50 3.2
965
993tt


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.09.2014, 9:28 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
Spada do zera czyli idzie na czerwone pole .
O to właśnie pytałem. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.09.2014, 17:40 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 423
Wszystko jest tak jak ma byc. Niemozliwym jest odczytac poziom oleju w czasie jazdy, a ruchy wskaznika podczas jazdy sa nieistotne. Prawidlowy odczyt poziomu oleju jest tylko na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach, po ok. 30 sekundach w takim stanie (kiedy wskazowka sie przestanie ruszac). Przejedz sie do pelnego rozgrzania silnika, czyli 1/3 do polowy ruszyl sie do gory wskaznik temperatury, zatrzymaj sie na rownym terenie, i po 30 sekundach na jalowym biegu bedzie prawidlowy odczyt. Prawidlowy poziom to miedzy pol, a 3/4 - dolewac jak spadnie do 1/3 i nigdy nie pozwolic na spadek w czerwone pole... Tak, dla swietego spokoju, mozna sprawdzic bagnetem (odleglosc od max i min na bagnecie to ok. 1.5 litra oleju), ale niekoniecznie - jesli wskaznik bylby zepsuty, na wylaczonym silniku igla bylby max w gorze... Jesli musisz dolac - nie wiecej niz 0.5 litra na raz zeby nie przelac...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron