Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.10.2018, 20:12 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2069
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Jak w tytule.
Wymienione świece i cewki.
Przeczyszczona odma, przepustnica i silnik krokowy.
Auto jak dzisiaj wyjechało z warsztatu to wolne były w granicach 630-660 - minimalne falowanie.
Przejechałem jakieś 100km i zostawiłem auto na 20 minut na parkingu.
Odpaliłem i było Ok, ale po 5-10 minutach stania w korku falowanie przybrało na mocy tj. waha się w granicach 600 (mam wrażenie że zaraz zgadnie) do 800.
Jakieś pomysły?
Komputer nic nie pokazuje.


Wysłane z Commodore C64




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.10.2018, 20:53 

Dołączył: 19.02.2017
Posty: 33
Jakies podejrzane odglosy na biegu jalowym? W moim 996.1 czasami slychac stukanie. Z poczatku myslalem ze to oznaka owalnosci cylindrow ale 2ch mechanikow po osluchaniu stetoskopem stwierdzilo ze raczej slaby popychacz, zacinajacy sie przy niskim cisnieniu oleju. Efekt uboczny: falujace obroty. Workaround: nie wylaczac klimy - obroty nie schodza tak nisko i efekt nie wystepuje :)

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.10.2018, 20:58 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Pytanie czy problem występował przed serwisem tj.wymianą świec,cewek.Sprawdz czy nie są poluzowane obejmy podciśnień powietrza.Może podczas serwisu ruszyli to?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.10.2018, 22:36 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2069
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Przed wymiana świec i cewek auto czasami gasło i pojawiały się błędy z zapłonem na cylindrach.
Faktycznie jak włączona jest klima to obroty są bardzo stabilne w granicach 940-960.
Nie ma żadnych niepokojących odgłosów.
Auto idealnie przyspiesza, nie ma żadnej „zadyszki”, generalnie idzie jak burza.
Tylko ta jedna mała sprawa mnie zastanawia.


Wysłane z Commodore C64




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.10.2018, 20:29 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2069
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Tak to wyglada na rozgrzanym silniku.
Na zimnym działa ssanie i wszystko jest Ok.

https://youtu.be/adyi-3UfIT8




Wysłane z Commodore C64




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.10.2018, 21:25 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
Słuchaj, a może poprostu przepustnica jest brudna. Często zdarza się że właśnie przy brudnej przepustnicy obroty tak falują. Weź trochę benzyny ekstrakcyjnej i spróbuj przemyć. Na pewno nie zaszkodzi, a jest szansa że pomoże.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.10.2018, 12:08 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2069
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Michał, przepustnica była myta.
Zastanawia mnie, czy może być to związane z używanym olejem.
Poprzedni właściciel nie pamiętał co lał i auto raczej chodziło Ok.
Ja nadałem 5W40, kilku kolegów tutaj do takiego auta z podobnym nalotem polecają 10W60.
A może takie falowanie jest w „normie”
Porsche, skoro wg instrukcji może palić 1,5l oleju na 1000 km ;)
Czy silnik krokowy można jakoś zdiagnozować na 100% ze to on, lub nie on?


Wysłane z Commodore C64




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.10.2018, 15:30 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
Odepnij wtyczkę z silnczka krokowego I zobacz co się stanie.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.10.2018, 15:49 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1191
adamax a co ma olej od smarowania silnika do jego pracy na biegu jałowym :shock: przyczyny mogą być w układzie dolotu powietrza ,wtryskowym ,elektryce czyli czujniki. Bez uczciwej diagnostyki nic nie zrobisz.Myślę że czeka cię wizyta w warsztacie.Powodzenia HEJ


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.10.2018, 17:26 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2069
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Mic182 napisał(a):
Odepnij wtyczkę z silnczka krokowego I zobacz co się stanie.

Pozdrawiam,
Michał


Michał, która to? Masz jakaś fotkę/rysunek?


Wysłane z Commodore C64




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.10.2018, 8:44 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
10W-60 to do ostrej jazdy. Normalnie lepiej lać to, co zaleca producent




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.10.2018, 10:07 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Na filmiku nie widzę nic niepokojącego.Delikatnie może bujać igła,to samochód sportowy a nie dizel.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.10.2018, 10:34 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2069
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Arekk napisał(a):
Na filmiku nie widzę nic niepokojącego.Delikatnie może bujać igła,to samochód sportowy a nie dizel.


W 986 igła stoi jak wryta - stąd moje pytanie, bo nie mam innego 996 do porównania.


Wysłane z Commodore C64




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.10.2018, 11:57 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1375
Adam, chyba za dużo w aptece siedzisz... :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.10.2018, 12:19 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
Dobra, więc tak. Mam podobnie w 986 tylko u mnie skoki są równomierne o ok 20 obrotów.. Też na początku mnie to wkurzało. Szukałem gdzie leży problem. Prawda jest taka, że doszłoby do tego bym wymienił pół samochodu. Kiedyś zostało mi 5 litrów benzyny 95 ostan z kosiarki. Wlałem do baku i przestało falować.... Podmieniałem przepływomierz , czyściłem przepustnicę i wymieniłem świece. Jak doszedłem do cewek zrozumiałem, iż jak tak dalej pójdzie to wymienię pół samochodu i cewek już nie wymieniłem. Podmieniłem niestety tylko 4 szt i dalej było to samo. Od tego czasu nie zwracam uwagi na wolne obroty.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.10.2018, 16:41 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
U mnie stoją jak wryte (obroty). 986.
Może one (te 986) są lepsze od tych 996 ? 😛😉




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.10.2018, 17:18 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1191
A propos adamax jakie paliwo lejesz ,a może zmieniałeś ostatnio stację bo pamiętam twoje starsze wpisy o 996 i było super.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2018, 16:24 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2069
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Romcio napisał(a):
A propos adamax jakie paliwo lejesz ,a może zmieniałeś ostatnio stację bo pamiętam twoje starsze wpisy o 996 i było super.


Paliwo to zawsze 98, zazwyczaj Orlen lub BP.
Często jeżdzę za granicę tym autem i tam tez 98.


Wysłane z Commodore C64




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.12.2018, 20:49 

Dołączył: 11.11.2018
Posty: 53
U mnie (981) dzisiaj pojawiło się właśnie takie delikatne falowanie po odbiorze auta z aso po dużym przeglądzie.
Nie próbowałem wyłączać klimy.
Dziś już późno było ale jutro dzwonię z zapytaniem lub awanturą ;-)


https://www.youtube.com/watch?v=24XfKieHt8I - tu twierdzą, że to niby "normal", zobaczymy co jutro serwis powie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.12.2018, 15:42 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
mam to samo w 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum