Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 996 c4s szpera
PostNapisane: 29.10.2015, 15:42 

Dołączył: 15.05.2012
Posty: 601
Witam,
Czy w 996 c4s jest na przedniej osi szpera ?? bo potrzebuję wyważyć przednie koła dynamicznie, a ona takie wyważenie wyklucza.
Muszę je doważyć, gdyż mam spore drgania kierownicy w zakresie 120-160, felgi sa proste, opony nowe, cały zestaw wyważony, zawieszenie bez luzów, geometria świeżo zrobiona.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2015, 16:30 

Dołączył: 2.08.2010
Posty: 335
Wygląda na to, że nie ma :)

http://rennlist.com/forums/996-forum/50 ... e-lsd.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2015, 16:47 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Próbowałeś wyważania na Hunterze z testem drogowym? Jesteś pewien, że tam gdzie wyważałeś potrafią to robić i mają skalibrowany sprzęt?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2015, 16:58 

Dołączył: 15.05.2012
Posty: 601
tunix napisał(a):
Próbowałeś wyważania na Hunterze z testem drogowym? Jesteś pewien, że tam gdzie wyważałeś potrafią to robić i mają skalibrowany sprzęt?


Tam gdzie składałem i wywazalem koła robię to od lat i nie było nigdy problemów. Jeśli masz jakiś namiar na takiego Huntera z testem drogowym w Warszawie to daj znać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2015, 17:12 

Dołączył: 15.05.2012
Posty: 601
szpaku napisał(a):

Thx


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2015, 18:06 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
http://www.serwisgum.pl

Sensowni goście, mają dwa Huntery i kalibrują jak producent przykazał.

Jeśli oni nie pomogą to musiałbyś pożyczyć koła z innego auta które na 100% nie wibrują. Bo może masz np. krzywą piastę.


adam748 napisał(a):
Tam gdzie składałem i wywazalem koła robię to od lat i nie było nigdy problemów. Jeśli masz jakiś namiar na takiego Huntera z testem drogowym w Warszawie to daj znać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2015, 21:48 

Dołączył: 4.02.2010
Posty: 130
tunix napisał(a):
Próbowałeś wyważania na Hunterze z testem drogowym? Jesteś pewien, że tam gdzie wyważałeś potrafią to robić i mają skalibrowany sprzęt?


Też polecam Huntera z testem drogowym (jest za dodatkową opłatą) lub wyważenie w Porsche Centrum - dysponują też drogą maszyną, u mnie pomogło :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2015, 22:32 

Dołączył: 15.05.2012
Posty: 601
Dzięki Panowie za informacje. Umówię się do serwisgum jakoś po weekendzie, mam nadzieję, że ogarną temat.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2015, 23:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Dobrym pomysłem jest to co napisał Tunix, zobaczyć na kołach
z innego auta, może być problem z zawieszeniem, to wykluczyłeś?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2015, 23:47 

Dołączył: 15.05.2012
Posty: 601
Co do zawieszenia to brak jest w nim jakichkolwiek luzów, geometria co dopiero zrobiona i nie budzi zastrzeżeń. Więcej nie było sprawdzane


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.10.2015, 21:16 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Moim zdaniem zakres wystepowania drgan wyklucza koła. Moze tarcze hamulcowe albo to przegub.




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.11.2015, 0:02 

Dołączył: 15.05.2012
Posty: 601
Dzięki tunix za namiar na warsztat. Dziś po wizycie w poleconym serwisie zrezygnowałem z usług mojego wulkanizatora. Koła były niedoważone średnio po 20-30gram. Jest dobrze ;) Co prawda czuję jeszcze jakieś bardzo delikatne drgania powyżej 1,9 ale da się już normalnie jeździć. :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.11.2015, 12:51 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Fajnie że pomogli. Naprawdę goście są pro. Ja tam jeżdżę 40 km w jedną stronę z trzeba autami, żeby co sezon koła zmienić.

Z wyważeniem jest tak, że jest dużo detali, o których trzeba pamiętać. Pierwszy to kalibracja maszyny. Sam widziałem jak przeprowadzali procedurę rano po włączeniu Huntera. Drugie - właściwe zamocowanie felgi na wyważarce, w miarę możliwości uchwytem z paluchami. Dokręcenie kół właściwym momentem - kiedyś awaryjnie musiałem łatać koło w losowym warsztacie. Goście tak przykręcili koło, że tarcza hamulcowa się wygięła i biło przy każdym hamowaniu. Słowem - wiele można schrzanić :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum