|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
adam748
|
Napisane: 29.10.2015, 15:42 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
Witam, Czy w 996 c4s jest na przedniej osi szpera ?? bo potrzebuję wyważyć przednie koła dynamicznie, a ona takie wyważenie wyklucza. Muszę je doważyć, gdyż mam spore drgania kierownicy w zakresie 120-160, felgi sa proste, opony nowe, cały zestaw wyważony, zawieszenie bez luzów, geometria świeżo zrobiona.
|
|
Góra |
|
szpaku
|
Napisane: 29.10.2015, 16:30 |
|
Dołączył: 2.08.2010 Posty: 335
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 29.10.2015, 16:47 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
Próbowałeś wyważania na Hunterze z testem drogowym? Jesteś pewien, że tam gdzie wyważałeś potrafią to robić i mają skalibrowany sprzęt?
|
|
Góra |
|
adam748
|
Napisane: 29.10.2015, 16:58 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
tunix napisał(a): Próbowałeś wyważania na Hunterze z testem drogowym? Jesteś pewien, że tam gdzie wyważałeś potrafią to robić i mają skalibrowany sprzęt? Tam gdzie składałem i wywazalem koła robię to od lat i nie było nigdy problemów. Jeśli masz jakiś namiar na takiego Huntera z testem drogowym w Warszawie to daj znać.
|
|
Góra |
|
adam748
|
Napisane: 29.10.2015, 17:12 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 29.10.2015, 18:06 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
http://www.serwisgum.plSensowni goście, mają dwa Huntery i kalibrują jak producent przykazał. Jeśli oni nie pomogą to musiałbyś pożyczyć koła z innego auta które na 100% nie wibrują. Bo może masz np. krzywą piastę. adam748 napisał(a): Tam gdzie składałem i wywazalem koła robię to od lat i nie było nigdy problemów. Jeśli masz jakiś namiar na takiego Huntera z testem drogowym w Warszawie to daj znać.
|
|
Góra |
|
dariog
|
Napisane: 29.10.2015, 21:48 |
|
Dołączył: 4.02.2010 Posty: 130
|
tunix napisał(a): Próbowałeś wyważania na Hunterze z testem drogowym? Jesteś pewien, że tam gdzie wyważałeś potrafią to robić i mają skalibrowany sprzęt? Też polecam Huntera z testem drogowym (jest za dodatkową opłatą) lub wyważenie w Porsche Centrum - dysponują też drogą maszyną, u mnie pomogło
|
|
Góra |
|
adam748
|
Napisane: 29.10.2015, 22:32 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
Dzięki Panowie za informacje. Umówię się do serwisgum jakoś po weekendzie, mam nadzieję, że ogarną temat.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 29.10.2015, 23:33 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Dobrym pomysłem jest to co napisał Tunix, zobaczyć na kołach z innego auta, może być problem z zawieszeniem, to wykluczyłeś?
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
adam748
|
Napisane: 29.10.2015, 23:47 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
Co do zawieszenia to brak jest w nim jakichkolwiek luzów, geometria co dopiero zrobiona i nie budzi zastrzeżeń. Więcej nie było sprawdzane
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 30.10.2015, 21:16 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
Moim zdaniem zakres wystepowania drgan wyklucza koła. Moze tarcze hamulcowe albo to przegub.
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
adam748
|
Napisane: 6.11.2015, 0:02 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
Dzięki tunix za namiar na warsztat. Dziś po wizycie w poleconym serwisie zrezygnowałem z usług mojego wulkanizatora. Koła były niedoważone średnio po 20-30gram. Jest dobrze Co prawda czuję jeszcze jakieś bardzo delikatne drgania powyżej 1,9 ale da się już normalnie jeździć.
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 6.11.2015, 12:51 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
Fajnie że pomogli. Naprawdę goście są pro. Ja tam jeżdżę 40 km w jedną stronę z trzeba autami, żeby co sezon koła zmienić. Z wyważeniem jest tak, że jest dużo detali, o których trzeba pamiętać. Pierwszy to kalibracja maszyny. Sam widziałem jak przeprowadzali procedurę rano po włączeniu Huntera. Drugie - właściwe zamocowanie felgi na wyważarce, w miarę możliwości uchwytem z paluchami. Dokręcenie kół właściwym momentem - kiedyś awaryjnie musiałem łatać koło w losowym warsztacie. Goście tak przykręcili koło, że tarcza hamulcowa się wygięła i biło przy każdym hamowaniu. Słowem - wiele można schrzanić
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|