Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 19.05.2014, 11:09 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Zamierzam zajrzeć autem i na tor, więc chyba zwykłe TRW/Textary się nie za bardzo nadadzą. Ktoś ma jakieś doświadczenia? EBC Yellow? A może Red? Ferodo 2500? A może sprawdzony przez Bartka Pagid RS Yellow? Tylko gdzie to ostatnie kupić? Tarcze będą Zimmermann albo Ate.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2014, 11:25 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Ja używam EBC Yellow - w zestawieniu z opona semislick na torze pracują na granicy swoich możliwości, ale jeszcze dają radę. Jakie Ty masz tarcze z przodu ? 318 mm ? Jeśli tak, to pewnie to taki sam zestaw jak w moim boxiku. A na jakich oponach będziesz jechał ? Na drogowych jest szansa, że textar da radę, jak na semi to odradzam textary na tor - jest mocno prawdopodobne, że pył z kolcków zespoli Ci się z Zimmermanami - tzw depozyt i tarcza będzie do wyrzucenia (ew przetoczenia). Ferrodo DS2500 wg mnie również polegnie na semislickach. Pagida nie uzywałem - ale skoro u Bartka daje radę, to chyba jest ok, bo Bartek jedzie naprawdę szybko. EBC red na bank polegnie, nawet nie próbuj, koledze odkleił się materiał cierny od płytki metalowej :shock:. Na pewno dadzą radę ferrodo DS1.11 - ale są trudno dostępne, podobna mieszanka to Mintex M1166. Ja dla siebie zamówiłem w ramach testów EBC blue ndx - w odróżnieniu od zwykłych blue mają hamować również na zimno, błyskawicznie się układać do tarczy, dawać radę z temperaturą co najmniej tak jak yellow, no i być trwalsze o 40% od yellow. Jak przetestuję, to zdam relację, ale to jeszcze ze dwa trackdaye zejdą :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2014, 11:29 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Dzięki - tak mi się zdaje, że 318 przód i 299 tył. EBC Red miałem swego czasu w 964 i nie narzekałem, ale teraz mocy troszkę więcej :) Na tor zdecydowanie semislick.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2014, 11:44 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
wit007 napisał(a):
Dzięki - tak mi się zdaje, że 318 przód i 299 tył. EBC Red miałem swego czasu w 964 i nie narzekałem, ale teraz mocy troszkę więcej :) Na tor zdecydowanie semislick.


No to poniżej żółtych EBC bym nie schodził, bo zniszczysz klocki i tarcze błyskawicznie. A 964 też na semislickach jeździło w zestawieniu z ebc red ?
Zresztą i tak przygotuj się na to, że tarcze mocno dostaną w ucho :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2014, 11:46 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Nie zdążyło :) Jeździło na Conti Sport 3. Domyślam się, na szczęście tarcze są dość tanie :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2014, 12:04 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
wit007 napisał(a):
Nie zdążyło :) Jeździło na Conti Sport 3. Domyślam się, na szczęście tarcze są dość tanie :)


Z moich obserwacji wynika, że semislick znacznie podnosi wymagania dla zestawu tarcze/klocki. Siły które ta opona jest w stanie przenieść, są sporo większe niż na drogówce, więc obciążenie dla układu hamulcowego wzrasta.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2014, 15:41 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Broń się jak możesz przed ferodo 2500,miały być lepsze niż seria a tymczasem są tak twarde że zużyłem tarcze a klocki nówka,co prawda w 993 ale i tak syf jak cholera .Ferodo tylko DS3000 ale do 911 ich nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2014, 16:58 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Adi_rallye napisał(a):
Broń się jak możesz przed ferodo 2500,miały być lepsze niż seria a tymczasem są tak twarde że zużyłem tarcze a klocki nówka,co prawda w 993 ale i tak syf jak cholera .Ferodo tylko DS3000 ale do 911 ich nie ma.

A jak skuteczność hamowania ? I odporność na temperaturę ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2014, 17:11 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
TomRS napisał(a):
Adi_rallye napisał(a):
Broń się jak możesz przed ferodo 2500,miały być lepsze niż seria a tymczasem są tak twarde że zużyłem tarcze a klocki nówka,co prawda w 993 ale i tak syf jak cholera .Ferodo tylko DS3000 ale do 911 ich nie ma.

A jak skuteczność hamowania ? I odporność na temperaturę ?

Nawet na seryjnej gumie mają problem. Wywalam je


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2014, 17:13 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Ja polecam EBC Red Stuff - skuteczność hamowania nieporównywalna z OEM, a zużycie tarcz nieznaczne.
Jedno wiem - następne też będą Redstuff'y. 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2014, 17:13 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Czyli dobrze podejrzewałem, że ds2500 nie dadzą rady na torze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2014, 17:28 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
TomRS napisał(a):
Adi_rallye napisał(a):
Broń się jak możesz przed ferodo 2500,miały być lepsze niż seria a tymczasem są tak twarde że zużyłem tarcze a klocki nówka,co prawda w 993 ale i tak syf jak cholera .Ferodo tylko DS3000 ale do 911 ich nie ma.

A jak skuteczność hamowania ? I odporność na temperaturę ?

Nawet na seryjnej gumie mają problem. Wywalam je


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2014, 18:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Przegapilem wczesniej ten watek i czuje sie wywolany do tablicy. Do tej pory moje doswiadczenia zaczynaja sie i koncza na 964 i na tej podstawie pisze.

EBC yellow plus zwykle opony Conti 18" - dobry zestaw, gdy nim jezdzilem, to nie bylem w stanie go "naduzyc" - Tor Poznan 2:05

Pagid RS yellow plus zwykle Bridgestone 16" - z opon zostaly strzepy, hamowanie o wiele lepsze, zero fadingu, rewelacyjne po rozgrzaniu (Paul Ricard 34 st C) - TP 1:59

Seryjny klocek, seryjna tarcza, C2 plus semislick Michelin Cup 17" - klocki nie dawaly rady w Poznaniu, fading, plywanie tylu auta przy hamowaniu, poczucie lekkiej niestabilnosci - TP 1:54,5

Pagid RS yellow przod, trickstuff czerwony tyl (brak malego Pagida do tylnego zacisku wczesnego 964 C2) plus Michelin Cup 16" - pewne hamowanie przez caly czas, >30 okrazen, stabilne auto - TP 1:54,3xx

Jedyny minus Pagida to piszczenie - w miescie brzmi jakby ocieraly kola, a na torze jak jakas trabko-piszczalka. Ja z tym moge zyc, ale nie kazdemu przypadnie to do gustu. Mozna kupic we Francji w sklepie Oreca - wysylaja. http://www.oreca.fr/en/




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2014, 21:02 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
BT napisał(a):

Jedyny minus Pagida to piszczenie - w miescie brzmi jakby ocieraly kola, a na torze jak jakas trabko-piszczalka. Ja z tym moge zyc, ale nie kazdemu przypadnie to do gustu. Mozna kupic we Francji w sklepie Oreca - wysylaja. http://www.oreca.fr/en/


Uwielbiam osobiście to rajdowo-wyścigowe piszczenie,znaczy że klocek schodzi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2014, 22:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Adi_rallye napisał(a):
BT napisał(a):

Jedyny minus Pagida to piszczenie - w miescie brzmi jakby ocieraly kola, a na torze jak jakas trabko-piszczalka. Ja z tym moge zyc, ale nie kazdemu przypadnie to do gustu. Mozna kupic we Francji w sklepie Oreca - wysylaja. http://www.oreca.fr/en/


Uwielbiam osobiście to rajdowo-wyścigowe piszczenie,znaczy że klocek schodzi


Zle sie wyrazilem. Tez bardzo lubie ten dzwiek, szczegolnie trabko-piszczalkowy :lol:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.05.2014, 23:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Dołączam do klubu :D
Także lubię jak po dniu na torze ładnie piszczą :)
Ja mam EBC zielone, ale waga piórkowa w porównaniu do Waszych,
będą czerwone za jakiś czas.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.05.2014, 9:20 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Dzięki za opinie - a czy EBC Yellow też piszczą? Pytam, bo są łatwiej dostępne niż Pagid ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.05.2014, 9:32 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
wit007 napisał(a):
Dzięki za opinie - a czy EBC Yellow też piszczą? Pytam, bo są łatwiej dostępne niż Pagid ;)


W zasadzie prawie wcale nie piszczą. Jednak Pagida pozycjonowałbym wyżej niż EBC w kwestii jakości klocka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.05.2014, 3:36 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
podepnę się , bo zapaliła się kontrolka od klocków jutro będę wiedział czy tył czy przod , pytanko czy lepiej to :
http://allegro.pl/klocki-porsche-911-99 ... 90661.html
czy oem , czy
http://allegro.pl/klocki-ham-ferodo-ds- ... 10667.html
szykuje się duzo tras wakacyjnych ale i 3 trackday , opona michelin ps2 możliwe tez r888

i druga sprawa milismy chyba jakigos kolege na forum od hamulców "centrum hamulcowe" czy cos takiego jaki miał nick ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.05.2014, 7:13 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Ty masz Turbinę ? To moim skromnym zdaniem, żadne z tych klocków nie podołają trudom trackdaya w takim aucie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum