Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 31.10.2022, 17:19 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
To ja otworze - chyba mam prawo :lol:
Nowi , dziwicie się ze takie odpowiedzi , a jakie maja być jeśli ktoś ma jakie kolwiek pojęcie techniczne i zna markę - realia porsche świata to z automatu wie ze to się nie uda , może z honda by się dało czy e36 ale mam wrażenie ze założyciela wątku naprawdę poniosła fantazja i ma nadzieje zbudować gt3 a w sumie coś lepszego za drobniaki . Otóż koledzy płacący składki maja racje , nie ma taniej i latwej drogi , wyjdzie napewno drożej niż zakup gt3 a i efekt może być końcowy gorszy na dłuższa metę . Zdajesz sobie sprawę jaki koszt jest samej skrzyni biegów do takiego projektu na dżien dzisyjszy ( 5x większy niż pare lat temu) a gdzie reszta układanki układ chłodzenia sprzęgło heble zawias nie tylko amorki :) , o silniku nawet nie wspominam . Tego typu auto to nie silnik a każdą modfikacj apociagnei za sobą następna powodując ze spiętrza się kolejne awarie itp . Powiem wam na własnej skórze ze w podobne auto włożyłem już 80 tyś (euro) . Zdecydowanie turbo z tylnim aka gt2 napędem pozostaiownym na nowoczesnych sprężarkach hybrydach da efekt pozadany i dużo niższy koszt niż to co planujesz zwlaszcza ze ma to być na tor do upalnie więc mezger tt mimo iz ma 23 lata Ci wytrzyma kolejne 23 lata upalania w każdej temp a to co zrobisz wątpię ...
To napisałem ja z kółeczka wspólnej adoracji płacący składki .
Nikt nie zabrania nie wyśmiewa pomysłu ale skoro pytasz są odp.
Życzę naprawdę sukcesu ale znam to pare lat temu zacząłem kostrukcje ruf na wąskiej budzie itd - odpuscielm bo są tańsze i lepsze rozwiązania ...
Powyższy post nie jest skierowany personalnie żeby wyprzedzić zbędne odp ...

Ps : reasumując jeśli nadal nic nie pomogły nasze wypociny , uważam i mówię całkiem serio sprzedaj auto a kasę która miałeś zamiar włożyć dołóż i kup coś innego . Nie ma pewniejszej i tańszej opcji żeby spełnić twoje kryteria.

Wracając do składek , uważam ze chcąc przepis na telerzu lub inne informacje porady , to przynależnosc do "wspólnoty" jest w dobrym tonie i byłoby dobrze mieć ta składkę opłaconą , bo naprawde wielu zagląda tu tylko żeby coś wziasc nie dając nic ... i jeszcze pretensje ze nie dostali ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2022, 3:22 

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1351
996GT3 - kup sobie silnik od 996-911 40 Jahre, 345KM i po sprawie , plug & play, najtansze rozwiazanie i bez niespodzianek...


https://www.ebay.com/itm/284886153911?f ... Swo3hixUn2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2022, 3:54 

Dołączył: 30.03.2018
Posty: 175
Można też zamiast kombinować ze swapami przytargać e46m3 ze stanów. Po podstawowych modach takich jak zawias, kubły i hamulce masz auto o dokładnie takiej charakterystyce jak chciałeś. Szczerze powiedziawszy silnik ma więcej charakteru niż 3.8 z 997, kręci się do 8k rpm i w dodatku będziesz miał znacznie tańszą eksploatacje na torze. Mówię to z perspektywy kogoś kto dopiero co robił remont 3.6 w 996 i rozważał przez chwilę opcje swapa ale finalnie nie miało to absolutnie sensu finansowego + tak jak koledzy wcześniej pisali, najczęściej jak się zacznie grzebać to jest to dopiero początek wydatków. W przypadku swapa jeszcze oprócz samych kosztów dochodzi kwestia 'money in - money out'.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2022, 11:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 1.09.2020
Posty: 206
Lokalizacja: Cowbridge
Nr klubowicza: 686
Jeżeli myślisz o track car, to ja bym rozważył Boxstera 986. Można je kupić za małe pieniądze (jeżeli auto na tor to może być zaniedbany, duzy przebieg, nieważne). Wybebeszyć, klatka, hardtop. Można wsadzić silnik od 996, ostatnio widziałem kompletny silnik 3.4 za 2tys. USD. Te motory 3.4 maja szerokie łożysko IMS (mocniejsze) i charakterystykę mocy bardziej na gorze. W Boxterze jest łatwiej przerobić układ smarowania na tzw sucha miskę z zewnętrznym zbiornikiem oleju.
A 996 trzymaj najlepiej trzymać seryjne i zadbane.




_________________

Jest:
`18 Porsche 911
bylo:
`21 992 Turbo
`15 991.1 GT3 CS
`13 R8 V8
`02 996.2 C2 Manual
`74 914 2.0 CanAm


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2022, 13:26 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
bary napisał(a):
996GT3 - kup sobie silnik od 996-911 40 Jahre, 345KM i po sprawie , plug & play, najtansze rozwiazanie i bez niespodzianek...


https://www.ebay.com/itm/284886153911?f ... Swo3hixUn2

niby inna miska niby dużo zmian ale przecież te motory tez zdychają już kilka bylo na naszym podwórku takich o usa nie wspomne ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2022, 23:02 

Dołączył: 10.05.2015
Posty: 109
porscheee napisał(a):
ale mam wrażenie ze założyciela wątku naprawdę poniosła fantazja i ma nadzieje zbudować gt3, a w sumie coś lepszego za drobniaki .


Ciebie ostro ponioslo, pisząc że chce zbudować coś lepszego niż GT3 za drobniaki.
Haha gdzie ja coś takiego napisałem???
Akurat , nie ma nic lepszego niż gt3.

Chciałem troche upodobnić zwykłą 996 to tego modelu , czy widzisz coś w tym złego??
Za GT3 trzeba dać około 400 tys i nie dziw się, ze nie kazdego na to stać.

Ok myślałem że forum jest ogólnodostępne, a tu widzę że chcesz jakiejś porady to płać składki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.11.2022, 13:48 

Dołączył: 10.05.2015
Posty: 109
MDU napisał(a):
Można też zamiast kombinować ze swapami przytargać e46m3 ze stanów. Po podstawowych modach takich jak zawias, kubły i hamulce masz auto o dokładnie takiej charakterystyce jak chciałeś. Szczerze powiedziawszy silnik ma więcej charakteru niż 3.8 z 997, kręci się do 8k rpm i w dodatku będziesz miał znacznie tańszą eksploatacje na torze. Mówię to z perspektywy kogoś kto dopiero co robił remont 3.6 w 996 i rozważał przez chwilę opcje swapa ale finalnie nie miało to absolutnie sensu finansowego + tak jak koledzy wcześniej pisali, najczęściej jak się zacznie grzebać to jest to dopiero początek wydatków. W przypadku swapa jeszcze oprócz samych kosztów dochodzi kwestia 'money in - money out'.


Ok dzięki za wypowiedź, m3 e36 z s54 już mam.
Odnośnie Porsche, ma być to samochod do jazdy ulicznej, nie na tor.
Zależy mi żeby auto optycznie i zawieszeniowo bylo jak GT3 , a silnik najwazniejsze, żeby po prostu był bezawaryjny przy ulicznej szybkiej jezdzie. Pomyślałem że skoro w zasadzie w każdym 996 dobrze jest zrobić silnik za wczasu,zeby miec spokoj, może warto przy tym wrzucić trochę mocniejszy.
Może rzeczywiście najlepiej będzie pozostać przy 3.6


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.11.2022, 14:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.12.2017
Posty: 717
Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
Nie ma co się spinać, bo koledzy mają racje. Poza tym, co Ci da parę koni więcej? I to jeszcze ładując tyle kasy? To po prostu mija się z celem.

IMO zostaw silnik w spokoju, a zainwestuj w:
zawieszenie, hamulce, szperę, wydech, kubły + GT3 Aerokit i będziesz miał wtedy baby GT3.




_________________

981 Boxster GTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.11.2022, 15:47 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Johnny napisał(a):
Nie ma co się spinać, bo koledzy mają racje. Poza tym, co Ci da parę koni więcej? I to jeszcze ładując tyle kasy? To po prostu mija się z celem.

IMO zostaw silnik w spokoju, a zainwestuj w:
zawieszenie, hamulce, szperę, wydech, kubły + GT3 Aerokit i będziesz miał wtedy baby GT3.


+1

Do tego nie chodzi o to czy płacisz składki, czy nie, po prostu większość z nas nie ma wiedzy technicznej na takim poziomie by dawać rady techniczne, jak Ci pisałem pogadaj z fachowcami. My możemy radzić z własnego doswiadczenia, lub rozmów gdzies tam, kiedyś.
Ale rada by zrobić optycznie GT3+ hamulce, zawieszenie jest dobrym pomysłem. A przy ewentualnym remoncie dołożyć kilka KM.




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.11.2022, 17:30 

Dołączył: 23.01.2021
Posty: 34
To może zamiast doinwestować obecne 996 to sprzedać razem z tym M3 i wymienić na pełnoprawne GT3? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.11.2022, 17:40 

Dołączył: 22.12.2021
Posty: 70
996GT3 napisał(a):
Zależy mi żeby auto optycznie i zawieszeniowo bylo jak GT3 , a silnik najwazniejsze, żeby po prostu był bezawaryjny przy ulicznej szybkiej jezdzie.


To tu masz takiego jakby gotowca:

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-911-60-000km-gt3-rs-carrera-white-rollbar-ID6Et2Hb.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.11.2022, 18:40 

Dołączył: 17.09.2022
Posty: 174
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 831
Faza20 napisał(a):


I jeszcze mają napisane, że przyjmują stare auta w rozliczeniu, więc może zgodzą się przyjąć Twoje 996 + dopłata z Twojej strony

40 Jahre #0719




_________________

Przemek
40 years of 911 No. 0719


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.11.2022, 2:38 

Dołączył: 10.05.2015
Posty: 109
Johnny napisał(a):
Nie ma co się spinać, bo koledzy mają racje. Poza tym, co Ci da parę koni więcej? I to jeszcze ładując tyle kasy? To po prostu mija się z celem.

IMO zostaw silnik w spokoju, a zainwestuj w:
zawieszenie, hamulce, szperę, wydech, kubły + GT3 Aerokit i będziesz miał wtedy baby GT3.


Andruszka napisał(a):

+1

Do tego nie chodzi o to czy płacisz składki, czy nie, po prostu większość z nas nie ma wiedzy technicznej na takim poziomie by dawać rady techniczne, jak Ci pisałem pogadaj z fachowcami. My możemy radzić z własnego doswiadczenia, lub rozmów gdzies tam, kiedyś.
Ale rada by zrobić optycznie GT3+ hamulce, zawieszenie jest dobrym pomysłem. A przy ewentualnym remoncie dołożyć kilka KM.



Racja, tak chyba finalnie zrobie. Sinik zostanie 3.6 ,caly wydech z GT3 CUP kolektor IPD z wieksza przepustnica, a cala reszta od GT3 - zawias hamulce kola , grube stabilizatory, rollbar , Aero kit,
W przyszlosci jesli przyjdzie czas remontu, moze zrobi sie 3.8 albo 3.9.

Dziekuje za wszystkie pomocne wypowiedzi.

pmka napisał(a):
Faza20 napisał(a):


I jeszcze mają napisane, że przyjmują stare auta w rozliczeniu, więc może zgodzą się przyjąć Twoje 996 + dopłata z Twojej strony

40 Jahre #0719


Odpada, 3.4 mnie nie interesuje i cena z kosmosu.
Poza tym auto wole przerobic sobie sam i w 100% po swojemu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.11.2022, 16:14 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
trochę o tych motorach
https://www.youtube.com/watch?v=e7c2ajVrDy8


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.11.2022, 18:43 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 254
Gotowe rozwiązanie problemu, wystarczy naprawic:
https://m.mobile.de/auto-inserat/porsch ... rp&type=ad


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.11.2022, 21:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
porscheee napisał(a):


Ooo kontrowersyjny Piotr D z Krzywaczki ;)
Trzeba przyznać, że wiedzę ma, ale z wykonaniem różnie to bywało...
Tekst o tiptronicu bezcenny :lol:

BTW po takim filmie autor wątku powinien definitywnie zapomnieć o 3.8




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.11.2022, 16:01 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
Ja na miejscu chcących iść w te motory wogole bym zapominał o pomyśle zakupu takiego auta no chyba ze w tiptronic :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: . - skoro wiadomo ze i tak musi się rozlecieć a remont 50 tyś zł itd . Ten film to jest idealne podsumowanie tej plasteliny z jakiej ulepiony jest każde zwykle 996 i przedlift 997 - ten wóz plus ta skrzynia :banghead: :angry7:
Niestety jeśli chodzi o starsze 911 to do wyboru mamy tylko wiatraki a jak kanalizy to tylko mezger no i co najważniejsze auta z manualem !!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 12.11.2022, 18:59 


Dla przerażonych boxerem, można zawsze zrobić coś takiego :D


Góra
   
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum