Panowie piszecie o trzech "zupełnie" innych silnikach.
Porscheee ma w 996 turbo silnik Mezgera.
Silniki 3,4 i 3,6 n/s różnią się, choć ja bym nie przesadzał jeżeli chodzi
o te różnice między nimi. Każdy ma specyficznie ustawiany rozrząd
z blokadami, ale każdy inaczej. Choć ogólna zasada jest taka sama.
Łańcuchy w 3,4 są faktycznie prawie dwa razy tańsze niż w 3,6 n/a
i 3,6 turbo.
Silnik 3,6 turbo - kompletnie inna bajka jeżeli chodzi o składanie,
bardzo dużo elementów, każdy ze swoim oddzielnym "uszczelnieniem".
Jak ktoś widział jak się składa silnik w wiatraku to mniej więcej
tak, tylko dużo trudniej (trudniej, czyli więcej elementów). To jest
silnik wiatraka do którego dołożono płaszcze wodne oraz turbiny.
Nie był początkowo do tego zaprojektowany. Czyli plątanina wszystkiego
A ustawienie rozrządu - kompletnie inne blokady, klucze. Tu już
wchodzimy w obszary blokad do gt3 (też ciekawy silnik do złożenia
).
Probe914, jak będziesz się decydował na zakup, to daj znać na PW
z cenami, może uda mi się zrobić lepszą