Autor |
Wiadomość |
logos
|
Napisane: 11.01.2016, 13:08 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
W rocznikach od 2000 poprawiono wadę w siniku 3,4 .
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 11.01.2016, 14:37 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
logos napisał(a): W rocznikach od 2000 poprawiono wadę w siniku 3,4 . Dzięki. Od roku modelowego po VIN ? (zastanawiam się jak to sprawdzić w przypadku konkretnego auta)
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 11.01.2016, 22:09 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
logos napisał(a): W rocznikach od 2000 poprawiono wadę w siniku 3,4 . Czy mógłbyś przybliżyć temat. Co poprawiono, co było złe ? bOgObOjny: po nr silnika ustalisz jego datę (rok) produkcji.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 11.01.2016, 23:12 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Silnik 3,4 przechodził 2 poważniejsze modyfikacje poza szeregiem drobniejszych ale istotnych zmian. Zmieniono blok silnika gdyż ścianki cylindrów były za cienkie i pękały oraz zmieniano praktycznie co roku wał korbowy - ostatnia i najpoważniejsza zmiana była w 2001 roku wraz z innym głównym łańcuchem rozrządu. Ja powiedziałbym, że najlepsze 3,4 są wyłącznie z 2001 roku (lub późniejsze jeśli silnik wymieniono np na gwarancji później stosowano ostatnią wersję) i trwałością dorównują 3,6 lub nawet są lepsze.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 11.01.2016, 23:17 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Numer silnika 3,4 który już jest po modyfikacjach o których piszecie to M96.04 Jeżeli masz VIN auta to mogę Ci sprawdzić jaki był tam oryginalnie w fabryce zainstalowany silnik, pisz na PW
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 12.01.2016, 9:56 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
Qbak napisał(a): Numer silnika 3,4 który już jest po modyfikacjach o których piszecie to M96.04 Jeżeli masz VIN auta to mogę Ci sprawdzić jaki był tam oryginalnie w fabryce zainstalowany silnik, pisz na PW Dzięki wszystko jasne. Na razie nie mam jeszcze nic konkretnego a przygotowuje się do zakupu - >zbieram cenną wiedzę.
|
|
Góra |
|
tommypear
|
Napisane: 14.01.2016, 15:17 |
|
Dołączył: 18.09.2015 Posty: 395
|
|
Góra |
|
993
|
Napisane: 15.01.2016, 1:50 |
|
|
Czego szukasz lub jaki masz budzet ? Moze akurat ktos z klubowiczow zmienia lub ma zamiar zmienic sprzet ?!
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 15.01.2016, 16:28 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
tommypear napisał(a): Jezeli to 996 4S jest bezwypadkowe i faktycznie z przebiegiem 91000 km, to cena okolo 118 tys zl nie wydaje mi sie wysoka w dzisiejszych realiach rynkowych.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.01.2016, 16:36 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
BT obejrzałeś zdjęcia? Nie mówię że to coś poważnego, ale...
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
tommypear
|
Napisane: 15.01.2016, 17:57 |
|
Dołączył: 18.09.2015 Posty: 395
|
BT napisał(a): tommypear napisał(a): Jezeli to 996 4S jest bezwypadkowe i faktycznie z przebiegiem 91000 km, to cena okolo 118 tys zl nie wydaje mi sie wysoka w dzisiejszych realiach rynkowych. "Rodzaj uszkodzenia: Junk and Salvage Dyspozycja: TO BE DETERMINED Przeznaczony na eksport: NIE " Za ta sama cene mozna kupic juz model 997 oczywiscie nie 4s, czyzby pierwsze 997 byly gorsze od 996 ? Pytam bo bede chcial w tym roku nabyc 911 albo 996 albo 997.
|
|
Góra |
|
adam748
|
Napisane: 15.01.2016, 18:57 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
Ten ze Zgierza na zdjęciach nie wygląda na jakoś mocno rozbity i jeśli był porządnie naprawiony to moim zdaniem wart uwagi choćby ze względu na mały przebieg. Salvage title czasami potrafią mieć naprawdę delikatnie uszkodzone pojazdy, trzeba go po prostu dobrze sprawdzić. Cenę zapewne można trochę zbić, bo już dość długu wisi i pewnie właściciel chętnie by zwolnił miejsce pod wiatą Dość regularnie pojawia się też na olx prawie identyko sztuka z Warszawy, nie ma wpisu bezwypadkowy oraz przebieg jest spory, ale rekompensuje to bardzo niska cena... http://olx.pl/oferta/porsche-911-CID5-I ... 6c0de70b01
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.01.2016, 19:30 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Co oni z tymi okularami na reflektory...
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Faster
|
Napisane: 15.01.2016, 20:00 |
|
Dołączył: 5.11.2012 Posty: 249
|
adam748 napisał(a): Dość regularnie pojawia się też na olx prawie identyko sztuka z Warszawy, nie ma wpisu bezwypadkowy oraz przebieg jest spory, ale rekompensuje to bardzo niska cena... http://olx.pl/oferta/porsche-911-CID5-I ... 6c0de70b01No wlasnie, bardzo ciekawe, ze nikt nie skomentowal tego egzemplarza
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 15.01.2016, 21:04 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
Ten ze Zgierza należy do bardzo miłego starszego Pana Doktora, auto warte zainteresowania, minusem może być to że został cały pomalowany. Po detailingu będzie bardzo fajnym egzemplarzem. Z ceny będzie ciężko coś zbić bo dla właściciela wcale nie spieszy się ze sprzedażą. Ten tańszy z Warszawy ma coś do wymiany,kolektor, czy tłumiki nie pamiętam, na pewno jest z USA i trzeba by sprawdzić Carfax, do tego jest na nim hipoteka banku, a właściciel nie ma pieniędzy by spłacić ją przed podpisaniem umowy,"podobno" po zapłacie całej kwoty przez kupującego spłaca kredyt i w ciągu dwóch-trzech dni kupujący ma odpowiedni papier z banku potrzebny do przerejestrowania auta.
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
tommypear
|
Napisane: 15.01.2016, 21:47 |
|
Dołączył: 18.09.2015 Posty: 395
|
Panowie rozgladam sie tez za 996 turbo rozumiem ,ze to bedzie najmocniejsza i "najlepsza" wersja ? I dlaczego tak malo jest dostepnych tych wersji ?
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 16.01.2016, 0:48 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Dlaczego napisałeś najlepsza w cudzysłowiu? To jest najlepsza drogowa odmiana każdej 911. A dlaczego ich tak mało? bo fajnych aut się nie sprzedaje, a to z pewnością mechanicznie jedno z najlepszych 911 ever, najsłynniejszy silnik Mezgera i pancerny automat produkcji Mercedesa, robią z niego trwałą brykę, nie to co późniejsze modele.
_________________
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 16.01.2016, 0:54 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
wit007 napisał(a): BT obejrzałeś zdjęcia? Nie mówię że to coś poważnego, ale... Masz racje. Obejrzalem tylko kilka pierwszych zdjec
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 16.01.2016, 0:59 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
tommypear napisał(a): BT napisał(a): tommypear napisał(a): Jezeli to 996 4S jest bezwypadkowe i faktycznie z przebiegiem 91000 km, to cena okolo 118 tys zl nie wydaje mi sie wysoka w dzisiejszych realiach rynkowych. "Rodzaj uszkodzenia: Junk and Salvage Dyspozycja: TO BE DETERMINED Przeznaczony na eksport: NIE " Za ta sama cene mozna kupic juz model 997 oczywiscie nie 4s, czyzby pierwsze 997 byly gorsze od 996 ? Pytam bo bede chcial w tym roku nabyc 911 albo 996 albo 997. 997 jest nowszy, wiec pod wieloma wzgledami lepszy. Z drugiej strony 996 4S ma szeroka bude, co niektorym bardzo sie podoba. Jesli chodzi o ceny, to porownywalbym raczej jablka do jablek - 4S do 4S, a nie do Carrery.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
996GT3
|
Napisane: 16.01.2016, 1:53 |
|
Dołączył: 10.05.2015 Posty: 109
|
michal928 napisał(a): Silnik 3,4 przechodził 2 poważniejsze modyfikacje poza szeregiem drobniejszych ale istotnych zmian. Zmieniono blok silnika gdyż ścianki cylindrów były za cienkie i pękały oraz zmieniano praktycznie co roku wał korbowy - ostatnia i najpoważniejsza zmiana była w 2001 roku wraz z innym głównym łańcuchem rozrządu. Ja powiedziałbym, że najlepsze 3,4 są wyłącznie z 2001 roku (lub późniejsze jeśli silnik wymieniono np na gwarancji później stosowano ostatnią wersję) i trwałością dorównują 3,6 lub nawet są lepsze. Szkoda, ze nikt tego nie napisal w temacie: "awaryjnosc silnika 996" Wreszcie jakies konkrety.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|