Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 11.01.2016, 13:08 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
W rocznikach od 2000 poprawiono wadę w siniku 3,4 .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 11.01.2016, 14:37 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
logos napisał(a):
W rocznikach od 2000 poprawiono wadę w siniku 3,4 .


Dzięki. Od roku modelowego po VIN ? (zastanawiam się jak to sprawdzić w przypadku konkretnego auta)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 11.01.2016, 22:09 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
logos napisał(a):
W rocznikach od 2000 poprawiono wadę w siniku 3,4 .


Czy mógłbyś przybliżyć temat. Co poprawiono, co było złe ?

bOgObOjny: po nr silnika ustalisz jego datę (rok) produkcji.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 11.01.2016, 23:12 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Silnik 3,4 przechodził 2 poważniejsze modyfikacje poza szeregiem drobniejszych ale istotnych zmian.
Zmieniono blok silnika gdyż ścianki cylindrów były za cienkie i pękały oraz zmieniano praktycznie co roku wał korbowy - ostatnia i najpoważniejsza zmiana była w 2001 roku wraz z innym głównym łańcuchem rozrządu.
Ja powiedziałbym, że najlepsze 3,4 są wyłącznie z 2001 roku (lub późniejsze jeśli silnik wymieniono np na gwarancji później stosowano ostatnią wersję) i trwałością dorównują 3,6 lub nawet są lepsze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 11.01.2016, 23:17 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Numer silnika 3,4 który już jest po modyfikacjach o których piszecie
to M96.04 Jeżeli masz VIN auta to mogę Ci sprawdzić jaki był tam
oryginalnie w fabryce zainstalowany silnik, pisz na PW :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 12.01.2016, 9:56 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Qbak napisał(a):
Numer silnika 3,4 który już jest po modyfikacjach o których piszecie
to M96.04 Jeżeli masz VIN auta to mogę Ci sprawdzić jaki był tam
oryginalnie w fabryce zainstalowany silnik, pisz na PW :)


Dzięki wszystko jasne. Na razie nie mam jeszcze nic konkretnego a przygotowuje się do zakupu :) - >zbieram cenną wiedzę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 14.01.2016, 15:17 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 395
A co powiecie na tego 4s-a ? Chyba tez cena troche wysoko ?

http://otomoto.pl/oferta/porsche-911-carrera-4s-2003-ID6y4Sf3.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 15.01.2016, 1:50 
Czego szukasz lub jaki masz budzet ? Moze akurat ktos z klubowiczow zmienia lub ma zamiar zmienic sprzet ?! :D :shock:


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 15.01.2016, 16:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
tommypear napisał(a):
A co powiecie na tego 4s-a ? Chyba tez cena troche wysoko ?

http://otomoto.pl/oferta/porsche-911-carrera-4s-2003-ID6y4Sf3.html


Jezeli to 996 4S jest bezwypadkowe i faktycznie z przebiegiem 91000 km, to cena okolo 118 tys zl nie wydaje mi sie wysoka w dzisiejszych realiach rynkowych.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 15.01.2016, 16:36 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
BT obejrzałeś zdjęcia? :twisted: Nie mówię że to coś poważnego, ale... ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 15.01.2016, 17:57 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 395
BT napisał(a):
tommypear napisał(a):
A co powiecie na tego 4s-a ? Chyba tez cena troche wysoko ?

http://otomoto.pl/oferta/porsche-911-carrera-4s-2003-ID6y4Sf3.html


Jezeli to 996 4S jest bezwypadkowe i faktycznie z przebiegiem 91000 km, to cena okolo 118 tys zl nie wydaje mi sie wysoka w dzisiejszych realiach rynkowych.



"Rodzaj uszkodzenia: Junk and Salvage
Dyspozycja: TO BE DETERMINED
Przeznaczony na eksport: NIE "

Za ta sama cene mozna kupic juz model 997 oczywiscie nie 4s, czyzby pierwsze 997 byly gorsze od 996 ? Pytam bo bede chcial w tym roku nabyc 911 albo 996 albo 997.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 15.01.2016, 18:57 

Dołączył: 15.05.2012
Posty: 601
Ten ze Zgierza na zdjęciach nie wygląda na jakoś mocno rozbity i jeśli był porządnie naprawiony to moim zdaniem wart uwagi choćby ze względu na mały przebieg. Salvage title czasami potrafią mieć naprawdę delikatnie uszkodzone pojazdy, trzeba go po prostu dobrze sprawdzić. Cenę zapewne można trochę zbić, bo już dość długu wisi i pewnie właściciel chętnie by zwolnił miejsce pod wiatą ;)

Dość regularnie pojawia się też na olx prawie identyko sztuka z Warszawy, nie ma wpisu bezwypadkowy oraz przebieg jest spory, ale rekompensuje to bardzo niska cena...
http://olx.pl/oferta/porsche-911-CID5-I ... 6c0de70b01


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 15.01.2016, 19:30 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Co oni z tymi okularami na reflektory... ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 15.01.2016, 20:00 

Dołączył: 5.11.2012
Posty: 249
adam748 napisał(a):
Dość regularnie pojawia się też na olx prawie identyko sztuka z Warszawy, nie ma wpisu bezwypadkowy oraz przebieg jest spory, ale rekompensuje to bardzo niska cena...
http://olx.pl/oferta/porsche-911-CID5-I ... 6c0de70b01

No wlasnie, bardzo ciekawe, ze nikt nie skomentowal tego egzemplarza :o


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 15.01.2016, 21:04 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Ten ze Zgierza należy do bardzo miłego starszego Pana Doktora, auto warte zainteresowania, minusem może być to że został cały pomalowany. Po detailingu będzie bardzo fajnym egzemplarzem. Z ceny będzie ciężko coś zbić bo dla właściciela wcale nie spieszy się ze sprzedażą.
Ten tańszy z Warszawy ma coś do wymiany,kolektor, czy tłumiki nie pamiętam, na pewno jest z USA i trzeba by sprawdzić Carfax, do tego jest na nim hipoteka banku, a właściciel nie ma pieniędzy by spłacić ją przed podpisaniem umowy,"podobno" po zapłacie całej kwoty przez kupującego spłaca kredyt i w ciągu dwóch-trzech dni kupujący ma odpowiedni papier z banku potrzebny do przerejestrowania auta.




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 15.01.2016, 21:47 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 395
Panowie rozgladam sie tez za 996 turbo rozumiem ,ze to bedzie najmocniejsza i "najlepsza" wersja ? I dlaczego tak malo jest dostepnych tych wersji ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 16.01.2016, 0:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Dlaczego napisałeś najlepsza w cudzysłowiu? To jest najlepsza drogowa odmiana każdej 911. A dlaczego ich tak mało? bo fajnych aut się nie sprzedaje, a to z pewnością mechanicznie jedno z najlepszych 911 ever, najsłynniejszy silnik Mezgera i pancerny automat produkcji Mercedesa, robią z niego trwałą brykę, nie to co późniejsze modele.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 16.01.2016, 0:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
wit007 napisał(a):
BT obejrzałeś zdjęcia? :twisted: Nie mówię że to coś poważnego, ale... ;)


Masz racje. Obejrzalem tylko kilka pierwszych zdjec :oops:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 16.01.2016, 0:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
tommypear napisał(a):
BT napisał(a):
tommypear napisał(a):
A co powiecie na tego 4s-a ? Chyba tez cena troche wysoko ?

http://otomoto.pl/oferta/porsche-911-carrera-4s-2003-ID6y4Sf3.html


Jezeli to 996 4S jest bezwypadkowe i faktycznie z przebiegiem 91000 km, to cena okolo 118 tys zl nie wydaje mi sie wysoka w dzisiejszych realiach rynkowych.



"Rodzaj uszkodzenia: Junk and Salvage
Dyspozycja: TO BE DETERMINED
Przeznaczony na eksport: NIE "

Za ta sama cene mozna kupic juz model 997 oczywiscie nie 4s, czyzby pierwsze 997 byly gorsze od 996 ? Pytam bo bede chcial w tym roku nabyc 911 albo 996 albo 997.


997 jest nowszy, wiec pod wieloma wzgledami lepszy. Z drugiej strony 996 4S ma szeroka bude, co niektorym bardzo sie podoba. Jesli chodzi o ceny, to porownywalbym raczej jablka do jablek - 4S do 4S, a nie do Carrery.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 996
PostNapisane: 16.01.2016, 1:53 

Dołączył: 10.05.2015
Posty: 109
michal928 napisał(a):
Silnik 3,4 przechodził 2 poważniejsze modyfikacje poza szeregiem drobniejszych ale istotnych zmian.
Zmieniono blok silnika gdyż ścianki cylindrów były za cienkie i pękały oraz zmieniano praktycznie co roku wał korbowy - ostatnia i najpoważniejsza zmiana była w 2001 roku wraz z innym głównym łańcuchem rozrządu.
Ja powiedziałbym, że najlepsze 3,4 są wyłącznie z 2001 roku (lub późniejsze jeśli silnik wymieniono np na gwarancji później stosowano ostatnią wersję) i trwałością dorównują 3,6 lub nawet są lepsze.




Szkoda, ze nikt tego nie napisal w temacie: "awaryjnosc silnika 996"
Wreszcie jakies konkrety.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron