Autor |
Wiadomość |
cayenne v6
|
Napisane: 3.01.2016, 16:37 |
|
Dołączył: 27.03.2015 Posty: 42
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 3.01.2016, 22:51 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Hm, za takie $$$ to poliftowe 996 chyba lepiej kupić.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 4.01.2016, 11:58 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
Moze z dwa lata temu, moze mniej, widzialem automat w tym kolorze u goscia z Poznania. Jesli to ten sam to komus predko sie znudzil...
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 4.01.2016, 12:00 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
Nie za taka kasę rocznik 99`. Nawet w super stanie wartosc nie wieksza niz 70k
|
|
Góra |
|
Yogi
|
Napisane: 5.01.2016, 10:45 |
|
Dołączył: 14.11.2014 Posty: 23
|
mareknowak napisał(a): Moze z dwa lata temu, moze mniej, widzialem automat w tym kolorze u goscia z Poznania. Jesli to ten sam to komus predko sie znudzil... To nie ten sam. Mój pojechał do warszawy i nowy właściciel chwali sobie zakup. Nie planuje odsprzedawać w najbliższym czasie:)
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 5.01.2016, 12:08 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
No to wyjaśnione
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 5.01.2016, 12:40 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
Yogi "nasz" był srebrny ten jest złoty i z polskiego salonu i rzeczywiście był taki około roku, półtora roku temu do sprzedania w Poznaniu, czy ten sam to nie wiem, tamten był tańszy.
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 5.01.2016, 14:11 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Najlepiej było by zdobyć coś po FL i może 4S lecz to chyba ciut za mało. Czyli wersje poliftowa bo ma lepszy silnik.Co do typu nadwozia to sam musisz określić preferencje, wiadomo cabrio najfajniejszy
_________________
|
|
Góra |
|
andywwa
|
Napisane: 5.01.2016, 16:40 |
|
Dołączył: 21.12.2013 Posty: 31
|
w Polsce jest dosyc malo 996.2 a 4S to juz wydatek rzedu 120-130 tys. PLN (ceny bliskie pierwszym rocznikom 997) :/
Sam tez sie rozgladam za 996 Carrera z silnikiem 3.6 ale ciezko na cos trafic, a ceny w Niemczech sa wysokie
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 5.01.2016, 16:55 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
Szukaj rocznika zaczynajacego sie od 2...
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 5.01.2016, 16:57 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
Ten z Poznania byl zloty i spiewal za niego 85k. automat.
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 5.01.2016, 17:12 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2073 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
4S występują w cabrio, jaki silnik? Slyszlem, ze cos nie do konca jest ok z tymi 300PS silnikami. A jak reszta?
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 5.01.2016, 17:32 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
4S nie ma cabrio. Silniki 3.4 są poprawione bodaj - 2000 wzwyż są lepsze
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 5.01.2016, 18:06 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
wit007 napisał(a): 4S nie ma cabrio. Silniki 3.4 są poprawione bodaj - 2000 wzwyż są lepsze Jacek Jest 4S w cabrio w modelu 996 i jest to bardzo fajne auto, które w dobrym stanie z udokumentowaną historią chętnie bym przygarnął Było swego czasu gdzieś wystawione czarne z ceglanym środkiem. Buda szerokości turbo, bajka! Może nawet bym oddał wtedy swoje 968 cabrio... Pozdrawiam serdecznie Mata Ps. Wydaje mi się, że 4S było tak jak turbo tylko w budzie po lifcie a więc jak 4S to zawsze tylko i wyłącznie z silnikiem 3,6l.
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 5.01.2016, 18:43 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
4S w cabrio jest i jest piękna, jak pisze Mata 4S tylko po lifcie i tylko z 3,6. Nie dawno w Warszawie całkiem ładna 4S była na otomoto za 85, a latem długo wisiała szara za 95.
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 5.01.2016, 18:52 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Faktycznie. Co ja gadam
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
vagin
|
Napisane: 6.01.2016, 19:52 |
|
Dołączył: 1.11.2015 Posty: 217
|
Ja osobiście szukałem TYLKO carrery 2 w manualu (napęd na 4 jest fajny w STI albo w EVO a automat w mercedesach S )i przypadkowo trafiłem w moment gdzie gość wystawił taką i udało mi się kupić pierwszą jaką obejrzałem - ku wielkiemu plusowi ze po lifcie ku malutkiemu minusowi ze USA spec, co mi w cale nie przeszkadza... żyję w przekonaniu, że lepiej mieć poliftową niż nie wiadomo jak wyposażoną przed liftem.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 6.01.2016, 21:52 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Gusta i guściki.....coś jednak jest w tym, że 4-ki są wyżej cenione. Osobiście nic nie mam przeciwko "4" bo przekonałem się jak fajnie to jest zestrojone w 996, a jakieś tam (nieliczne) pojeżdżawki dały mi sporą satysfakcję - mając również Sti w konkurencji.... Lustrując mobile.de nie da się nie zauważyć, że ceny 996/3.4 to średnio ok. 24-25 tyś. eu, a 3.6 w pełnej gamie są zdecydowanie powyżej 30 tyś. Średni przebieg to 150-170 tyś.km. Można przypuszczać, że stan mechaniczny i prawny tamtych jednak odbiega od tego co jest u nas oferowane do sprzedaży. Czy znawcy tematu opiszą konkretne różnice in + modelu 3.6, powiedzmy z 2002/3r. w porównaniu z 3.4 z 2000/1 ? Konkretne wady 3.4 (tych po 2000r.) wobec konkretnych zalet 3.6. Co zostało zmienione i jakie dało korzyści. Nie chodzi o moc. Bo to, że 3.4 są słabe, a 3.6 lepsze, a 997/1 wadliwe, a 997/2 lepsze, a 4s jeszcze lepsze, to znaczy ładniejsze i droższe, a turbo to w ogóle.... itd.... to wszyscy wiemy
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 11.01.2016, 12:08 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
Czytam ten wątek i jednej rzeczy nie rozumiem. O ile rozumiem, że są oczywiste różnice techniczne pomiędzy wersjami przed i poliftingowymi (2002+) to o tyle pojawiają się w tym wątku wskazówki aby szukać wersji 2000+.
I tu moje pytanie czy są jakieś racjonalne przesłanki (np. mniejsza awaryjność z jakiegoś powodu) tych wersji z 2000-2002 vs początek produkcji ?
Pzdr
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|