|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
KQ1
|
Napisane: 17.03.2013, 15:21 |
|
Dołączył: 17.03.2013 Posty: 3
|
Szanowni, prośba o poradę dla nowicjusza. Szukam 996 w opcji 4wd > 3.4. Jest do wziecia turbo, absolutnie udokumentowane w aso, niebite, jezdzone na rownym asfalcie, po duzym przegladzie. Czyli bajka. Ale nabite 222000 km. Napiszcie prosze, co onacza taki wynik dla tego silnika? Omijac szerokim lukiem czy nie zniechecac sie?
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 17.03.2013, 16:07 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Ja bym się nie zniechęcał. Wiele 964/993 bez problemów jeździ z takimi przebiegami, więc czemu 996 Turbo miałoby być gorsze.
|
|
Góra |
|
KQ1
|
Napisane: 17.03.2013, 19:46 |
|
Dołączył: 17.03.2013 Posty: 3
|
Fakt. Z drugiej strony np niektórzy spece od chip tuningu odmawiają usługi w przypadku silnika pow 160000-170000 km. Argument jest taki, że przy tym przebiegu bliżej do remontu niż do sportu.
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 17.03.2013, 20:17 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Skoro "spece" mają takie opinie, to może lepiej, że odmawiają...
Czym innym jest 200 kkm zrobione po autostradzie, czym innym 200 kkm na torze lub po bułki do sklepu. Jak masz wątpliwości zawsze możesz pokusić się o pomierzenie ciśnienia sprężania i "endoskopię" cylindrów.
|
|
Góra |
|
KQ1
|
Napisane: 17.03.2013, 20:42 |
|
Dołączył: 17.03.2013 Posty: 3
|
Życie nie pozwoli na endoskopię. Pomiar ciśnienia też nie będzie łatwym tematem. Decyzja jest do podjęcia na podstawie oceny organoleptycznej i podstawowego przeglądu. Stąd prośba o pomoc ekspercką Forumowiczów.
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 17.03.2013, 21:18 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
No to fusy, szklana kula, itd.
Na pocieszenie - przebieg nie ma tu nic do rzeczy
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 17.03.2013, 21:22 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Racjonalnie rzecz biorąc, starałbym się "uwzględnić" w cenie zakupu ew. koszt zastępczego silnika - ok. 30.000 pln. Co nie znaczy, że ten stary nie pojeździ jeszcze 100.000. Reszta auta jest pancerna i do ogarnięcia.
Egzemplarz, o którym myślisz, chyba znam i nie powinien kosztować bez opłat więcej niż 25 kEUR. Powodzenia !
No i plusem jest niekręcony przebieg, przynajmniej wiesz.
|
|
Góra |
|
hans
|
Napisane: 17.03.2013, 22:17 |
|
Dołączył: 24.01.2010 Posty: 133
|
KQ1 napisał(a): Szanowni, prośba o poradę dla nowicjusza. Szukam 996 w opcji 4wd > 3.4. Jest do wziecia turbo, absolutnie udokumentowane w aso, niebite, jezdzone na rownym asfalcie, po duzym przegladzie. Czyli bajka. Ale nabite 222000 km. Napiszcie prosze, co onacza taki wynik dla tego silnika? Omijac szerokim lukiem czy nie zniechecac sie?
Silnik 996 tt podobnie jak gt3 wykonany był z zupełnie innych materiałów niż zwykle 996.
Silnik turbo nie miał żadnych wad w przeciwieństwie do zwykłego 996.
Przebieg 200 tys przy regularnie serwisowanym aucie to nic wielkiego.
Te silniki osiągały bez problemu 400 000 km
|
|
Góra |
|
Sql
|
Napisane: 25.03.2013, 23:52 |
|
Dołączył: 11.07.2010 Posty: 220
|
W USA jezdzi jedno 996tt ktore przekroczylo juz pol miliona kilometrow...
|
|
Góra |
|
Damian448
|
Napisane: 22.04.2013, 22:20 |
|
Dołączył: 7.05.2012 Posty: 28
|
W 911 turbina to mocna jednostka. Jak wyzej hans wspomnial pozbawiony wad fabrycznych w stosunku do pozostalych 911. De facto to silnik jest zbudowany na tym z 993 tylko dolozone chlodzenie ciecza.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 23.04.2013, 0:55 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
a ja bym powiedział ze blizej mu do 996GT1
|
|
Góra |
|
hans
|
Napisane: 23.04.2013, 19:25 |
|
Dołączył: 24.01.2010 Posty: 133
|
porscheee napisał(a): a ja bym powiedział ze blizej mu do 996GT1
Sinik 996tt bazuje na gt1 podobnie jak gt3
Przebieg 200 tys przy regularnym serwisie to żaden problem
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 23.04.2013, 20:01 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
to ze do Gt1 podobny nie ma odniesienia do przebiegu nie w tym znaczeniu się wypowiedziałem tylko do 993... , wiadomo zawsze lepiej mieć mniej niż więcej , bierz tez pod uwagę pozniejsza odsprzedaż , pojezdzisz rok , 2 ,3 i będzie 260 -280 tys i co z tym wtedy , tak jak Alex pisze jezeli jest to uwzględnione w cenie czyli poniżej 100tys i to po opłatach wedle mnie można brac , nie tak dawno był taki za 90tys zł w autoamcie i za 100tys w manualu (miały mankamenty ale tez mniejsze przebiegi ), pamiętaj ze to automat zawsze tansze , co do silnika na wymiane mozna już kupic dużo taniej , silnik z przebiegiem około 100tys km można wyrwac za blisko 20tys zł
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|