Autor |
Wiadomość |
Daro
|
Napisane: 13.03.2015, 23:57 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Może i ja coś teraz napiszę o tym aucie , w prawdzie bardzo krótko je zużytkowuję, ale nieistotne jest aż tak czy cena pójdzie w górę czy w dół. Przesiadając się do tego modelu z 993 przeskoczyłem dekady w motoryzacji i zapewne większość o to ma żal i"mści się" w ocenie tego auta.
Mam Porsche TURBO! -i dzięki temu, że nie lubiane mogłem sobie je kupić za rozsądną kasę , jeździ super - nowocześnie to nie walka jak w 993 (choć to uwielbiam ale nie na co dzień) 996 mogę używać na co dzień i nie jest mi żal, bo części sporo i w przystępnych pieniądzach.
914 tez długie lata musiała czekać na uznanie bo co to za Porsche ze znaczkiem VW, nie wspominając brzydkiego kaczątka 964 a teraz Uuu klasyk. Mam jedyne 911 i innymi lampami niż wszystkie, takie nudne i oklepane ciut ładniejsze niż w garbusie
Owszem przy kupnie zastanawiałem się czy pójdzie w górę to loteria i spekulacje, ale teraz nie zależny mi aż tak na tym (patrząc na lecące ceny 997 na łeb) cieszy jazda jak kazdym z pod tego znaku.
_________________
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 15.03.2015, 12:57 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
jak można myśleć że samochód który z biegiem lat niszczeje,rdzewieje ,zużywa się itd. ma zyskiwać na wartości?
Jeśli ktoś użytkuje takiego klasyka zgodnie z przeznaczeniem to jednocześnie inwestuję w niego choćby poprzez wymianę części eksploatacyjnych a żeby utrzymać w dobrej kondycji inwestować musi sporo.
Po czasie podlicza koszty i jedyny plus z posiadania takiego rodzynka to możliwość odzyskania wszystkich poniesionych kosztów co w przypadku zwykłych samochodów nie jest możliwe.Ale o zarobku nie ma tu mowy.
Złoty interes jest tylko w głowach sprzedającego i kupującego
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 16.03.2015, 12:14 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
bukers80, jakbyś kupił 4-5 lat temu kilka 993 TT albo 993 Carrera S, że o 965 nie wspomnę, to byś inaczej mówił - ale generalnie masz rację
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 16.03.2015, 14:07 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
na ebayu pracują spekulanci manipulatorzy od podnoszenia cen.To samo widać na allegro.Nie ma logicznego wytłumaczenia i uzasadnienia na skok cen w wysokości 100-150% w skali ostatnich trzech lat.
Że niby mało ich?no i co z tego? ...umówmy się,wszystko ma swoją wartość ale bez przesady.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 16.03.2015, 15:50 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Bukers
Spekulant to takie socjalistyczne słowo...
Czyż o cenie nie decyduje podaż i popyt?
Na klasyki ceny rosną systematycznie przynajmniej od 10 lat. Dotyczy to nie tylko Porsche. Przeanalizuj ceny Gullwingów, 190SL czy Pagod...
Pytanie w tym wątku jest inne - czy 996 Turbo to klasyk? Jeżeli nim będzie prędzej czy później ceny poszybują w górę (dla jednych) (dla innych)
Pozdrawiam serdecznie
Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 16.03.2015, 16:29 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
Mata napisał(a): Bukers Spekulant to takie socjalistyczne słowo... Czyż o cenie nie decyduje podaż i popyt? Na klasyki ceny rosną systematycznie przynajmniej od 10 lat. Dotyczy to nie tylko Porsche. Przeanalizuj ceny Gullwingów, 190SL czy Pagod... Pytanie w tym wątku jest inne - czy 996 Turbo to klasyk? Jeżeli nim będzie prędzej czy później ceny poszybują w górę (dla jednych) (dla innych) Pozdrawiam serdecznie Mata
może masz rację ale,może nie masz.
I co wtedy powiesz ?
Na deweloperkę też był bum,pamiętam jak ochoczo sprzedawali obligację (wcześniej to był interes że hoho),by kupić 2-3 mieszkania mówili że tanio to już było a teraz nikt nie mówi ile kosztuje m2 ,bo wszystko do negocjacji. A taki miał to być interes życia.
nie ma co się martwić,skończy się bum na samochody zacznie się na coś nowego .może hodowla koguta kapłona?(ponoć na wymarciu)
Więc kto chcę zrobić interes na samochodach to niech teraz sprzedaje.Za dwa lata już nie zarobi.
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 16.03.2015, 16:36 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
bukers80 napisał(a): Na deweloperkę też był bum
Akurat deweloperka to słaby przykład - nieruchomości wciąż przybywa - w przeciwieństwie do klasyków.
W ramach poprawy humoru - kiedyś w PL wisiał na Allegro 964 Jubi. Jeżdżący, sprawny, ładny - z tego co pamiętam około 150 tys zł.
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... ref=search
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.03.2015, 17:01 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
E, to są pobożne życzenia sprzedającego Ale fakt, klasyki poszły ostro w górę. A zobaczysz, co się będzie działo, jak już Chińczycy wykupią wszystkie 540K i inne rzadkie modele
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 2.05.2015, 6:52 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
DK napisał(a): Może i ja coś teraz napiszę o tym aucie , w prawdzie bardzo krótko je zużytkowuję, ale nieistotne jest aż tak czy cena pójdzie w górę czy w dół. Przesiadając się do tego modelu z 993 przeskoczyłem dekady w motoryzacji i zapewne większość o to ma żal i"mści się" w ocenie tego auta. Mam Porsche TURBO! -i dzięki temu, że nie lubiane mogłem sobie je kupić za rozsądną kasę , jeździ super - nowocześnie to nie walka jak w 993 (choć to uwielbiam ale nie na co dzień) 996 mogę używać na co dzień i nie jest mi żal, bo części sporo i w przystępnych pieniądzach. 914 tez długie lata musiała czekać na uznanie bo co to za Porsche ze znaczkiem VW, nie wspominając brzydkiego kaczątka 964 a teraz Uuu klasyk. Mam jedyne 911 i innymi lampami niż wszystkie, takie nudne i oklepane ciut ładniejsze niż w garbusie Owszem przy kupnie zastanawiałem się czy pójdzie w górę to loteria i spekulacje, ale teraz nie zależny mi aż tak na tym (patrząc na lecące ceny 997 na łeb) cieszy jazda jak kazdym z pod tego znaku.
Darku, mam dokladnie takie same odczucia. I to po przesiadce do 996 turbo zarowno z 964, jak i niewygodnego GT3.
996 turbo to jest kawal auta z legendarnym Mezgerem i wyjatkowym wzornictwem. I pierwsze 911 turbo chlodzone takze woda.
Cenione dzisiaj 964 przez dekade bylo uznawane za mniej atrakcyjna 911, az w koncu rynek obudzil sie. Czy tak bedze z 996 turbo..? To troche wrozenie z fusow, czas pokaze. Ale jesli czekajac na werdykt rynku moge jezdzic nierzucajacym sie (juz) superautem, jeszcze za relatywnie umiarkowane pieniadze, to juz jestem szczesliwy.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 2.05.2015, 6:57 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Z tymi umiarkowanymi pieniedzmi byc moze napisalem troche na wyrost. Wystarczy, ze przyjdzie mi zaplacic za nowe tarcze do PCCB
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 3.06.2015, 15:03 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Ruszajcie do kiosków , duzy , treściwy artykuł , kolejny ze warto kupić - spekulanci hahah
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 3.06.2015, 19:44 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
No to teraz już na 100% sprzedasz!
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 5.06.2015, 12:05 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
Teraz to trzeba podnieść cenę, bo będzie podejrzanie niska!
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 6.08.2015, 13:07 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 25.10.2015, 11:24 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 25.10.2015, 12:37 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
To bardzo ciekawe, bo numer części który podają na aukcji to instrukcja Niemiecka. Cena też inna (o wiele mniejsza). Aż chyba zamówię dla testu
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
tommypear
|
Napisane: 25.10.2015, 13:02 |
|
Dołączył: 18.09.2015 Posty: 395
|
Nie wiem o jakiej tu spekulacji mowimy. Wszystko co jest pozadane przez dana grupe odbiorcow a czego nie ma juz w produkcji bedzie zawsze zyskiwalo na wartosci. Nie tylko jesli chodzi o auta. Im lepiej utrzymany tym mocniej bedzie pozadany i drozszy z czasem.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 2.11.2015, 11:46 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 4.11.2015, 13:32 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
Kupię każde 996 Turbo w manualu. Oferty poproszę na PW
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 4.11.2015, 20:10 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Krzysztof Jedno powinieneś "wyciągnąć" jak wrócisz do początku tego wątku Porscheee chyba swojego jeszcze nie sprzedał... Pozdrawiam serdecznie Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|