Autor |
Wiadomość |
Mareksz82
|
Napisane: 21.09.2023, 12:41 |
|
Dołączył: 25.08.2023 Posty: 3
|
Pod względem inwestycyjnym i bezroblemowego użytkowania (serwisowania), który z powyższych będzie lepszym wyborem? Dodatkowo inwestycyjnie po wyborze modelu, ktorą wersję nadwozia wybrać?
|
|
Góra |
|
Doctor007
|
Napisane: 21.09.2023, 13:38 |
|
Dołączył: 12.03.2016 Posty: 65
|
Slyszalem, ze najlepiej inwestowac w to na czym sie znasz...
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 21.09.2023, 14:38 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Tu się wogole nie ma nad czy zastanawiac , TURBO jest pozycjonowane wyżej dużo wyżej niż c4s - bylo tak jak był nowy i jest tak dziś. Jeśli ktoś się zna to wie . C4s to jest zwyklak który ma coś więcej ale turbo tylko naśladuje . Jest tak samo awaryjny ryzykowny silnik w nim jak w podstawowej carrera , moc ta sama a cięższy , zarówno technologicznie , jakościowo - awaryjnie , a wykończeniowo - wyposażeniowo TURBO był to najwyższy model z gamy. Inwestycyjnie to masz inny watek i już ten mit dawno obaliliśmy napompowany przez importerów . Jeśli Cię stać kupuj Turbo jeśli chcesz kupić jak najtaniej nie kupuj turbo , oferty które są zbliżone cenowo do C4S nie są bez przyczyny , c4s można wylicytować w każdym kraju dużo taniej niż turbo , przejrzyj tez oferty stale w eu żeby mieć rozeznanie większe bo w pl mały rynek nie wyciągniesz wnioskow i wywrócony do gory nogami, w europie turbo w manualu to koszt 993 zwykłego . Skrzynia i kolor ma duże znacznie najtańsze były i są nadal srebrne jeśli to ma dla Ciebie znacznie ale to wynika ze statystyk produkcji podejrzewam . Srebrny w tip to już wogole ...
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 21.09.2023, 14:38 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Doctor007 napisał(a): Slyszalem, ze najlepiej inwestowac w to na czym sie znasz... to prawda
|
|
Góra |
|
Mirasmal
|
Napisane: 21.09.2023, 16:42 |
|
Dołączył: 26.10.2020 Posty: 30
|
Wedlug mnie C4S nie ma podjazdu do turbo pod zadnym wzgledem. Zupelnie inne moc, wrazenia z jazdy, potencjal do tuningu, legandarny i niezawodny Mezger, etc... Swoja droga to nie rozumiem tak duzej popularnosci C4S.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 21.09.2023, 16:59 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
powiem Ci skąd się wzięła popularność były dużo taniej dostępne od turbo poza pl i handlarze naciagli tego do oporu dodatkowo pompujac cenę w pl bo na nich można było zrobić lepsza przebitkę stad tyle ofert i aut na naszym rynku a ze nikt nie chce stracić bo 90 procent osobników co je odkupiła robiła to inwestycyjnie bo im wmówiono ze to biznes życia , mało kto kupował kupuje je sercem czy chęcią zabawy .... dla mnie to zwykła podstawową carrera z chwytem marketingowym ze prawie turbo
|
|
Góra |
|
Mirasmal
|
Napisane: 21.09.2023, 17:11 |
|
Dołączył: 26.10.2020 Posty: 30
|
Ma to sens co mowisz. Temat niezle pompowany przez handlarzy z telewizji i YT.
|
|
Góra |
|
Doctor007
|
Napisane: 21.09.2023, 17:35 |
|
Dołączył: 12.03.2016 Posty: 65
|
porscheee napisał(a): Tu się wogole nie ma nad czy zastanawiac , TURBO jest pozycjonowane wyżej dużo wyżej niż c4s - bylo tak jak był nowy i jest tak dziś. Jeśli ktoś się zna to wie . C4s to jest zwyklak który ma coś więcej ale turbo tylko naśladuje . Jest tak samo awaryjny ryzykowny silnik w nim jak w podstawowej carrera , moc ta sama a cięższy , zarówno technologicznie , jakościowo - awaryjnie , a wykończeniowo - wyposażeniowo TURBO był to najwyższy model z gamy. Inwestycyjnie to masz inny watek i już ten mit dawno obaliliśmy napompowany przez importerów . Jeśli Cię stać kupuj Turbo jeśli chcesz kupić jak najtaniej nie kupuj turbo , oferty które są zbliżone cenowo do C4S nie są bez przyczyny , c4s można wylicytować w każdym kraju dużo taniej niż turbo , przejrzyj tez oferty stale w eu żeby mieć rozeznanie większe bo w pl mały rynek nie wyciągniesz wnioskow i wywrócony do gory nogami, w europie turbo w manualu to koszt 993 zwykłego . Skrzynia i kolor ma duże znacznie najtańsze były i są nadal srebrne jeśli to ma dla Ciebie znacznie ale to wynika ze statystyk produkcji podejrzewam . Srebrny w tip to już wogole ... ja rozwniez sie z Toba zgadzam:) Wszystko jest tak jak piszesz i sadze, ze kazdy odrobine zorientowany to wie.
|
|
Góra |
|
kilazz
|
Napisane: 21.09.2023, 17:38 |
|
Dołączył: 27.05.2009 Posty: 870
|
4S jest popularny bo jest dużo ładniejszy od Turbo i dużo ładniejszy od bazowej 996. Poszerzenia boku bez wlotów, listwa na klapie którą teraz po 20 latach stara się mieć każdy producent w każdym aucie, wygląda to wszystko zgrabniej. Dupa Turbo w porównaniu do dupy 4S to jak brzydka i ładna panna.. Wolę jeździć Turbo ale wizualnie bardziej podoba mi się 4S.
Pod względem inwestycyjnym - Turbo i 4S naklepano mniej więcej w tej samej ilości. 1/4 w obu przypadkach to Cabrio, więc te ciężej będzie dostać. Jeśli chodzi o niezawodność to Mezger w Turbo nie do pobicia i tu raczej występuje przepaść między bezawaryjnością silników w obu modelach.
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 21.09.2023, 19:10 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
Co do waloru paeudoinwestycyjnego (bo to są jednak masowo produkowane auta) to dodatkowo SCT zrobią swoje.
Za 5 lat niestety takim autem nie wjedziesz do Krakowa i Warszawy. Kolejne miasta się szykują.
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 21.09.2023, 19:26 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 448
Nr klubowicza: 797
|
Zainwestuj w to co da Ci najwięcej frajdy. Na jednym i drugi stracisz.
Gust jest jak cztery litery - każdy ma swoje. Dla mnie Turbo generacji 996 pod względem wyglądu zewnętrznego jest jedną z piękniejszych 911. Kot.
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 21.09.2023, 19:30 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
JayKay napisał(a): Zainwestuj w to co da Ci najwięcej frajdy. Na jednym i drugi stracisz.
Gust jest jak cztery litery - każdy ma swoje. Dla mnie Turbo generacji 996 pod względem wyglądu zewnętrznego jest jedną z piękniejszych 911. Kot. Święta prawda.
|
|
Góra |
|
arti_dg
|
Napisane: 21.09.2023, 21:33 |
|
Dołączył: 13.09.2014 Posty: 89
|
Dla mnie jednym z podstawowych parametrów to awaryjność (dlatego mam 997.2) i nie widzę żadnego sensu kupowania 4S skoro po remoncie silnika wyjdzie cenowo blisko turbo... Druga kwestia - po przejażdżce 4S w Tipie głęboko się rozczarowałem osiągami...
Tylko turbo.
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 22.09.2023, 0:30 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Kolejny głos na turbo. Inny świat względem awaryjnego wolnossaka. Jedyna alternatywa to GT3.
Też nie rozumiem fascynacji i poziomów cen C4S - od samego początku mi to auto nie podchodziło i tak mam do dziś. Jakiś drobny bonus względem wąskiej budy to rozumiem ale ceny które czasem się pojawiały budziły tylko uśmiech...
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: 22.09.2023, 8:32 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 188 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
Turbo i długo, długo nic innego.. To jest szczyt łańcucha pokarmowego i tyle
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
Mareksz82
|
Napisane: 22.09.2023, 23:29 |
|
Dołączył: 25.08.2023 Posty: 3
|
Dziękuję tym, którzy udzielili pomocnych i konstruktywnych odpowiedzi. Rozjaśniły temat a uwagi typu: "najlepiej inwestowac w to na czym sie znasz...", "kazdy odrobine zorientowany to wie" uważam za zbędne i nic niewnoszące.
|
|
Góra |
|
Eclipser
|
Napisane: 23.09.2023, 9:44 |
|
Dołączył: 4.05.2011 Posty: 651
|
To ja coś wtrącę, a miałem i 4S i turbo. Do codziennej jazdy nie ma lepszego auta niż 4S z automatem. Do nie-codziennej jazdy nie ma nic lepszego niż turbo z manualem.
|
|
Góra |
|
kilazz
|
Napisane: 23.09.2023, 12:49 |
|
Dołączył: 27.05.2009 Posty: 870
|
Eclipser napisał(a): To ja coś wtrącę, a miałem i 4S i turbo. Do codziennej jazdy nie ma lepszego auta niż 4S z automatem. Do nie-codziennej jazdy nie ma nic lepszego niż turbo z manualem. Lepiej po prostu turbo z automatem
|
|
Góra |
|
Cichy
|
Napisane: 23.09.2023, 20:34 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
Miałem C4S w manulau i Turbo X50 w tipie. I już kiedyś tu pisałem w codziennej jeździe dużo więcej frajdy dawało C4S natomiast Turbo miało fajną wtedy myślałem ze wręcz brutalna moc ale w połączeniu z tipem czuć było spory ciężar tego auta. Bardzo szanuję pancerna konstrukcje „mezgera” i oczywistym jest dużo większą wartość Turbo jak i wzrost tej wartość dziś jak czasem mnie nachodzi na 911 to myślę o C4S…. Oczywiście względy wizualne to sprawa indywidualna ale uwielbiam kształty C4S P.S. Kupię 996 C4S cabrio w manuału w nieoczywistych kolorach 😉
|
|
Góra |
|
adam748
|
Napisane: 23.09.2023, 22:03 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
9 lat temu kupiłem c4s, zakochałam się w jego wyglądzie. W tamtych czasach turbo chodziło w podobnej cenie. Pomyślałem sobie, że jak kupię turbo, to dupa będzie swędziała i zaczną się mody... 4s wystarcza,ładne wygląda, a do zapierdalania mam inne auta 😎
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|