Autor |
Wiadomość |
zagloba
|
Napisane: 18.09.2010, 11:12 |
|
Dołączył: 11.06.2009 Posty: 114
|
powoli zaczynam myślec o zakupie 996 turbo lub gt3 ,co urzytkownicy powiedza na temat tych modeli .
|
|
Góra |
|
MP-GDY
|
Napisane: 18.09.2010, 12:27 |
|
Dołączył: 22.06.2009 Posty: 826
|
Na temat GT-3 to chyba "troche" ma do powiedzenia MM-Racing...i z tego co wiem jego auto jest na sprzedaż.
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 18.09.2010, 13:24 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
zagloba musisz okreslic cel w jakim kupujesz auto. Jesli chcesz poczuc cos wyjatkowego, polatac na codzien i co jakis czas sportowo to tylko GT. Nie ma auta ktore daje tyle emocji, zadowolenia i przy tym jest tak solidne i trwale
Jest to tez auto wymagajace, w porownaniu do zwyklych porsche...ale to inne doswiadczenie i na pewno krok na przod...zarowno w jezdzie jak i podniesieniu umiejetnosc
Moim zdaniem nie ma sensu kupowac "zwyklej" 911, jesli i tak nie traktujesz jej jako auta calosezonowego na codzien. Do tego lepsza jest panamera. jesli Ci brak czegos wiecej tzn ze dorosles zeby isc dalej...
Musisz tez pamietac ze gt3 jest konstrukcja bardziej prosta, lzejsza niz TT i przy tym nmniej zawodna.
996TT jest duzo wolniejsze od 997 wiec wymaga duzo modyfikacji zeby jezdzilo szybko. Duza moc zawsze laczy sie z awariami
Przy gt3 dostajesz praktycznie gotowy produkt.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 18.09.2010, 15:07 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
dla mnie gt3 to kobieta z męskim przyrodzeniem (nie będę pisał tego określenia )
do normalnej jazdy się nie nadaje zbytnio i na tor też nie.
kleje uniwersalne z reguły nie kleją
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 18.09.2010, 16:46 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
Mariusz to jak nazwiesz Cayenna GTS co to za twor, wiem ze medycyna poszla daleko ale chyba nie az tak
sportowq terenowka na szosowych kolach
Gt3 to auto dla osob ktore lubia sportowe doznania, a nie stac ich na regularne jazdy w gt3 cup...
A wracajac do tematu moim zdaniem i turbo i gt3 sa wyrozniajacymi sie 911. Sa ta jednak inne auta.
Dzis patrzac na 6TT dodal bym pare zlotych i kupilbym 7TT. Ceny 7 znacznie spadly i mozna kupic zupelnie inne auto w rozsadnej cenie.
W przypadku 6GT3 sytuacja jest zupelnie inna. Roznica w tzw performance jest na tyle nieznaczna ze nieracjonalne jest dokladanie 25k euro.
zreszta najlepiej odzwierciedla to rynek na ktorym 6gt3 kosztowaly 4 lata tem od 50 tys euro w gore i dzis jest tak samo. Ceny 7gt3 spadaja szybciej.
To samo dotyczy kazdego modelu TT, ktore szybciej traca na wartosci, poniewaz jest to dzis zwykly kanapowoz, tylko z duza laga (moca) jak to Marion okresla.
Marion nigdy nie eksplatowal GT3/2 wiec jego wiedza na ten temat jest taka jak kazdego Polaka na temat polityki, jazdy samochodem itd. zna sie najlepiej
Na torze w Poznaniu Marion robi S 1.55 a 6gt3 1,48. 7 sec to nie jedyna roznica miedzy zwykla 911,a gt3 z przyrodzeniem czy bez
911 GT to samochody dla koneserow i entuzjastow motoryzacji...moga byc zwyklymi autami ale maja w razie czego rezerwe na dalsze eksploracje...
Dzis zwykla 911 moze jezdzic "kazdy" lamer, nie majacy pojecia o motoryzacji i prowadzeniu auta. Starczy rozowa koszula, modne trampeczki itd. Z mercedesa do 911 itd.
Otwierana, brama, czysciutkie plyteczki i 911, nie dotykac bo jedynie mozna te auto polerowac, zbieznosc i inne rzeczy tylko co zaleca dealer
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 18.09.2010, 17:10 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
rowniez bym bral 996 GT3 albo 996TT mocniej dlubane, ale to juz wtedy nie bedzie bezawaryjnym autem....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 18.09.2010, 18:05 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 18.09.2010, 19:12 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
MM-Racing napisał(a): czułem że nie odpuścisz mi ataku na gt3 w tej sytuacji poddaję się i nie mam argumentów ale GTS to super wygodny i śliczny samochód. MM-Racing napisał(a):
to prawda, nie eksploatowałem i nigdy nie bedę eksploatował. przejechałem się raz z Jurkiem na prawym i wiem że to auto jest mocnym potworem absolutnie nie nadającym się do codziennej eksploatacji
mój czas w Poznaniu tj. 1.54.111 uważam za zadowalający i nie zamierzam próbować go poprawiać. zrobiłem go ciężką 4S na zwykłych drogowych oponach Bridgestone RE050A z wolną automatyczną skrzynią i bez pakietu sport chrono co skutkowało tym że prawie na każdym zakręcie auto wrzucało wyższy bieg a ja musiałem go z powrotem redukować i traciłem czas.
normalną S z manualem i napędem na tył można zrobić 1.50 co pokazał Dawid robiąc chyba 1.51. w tej sytuacji różnica spada już do 3 sek a to wg. mnie za mała różnica żeby na codzień jeździć autem które próbuje połamać pasażerowi zęby, kręgi i zamienić wszystkie flaki miejscami
tak czy inaczej każde auto ma swoich zwolenników bo inaczej by go nie produkowali
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 18.09.2010, 19:22 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
ale nie ma co porownywac tych aut ze soba, to tak jak porownywanie jablka z gruszka...
trzeba sobie zadac jedno zasadnicze pytanie: czy auto ma byc na codzien czy na weekend i czasami pare razy fun na torze i innych imprezach;
jesli na codzien, to 996TT lub jakies 997 4S
jesli na weekend, tor i fun to zdecydowanie 996 GT3
miesiac temu w niemieckim miesieczniku Auto Bild Sportcars byly wszystkie modele 997 i byl wlasnie wybor najlepszego modelu 997. Wynik byl taki sam jak w moim poscie: jesli to jest jedyne auto w domu i na codzien to 997 4S, jesli jest to 2 lub 3 auto w domu, to zdecydowanie GT3....
jak bedziesz znal definitywnie odpowiedz na pytanie zadane powyzej, to bardzo latwo bedziesz wiedzial czego szukac. Problem jest tylko jeden: GT3 ciezko znalesc w Polsce, a 996TT zawsze sie jakies znajdzie...
jeszcze ewentualnie to auto:
http://allegro.pl/porsche-911-gt2-i1221330959.html
jest mi znane i potwierdzam idealny stan...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 18.09.2010, 19:56 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
Matschke ma 100% racji, musisz wiedziec czego oczekujesz i czym dysponujesz: gotowka, 2 auto, umiejetnosci!!!!
te GT2 tez znam, to auto Macka. W bardzo dobrym stanie. Szybkie i wymagajace
6GT2 z tego co mi wiadomo, najbardziej wymagajace auto w prowadzeniu z seryjnie produkowanych cywilnych porsche.
Mariusz nie umiejszam Twoich umiejetnosci, chcialem tylko rzucic swiatlo na auta bo to o tym temat a nie o wlascicielach Z tego co pamietam nikt tam lepiej nie pojechal 4S niz to co napisane te 1,54. Wiec albo wygodnie i bezpiecznie, no moze nie do konca albo szybko i zabawnie
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
MegaLoL
|
Napisane: 18.09.2010, 20:25 |
|
Dołączył: 19.03.2009 Posty: 49
|
MM-Racing napisał(a): 911 GT to samochody dla koneserow i entuzjastow motoryzacji...moga byc zwyklymi autami ale maja w razie czego rezerwe na dalsze eksploracje... Dzis zwykla 911 moze jezdzic "kazdy" lamer, nie majacy pojecia o motoryzacji i prowadzeniu auta. Starczy rozowa koszula, modne trampeczki itd. Z mercedesa do 911 itd. Otwierana, brama, czysciutkie plyteczki i 911, nie dotykac bo jedynie mozna te auto polerowac, zbieznosc i inne rzeczy tylko co zaleca dealer
Super powiedziane!! Jestem tego samego zdania Dzisiejsze porszaki, to juz nie ten sam target klienta co kiedys, nie liczac wlasnie GT.
Co do awaryjnosci 996tt po tuningu, to bym nie wysuwal pochopnych wnioskow. Mozna fajnie zrobic i bez problemow smigac i eksplatowac/serwisowac jak serie.
|
|
Góra |
|
zagloba
|
Napisane: 18.09.2010, 20:25 |
|
Dołączył: 11.06.2009 Posty: 114
|
jedno jest pewne 996 turbo jest zawsze kilka do kupienia i mysle że stosunek jakość do ceny jest na plusie
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 18.09.2010, 21:08 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
[quote="Marion
normalną S z manualem i napędem na tył można zrobić 1.50 co pokazał Dawid robiąc chyba 1.51.[/quote]
Marion, no to już jest manipulacja faktami!
Normalna S Dawida?
Dawid nawet taksówkę w drodze do pubu jest w stanie przerobić na rakietę. On nie rusza się z domu bez power kita!
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 18.09.2010, 21:12 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
te jego zmiany to bardziej dają efekt psychologiczny
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 18.09.2010, 21:17 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Ale jak to dużo daje!
Niedawno z Radkiem omawialiśmy optymalny tor jazdy. Na moje wątpliwości czy bez hamowania zmieszczę się w zakręcie odparował, Jurek to kwestia wiary!!!
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Aureoo
|
Napisane: 19.09.2010, 10:49 |
|
Dołączył: 5.09.2010 Posty: 115
|
Przeczytałem Waszą dyskusję i.... a co tam dołożę swoje 3 grosze
jak większość piszących wie, 911 nie mam i nie miałem, ale jechałem po torze Poznań S i Turbo i 996GT3. Jechałem jeszcze czymś...
Moje zdanie Wam się nie spodoba zapewne, ale GT3 nie nadaje się do jazdy na codzień, jest poprostu zbyt twarde i czułe na nasze rozdupione drogi. Dlatego napisałem że GT2-3 nie wchodzi w rachubę.
Natomiast do jazdy po torze...tylko Radical.
Spróbujcie , polecam naprawdę.
Zabawa tania nie jest, ale opony,klocki i reszta do Waszych 911 też nie.
Przejechałem Radicalem około 700 kilometrów z czego 120 w pełnym deszczu i ( wybacz Porsche ) ale wszystko do tego się chowa.
Jako kompletny amator bez doświadczenia w tym samochodzie w doskonałych warunkach jeździłem 1:37, potem już nigdzy nie było słonecznej suchej pogody, ale jeździłem 1:37 na zimnym wilgotnym i zdecydowanie śliskim torze. Natomiast w pełnym deszczu jeździliśmy ok 1:56 ale najważniejsze, zlaliśmy 3 z 4 Ferrarek z teamu Maćka Stańco.
Faktem jest, że najszybsze w deszczu nie jeździło, ale pozostałe 3 dostały po dupsku mimo gigantcznej przewagi jaką miały na prostej startowej, a zielonki nimi nie jechały. O F430 Challange nie wspomnę, bo Szwagierczak wyprzedził je na zakręcie.....po zewnętrznej, ale to w sumie zawodowiec wysokiej klasy jest.
Tak więc może zwykłe 911, a do szaleństw Radical ? Przecież nie trzeba go kupować.
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 19.09.2010, 12:59 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Kupujesz radicala z homologacja drogowa i masz bardziej hardcorowe auto do wyjazdu do knajpy, niz gt3
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 19.09.2010, 15:14 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
To prawda.
Tyle, że nie jest to Porsche.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 19.09.2010, 16:58 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
Aureo ale po co? w Polsce nie ma jeszcze zadnej serii wyscigowej dla radicala.
To typowa wyscigowka za 300 tys. Wiec juz musisz miec 500 tys. bo 200 na porsche.
Radicalem nie pojedziesz nigdzie, a porsche gt2/gt3 to nadal zwykly samochod, ze skora, klimatyzacja i dachem nad glowa.
Posiadanie radicala to jak wyscigowki. Nie widzisz go na codzien, trzymasz na torze, nie wyjedziesz na droge i pada na glowe.
Jak chcesz wypozyczyc to 10 tys na dzien a jak na wyscigi to 25tys. W kraju gdzie synonimem toru wyscigowego jest Poznan
To nie jest forum dla sportowcow tylko dla entuzjastow marki.
Tak zgadzam sie. Radical swietny bolid do prawdziwej zabawy...ale nie ma tego klimatu. Tez jezdzilem.
A 911 GT pojedziesz i na tor, i na miasto z dziewczyna na kolacje, i w trase na wypad i na imprezy motoryzacyjno/rozrywkowe.
Roznica jest taka ze majac 911 to jakbys byl fanem pili noznej, 2 x w tygodniu ubieral stroj ulubionego teamu i gral z kolegami, a w kazda srode popijal piwko i jadl chipsy ogladajac lige mistrzow. Majac radicala grasz 3x dziennie, 5 razy w tygodniu trening i dwa mecze. Telewizora nie widujesz a piwko od swieta.
Przecietny posiadacz porsche chce miec powiew sportu poprzez okno w postaci umytej 911 w garazu i historii z nia zwiazanej oraz obok kupionego raz na rok kompletu opon sportowych i tyle
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 19.09.2010, 18:06 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
my kupilismy 2 lata temu 997TT, auto przez 2 lata bylo uzywane na codzien, w tej chwili ma 42.000km....i od lipca juz nie jest uzywane na codzien tylko w weekendy i sporadycznie na zloty.... i tak naprawde w tym momencie najchetniej bym zamienil nasze 997TT na 997 GT3....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|