Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.01.2022, 18:18 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Powoli zastanawiam się nad zakupem 996Turbo. I tu pytanie, na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie, co często się psuje, co jest drogie w serwisie? Drugie pytanie to co radzicie coupe, czy może cabrio, tiptronic czy jednak manual? :dontknow: A może ktoś chce sprzedać swoje, może być na pw.




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2022, 18:51 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Przeszedłem całą drogę napraw turbo , bo mimo, że to dobrze zrobione auto ma kilka swoich stałych mankamentów.
Jeżeli chcesz upić auto z ponad 100k przebiegu powinny mieć to już porobione jak maja mniej to wszystko przed tobą.
Od przodu idąc: chłodnice przednia środkowa dostaje od kamieni , boczne jak nie czyszczone z liści gniją, stacyjka stop z którego jest zrobiona z czasem się rozsypuje,niektóre plastiki w kabinie złazi z nich ta ala gumowa powłoka, dach jeśli cabrio to po 10 latach raczej do wymiany, bo poprzecierany, bywa, ze hydraulika szwankuje, spoiler przestaje się wysuwać bo nawala hydraulika , pompa wody cieknie to tez częsta wada.
Reszta to typowa eksploatacja jedynie częstsza o połowę niż w twoich, bo moc robi swoje :D




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2022, 19:32 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Moje jest/będzie na sprzedaż.
125tyś przebiegu, tip, biały z zewnątrz,czarny w środku.
Był ściągnięty z Japonii, Vin Europejski.
Rury wody na silniku porobione, zawieszenie zrobione, hamulce nowe, wszelkie serwisy zrobione włącznie ze skrzynią i świecami.
Ponaprawiane mnóstwo drobnostek o których nawet nie pamiętam.
Spoiler właśnie się robi, generalnie ogarnięty.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2022, 15:40 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
Tj. już chłopaki napisali.
Ja miałem TT od 90k km do 120k km
Poza standardowym serwisem wymieniałem chłodnice, nagrzewnice, pompę wody i naprawiałem hydraulikę spoilera.
U znajomego był problem z wariatorami rozrządu - tanie nie są.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2022, 22:40 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
ciekawe czy wariatory do 996tt są droższe niż te do 986/996?
Zresztą, koszt samej wymiany i tak 2x większy pewnie...
Auto Michała - przepiękne!!! Wygląda jak trylion jenów :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2022, 13:41 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
Nie pamiętam dokładnie ale cena jednego napewno byla ponad 10k pln (kilka lat temu)
Może to być też odosobniony przypadek bo nie słyszałem aby ktoś inny z znajomych z 996Tt mial ten problem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.01.2022, 9:57 

Dołączył: 4.04.2015
Posty: 39
michal928 napisał(a):
Rury wody na silniku porobione

Możesz coś więcej napisać o tej naprawie?
Przy jakim przebiegu wystąpiła usterka?
Którą metodą to naprawiałeś?
Kto Ci to robił?
Jaki był finalny koszt?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.02.2022, 0:05 

Dołączył: 20.10.2014
Posty: 292
Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
Jak ktoś szuka ładnej , doinwestowanej i w bardzo ciekawym wyposażeniu 996 TT to będzie taka na sprzedaż. Auto sprowadzone dla siebie kilka lat temu z US kiedy zaraziłem się pozytywnie modelami 996 w tym turbo.
Kilka informacji o aucie,
rocznik 2003, kolor czarny, tapicerka czarna z czerwonymi przeszyciami i pasami bezpieczeństwa, chyba maksymalne wyposażenie łącznie ze sportowymi siedzeniami,manualna skrzynia biegów ,przebieg ok 152tyś km tarcze i zderzaki Europa.
Zamontowany już w Polsce sportowy lekki układ wydechowy (fabryczny dodaje), rzadkie felgi od modelu GT2 w tym tył rozmiar 315/30/18.

Auto miało szkodę z przodu,i wandalizm lakieru (pomalowane sprejem) sprowadzone jako jezdne. Piszę dokładnie o historii jaką można sprawdzić w autach z USA.
W Polsce naprawione idealnie pod względem lakierniczym i blacharskim - zdjęcia do wglądu. Lakierowany dla siebie pod miernik.
Duży serwis w Auto Dusza - regeneracja turbin,regeneracja lamp przednich, przegląd zawieszenia, hamulców łącznie z odnowieniem zacisków, wymiana wszystkich płynów hamulcowych,silnika,układu chłodzenia,klimatyzacji,wykonane ustawienie zbieżności,naprawa spoilera tył, nowe opony przód i tył,odświeżone felgi.
Łączny koszt części i prac to ok kilkudziesięciu tysięcy zł.

Kilka fotek i cena - 195 000 zł. umowa kupna-sprzedaży.
Opłacona akcyza , wykonany przegląd, gotowe do rejestracji w PL.
Od razu dodam że to nie wersja S a dołożona ode mnie literka podkreślająca wyposażenie i moc większą od serii.
W razie pytań tel 517 732 200. Obecnie auto stoi u Rafała Duszy gdzie można je zobaczyć i dokonać ewentualnych oględzin.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.02.2022, 1:02 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Świetna specyfikacja - petarda egzemplarz! :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.02.2022, 17:59 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1190
Oleg ale z Ciebie numer :wink: Pytasz najlepszego majstra w kraju kto Mu robił auto :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.02.2022, 9:49 

Dołączył: 4.04.2015
Posty: 39
Romcio napisał(a):
Oleg ale z Ciebie numer :wink: Pytasz najlepszego majstra w kraju kto Mu robił auto :lol:

Wiem, wiem ;)
Nie zwróciłem uwagi na nick'a. Później dopiero się obciąłem :lol:
Nie zmienia to faktu, że w moim poście było trochę więcej pytań, na które również brak odpowiedzi, a o które "najlepszy majster w kraju" mógłby się pokusić ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.02.2022, 16:45 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Arek piękne te Turbo, nawet nie przeszkadza, że czarne :D
Jednak przejechałem się 996 Turbo i powiem szczerze nie przemawia do mnie, nie wiem czemu, nie potrafię tego opisać. Jest szybkie, szczególnie jak się rozkręci. Ale dla mnie chyba zbyt głośne, do tego stylistyka wnętrza 996 do mnie nie przemawia, z zewnątrz też coś mi nie pasuje. Wiem, narażam się miłośnikom 996, ale są różne gusta, a to chyba nie moja bajka. Choć nie mówię do końca nie, zobaczymy. Teraz muszę przejechać się jakimś wiatrakiem, bo może bardziej jednak w tą stronę.




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.02.2022, 16:57 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 825
Nr klubowicza: 667
Andruszka rozkrecasz się




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.02.2022, 17:35 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Andruszka napisał(a):
Arek piękne te Turbo,….Teraz muszę przejechać się jakimś wiatrakiem, bo może bardziej jednak w tą stronę.

Bardzo dobry kierunek, będę kibicował żeby się udało!!!




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.02.2022, 20:05 

Dołączył: 18.01.2016
Posty: 912
Nr klubowicza: 770
simprez napisał(a):
Świetna specyfikacja - petarda egzemplarz! :)


+1 !!! SUPER AUTO :notworthy: :notworthy:




_________________

BartekG
Jest 911-996.2 - C2 - manual
Był : Boxster 986 -2,7 manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2022, 21:23 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
[quote="BartekG"][quote="simprez"]Świetna specyfikacja - petarda egzemplarz! :)[/quote]

+1 !!! SUPER AUTO :notworthy: :notworthy:[/quote]

Ja się nie znam, ale jak on może kosztować 195 tys i jeszcze ktoś wsadził w niego kilkadziesiąt?

Mikołaj w lutym przyszedł?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2022, 22:39 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355
Andruszka napisał(a):
Arek piękne te Turbo, nawet nie przeszkadza, że czarne :D
Jednak przejechałem się 996 Turbo i powiem szczerze nie przemawia do mnie, nie wiem czemu, nie potrafię tego opisać. Jest szybkie, szczególnie jak się rozkręci. Ale dla mnie chyba zbyt głośne, do tego stylistyka wnętrza 996 do mnie nie przemawia, z zewnątrz też coś mi nie pasuje. Wiem, narażam się miłośnikom 996, ale są różne gusta, a to chyba nie moja bajka. Choć nie mówię do końca nie, zobaczymy. Teraz muszę przejechać się jakimś wiatrakiem, bo może bardziej jednak w tą stronę.


Bo 996 Turbo bez programu jest mdłe i nudne jak flaki z olejem. Po zrobieniu softu zaczyna się prawdziwa zabawa i moim zdaniem każde 996tt stockowe warto zflashować ("stage 1"). Według mnie Turbo jest ciche i nie brzmi, całe szczęście można łatwo to zmienić :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2022, 14:45 

Dołączył: 3.08.2015
Posty: 734
tony_szpachli napisał(a):
Andruszka napisał(a):
Arek piękne te Turbo, nawet nie przeszkadza, że czarne :D
Jednak przejechałem się 996 Turbo i powiem szczerze nie przemawia do mnie, nie wiem czemu, nie potrafię tego opisać. Jest szybkie, szczególnie jak się rozkręci. Ale dla mnie chyba zbyt głośne, do tego stylistyka wnętrza 996 do mnie nie przemawia, z zewnątrz też coś mi nie pasuje. Wiem, narażam się miłośnikom 996, ale są różne gusta, a to chyba nie moja bajka. Choć nie mówię do końca nie, zobaczymy. Teraz muszę przejechać się jakimś wiatrakiem, bo może bardziej jednak w tą stronę.


Bo 996 Turbo bez programu jest mdłe i nudne jak flaki z olejem. Po zrobieniu softu zaczyna się prawdziwa zabawa i moim zdaniem każde 996tt stockowe warto zflashować ("stage 1"). Według mnie Turbo jest ciche i nie brzmi, całe szczęście można łatwo to zmienić :)


"sflashować"... To "z" aż kłuje w oczy... :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2022, 15:11 

Dołączył: 30.03.2018
Posty: 175
tony_szpachli napisał(a):
Andruszka napisał(a):
Arek piękne te Turbo, nawet nie przeszkadza, że czarne :D
Jednak przejechałem się 996 Turbo i powiem szczerze nie przemawia do mnie, nie wiem czemu, nie potrafię tego opisać. Jest szybkie, szczególnie jak się rozkręci. Ale dla mnie chyba zbyt głośne, do tego stylistyka wnętrza 996 do mnie nie przemawia, z zewnątrz też coś mi nie pasuje. Wiem, narażam się miłośnikom 996, ale są różne gusta, a to chyba nie moja bajka. Choć nie mówię do końca nie, zobaczymy. Teraz muszę przejechać się jakimś wiatrakiem, bo może bardziej jednak w tą stronę.


Bo 996 Turbo bez programu jest mdłe i nudne jak flaki z olejem. Po zrobieniu softu zaczyna się prawdziwa zabawa i moim zdaniem każde 996tt stockowe warto zflashować ("stage 1"). Według mnie Turbo jest ciche i nie brzmi, całe szczęście można łatwo to zmienić :)


Ciężko w turbo o dobry wydech który ładnie gada ale nie rezonuje. Miałem MG i po pierwszej trasie musiałem go ściągnąć. Dopiero z akrapa byłem zadowolony. Ale tutaj w pełni zgoda 996/997TT potrzebuje sporo modów żeby być fajne gdzie C2 już wyjściowo daje sporo frajdy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2022, 17:03 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 465
bo mozna mody robic bez ruszania za bardzo wydechu aby takim autem mozna jezdzic na codzien...ja wlasnie tak zrobilem w 997, turbo hybrydy itd. wyszlo 620km a wydech prawie nie ruszany tylko zostal oryginalny i nic nie jest glosno...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum