Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 997 ale jakie ?
PostNapisane: 5.09.2010, 23:13 

Dołączył: 5.09.2010
Posty: 115
Witam !!!
Wydaje mi się, ze nadszedł dla mnie czas zakupu pierwszej 911-tki. Zastanawiam się od dłuższego czasu nad wyborem i doszedłem do wniosku że kto pyta nie błądzi. Więc założyłem tutaj konto i pytam :)
Najpierw napiszę czego oczekuję, a na czym mi specjalnie nie zależy. Tak więc nie specjalnie istotne są dla mnie extermalne osiągi, więc GT3 ( GT2 tym bardziej ) odpada, szczególnie że zależy mi na tylnych siedzeniach. Mam dość elastyczny budżet do mniej więcej 300 tyś zł. Jednak wolałbym wydać sporo mniej. Tu właśnie jest problem. Zauważyłem sporą ilość ofert 997 z początku produkcji w okolicach 160-190 tyś, ale równocześnie można znaleźć sporo ofert na poziomie 230-240 tyś. O co chodzi? Czy te poniżej 200 tyś to powypadkowe złomy? Z drugiej strony za 300 tyś można już próbować znaleźć coś po lifcie z PDK ..... Do tego dochodzi opinia o rozlatująchych się w 997 silnikach, więc sprawa przedłużonej gwarancji-jakie są warunki, czy można toto dokupić do auta z rynku wtórnego ?
Pomóżcie proszę :) Chcę kupić przyzwoite auto, które da mi frajdę, a nie stres. Nie zależy mi jak wspomniałem ja mega osiągach ( jeździłem wielokrotnie po torze Poznań w okolicach 1:37 więc nie o to mi chodzi ) ale na dobrym i w miarę bezawaryjnym sportowym samochodzie o tym ponadczasowym genialnym wyglądzie.

Pozdrawiam Aureoo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.09.2010, 10:12 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Jeśli chcesz automat, to zdecydowanie polecam PDK. Jeśli manual, nie ma tak dużej różnicy między autami sprzed i po lifcie. Do jazdy na co dzień idealne będzie 4S. Od aut za 160 tys. trzymaj się z daleka - na 99% były bite. W okolicy 240 znajdziesz już sporo samochodów. A może 996 Turbo S? Jest w Katowicach do kupienia za 239. Chyba że Gilbert go kupi ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.09.2010, 10:18 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
ja jestem bardzo zadowolony z 4S tiptronic, choć czasami narzekam że mogłaby być cabrio :) bo wcześniej miałem boxstera

dobrej 997 4S w normalnym kolorze raczej nikt poniżej 250 tys nie sprzeda, z tego co widać to trzeba się liczyć z kwotą 250-300 tys


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.09.2010, 10:22 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
No fakt, nie doprecyzowałem - w okolicy 240 dostaniesz już coś sensownego z 997, ale raczej z tylnym napędem lub 4 bez S.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.09.2010, 18:34 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
ja bym bral tylko i wylacznie 4S, zobacz ile dni deszczowych jest w roku, wiec naped AWD bedzie przydatny....
co do skrzyni, to jesli nie ma byc to auto na codzien tylko do zabawy i w ladna pogode, to bierz manuala... jesli na codzien to tiptronic. Marlon ma tiptronica i udowodnil nie jeden raz, ze na torze daje rade z ta skrzynia ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.09.2010, 19:53 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Wszyscy tak te PDK - może i owszem ale w nowym.
Nikt tak naprawdę niewie jeszcze jak z ich serwisem i niezawodnością.
O ile wymiana sprzęgła w 997 to kłopot ale serwis PDK może okazać się big problem.
Logika wskazuje ,że jeśli są tam sprzęgła cierne to też się zużywają .
A może ktoś siedzi na rennlist i coś wie bo ja zaniedbałem niestety kompletnie tematy motoryzacyjne.

A ogólnie ad meritum to w mojej ocenie ,wiadomo że powinna być S - ka , a czy 4x4 czy manual czy tiptronik to od tych rzeczy ważniejszy będzie stan auta.
Oczywiście zakładam ,że ktoś niekupuje auta z myślą jedynie słuszną bicia kolejnych rekordów na torze Poznań.

p.s w nissanie GTR sypały się te skrzynie na potęgę :idea:




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.09.2010, 20:38 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
fakt, pewne jest że tiptronic to sprawdzona konstrukcja i choć ma jak każda swoje wady to przynajmniej jest w miarę przewidywalna

ja miałem tiptronica w boxsterze a teraz mam w 4S i jestem bardzo zadowolony, niestety kupić dobre 4S z tiptronikiem to nie taka prosta sprawa bo tych samochodów jest ogólnie mało a do tego niewiele osób chce je sprzedać. ja szukałem bardzo długo aż w końcu kupiłem nowy bo 2 lata temu nie dało się kupić używanego

obstawiam że w modelu 2012 będzie nowy PDK i wtedy będzie go można uznać za w miarę sprawdzoną konstrukcję


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.09.2010, 21:37 

Dołączył: 5.09.2010
Posty: 115
Witam ponownie
Reasumując Wasze wypowiedzi zdecydowanie S-ka, najlepiej 4S,
Niekoniecznie z PDK.
Co myślicie w takim razie o tym ?
http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-s ... 58422.html
Nie jest to 4S ale jak mam zapłacić ponad 250k za 4S przed liftem to może lepiej to powyżej ?
Jeśli chodzi o 4S to znalazłem taką ofertę :
http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-4 ... 71216.html
Przebieg chyba jednak katastrofalny.
Lub to:
http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-9 ... 84158.html
Jest jeszcze taka zwykła, bardzo ładna moim zdaniem i z pewnym jak się wydaje pochodzeniem:
http://moto.allegro.pl/porsche-911-carr ... 88592.html
Jednak sporo ponad 300k kosztuje.

Zna ktoś jedno z tych aut ?

I jeszcze jedno, jeździ ktoś na niemieckich blachach? Teraz nie ma problemu z tymczasowym meldunkiem u naszych zachodnich sąsiadów, a ponad 18% akcyzy na ulicy nie leży.

Co do czasów na Torze Poznań to zwariowałem na punkcie Radicala i z całym szacunkiem dla jakiegokolwiek Porsche.... nie ma rozmowy. Zresztą kto raz się tym przejedzie to katowanie swojej maszyny na tym torze mu przejdzie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.09.2010, 21:41 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
napisze tak, z tych czeterech aut bralbym to pierwsze ewentualnie to trzecie...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 6.09.2010, 22:55 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.09.2010, 22:58 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
czasy sie zmienily i oferty OC/AC w Polsce sa czesto atrakcyjniejsze niz w Niemczech czy Austrii. Pamietajcie, ze w niektorych krajach placi sie stawki wedlug mocy silnika aut, co w przypadku aut Porsche wypada bardzo niekorzystnie...
sam mam auto na austriackich numerach, 2 lata temu bylo jeszcze to korzystne dla mnie, teraz bym juz tego pewno nie zrobil, bo to co sie zaoszczedzi na samym aucie to zrekompensuje niestety polisa :(
ponadto jest zachod, ze trzeba autem jezdzic na badania techniczne tam gdzie jest zarejestrowane, likwidacja szkod tez dluzej trwa, itp.
ja osobiscie odradzam takiego kombinowania...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.09.2010, 23:03 

Dołączył: 5.09.2010
Posty: 115
Matschke napisał(a):
napisze tak, z tych czeterech aut bralbym to pierwsze ewentualnie to trzecie...


Mimo moim zdaniem kiepskiego koloru i braku PDK coraz bardziej mi się to pierwsze podoba .... ma dość charakterystyczną rejestrację, ktoś zna to auto ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.09.2010, 21:03 

Dołączył: 4.04.2009
Posty: 579
na kolor nie patrz od tego są firmy tzw. "zmiana koloru " my z MATSCHKE wiemy coś o tym mocno :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.09.2010, 21:04 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
to prawda, kolor auto mozna latwo i tanio zmienic, ja wlasnie niedlugo zmieniam znowu kolor Porsche ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.09.2010, 21:11 

Dołączył: 5.09.2010
Posty: 115
borysek napisał(a):
na kolor nie patrz od tego są firmy tzw. "zmiana koloru " my z MATSCHKE wiemy coś o tym mocno :D


Coś więcej ? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.09.2010, 21:14 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Aureoo napisał(a):
borysek napisał(a):
na kolor nie patrz od tego są firmy tzw. "zmiana koloru " my z MATSCHKE wiemy coś o tym mocno :D


Coś więcej ? :)


mozliwosc obklejenia auta folia na inny kolor, robilem to juz raz na moim 997TT i goraco polecam...
www.redman.pl
ma w jednym palcu obklejanie aut no i 997, ktore nie ma latwej bryly do obklejenia...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.09.2010, 21:21 

Dołączył: 4.04.2009
Posty: 579
no właśnie chciałem napisać gdzie najlepiej się zgłosić :D
oczywiście do KAMILA

Nazwa firmy: Grupa Redman - Agencja Reklamowa REDMAN PROJEKT
Adres: Księżycowa 1 ( wjazd jak do Aeroklubu na Bemowie )
01-934 Warszawa Polska
Tel. stacjonarny: 228645232
WWW: www.redman.pl

dla mnie oklejali AUDI RS6 Avant w czarnym macie wyglada podobno :shock: :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.09.2010, 21:34 

Dołączył: 5.09.2010
Posty: 115
Aaaaa... mówicie o oklejaniu.
W piątek widziałem u Olszowca ( Dealer BMW w Poznaniu, bo ja w sumie BeeMkowiec jestem ) jak 2 gości oklejało w czarnym macie nowiusieńką X6-tkę i powiem szczerze że kopara mi lekko opdła. Auto wyglądało absolutny kosmos. Pytałem się o cenę i powiedzieli że taki duży SUV kosztuje 5k jeśli nie zmienia koloru-czyli czarny metalic naczarny mat jak w tym przypadku. Jeśli zmienia się kolor to więcej, ale ile nie wiedzieli. Ciekawi mnie tylko jak będzie wyglądał lakier po na przykład 3 latach ? Mój zaprzyjaźniony sprzedawaca i serwisant byli dość sceptyczni w odniesieniu do nowoczesnych lakierów wodnych.

Wracając do moich poszukiwań, to co myślicie o tych 2 ? Są na znacznie niższym pułapie cenowym.

http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-s-C14700985.html


http://otomoto.pl/porsche-911-C14614816.html

Ta druga to zwykła, ale 2008 za 230k z takim przebiegiem ? Tylko coś dziwny wydech jakby od S-ki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.09.2010, 21:37 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
ja jezdzilem prawie rok obklejony, jak sciagnalem folie to lakier na aucie byl jak nowy, a auto ma 2 lata, dlatego teraz znowu obklejam i tak bede jezdzil, jest to najlepsza ochrona lakieru...
planuje czarny mat z karbonowymi dodatkami...

co do ogloszen, to ta druga ma wydech od wersji S, no i jest to wersja USA...
ta pierwsza mi sie podoba, jesli chcesz, moge podjechac w jakis dzien i zobaczyc auto...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.09.2010, 22:20 

Dołączył: 4.04.2009
Posty: 579
ta druga to mego przyjaciela , zresztą naszego członka klubu PCP :D
kolega posiada 3 szt.
ta jest perfekt miałem okazję się nią przejechać na zlocie w zeszłym roku
przebieg oryginał z tego co pamiętam to miała jak ja kupował 2 tys.km
zresztą ma i ciężko sie 5 autami poruszać w jednym czasie :))

polecam prosiaczka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum