Autor |
Wiadomość |
911Bart
|
Napisane: 29.01.2009, 16:40 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
maff napisał(a): No i jest info i filmik...
Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!
PS. Wziąłbym nawet w czerwonym.
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 29.01.2009, 17:05 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Marion - mądre słowa!
Do listy chciałbym dodać jeszcze, że:
- ma głośny silnik i taki jakiś ten dżwięk jest hipnotyzujący (niebezpieczne przecież)
- dużo pali
- można łatwo wprowadzić go w nadsterowność
- wszyscy by się za takim autem oglądali
- poniżej 1,35 w Poznaniu i tak się nie zejdzie (chyba mam rację?)
- w ogóle takie auto do katowania i nic więcej
- gdybym go miał to bym pewnie sypiał w garażu
Łe.... Takie auto mi też jest zupełnie niepotrzebne.
Ale mnie coś trzęsie dzisiaj. No nie wiem skąd to się bierze?
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 29.01.2009, 18:06 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
Jasmin napisał(a): Ale mnie coś trzęsie dzisiaj. No nie wiem skąd to się bierze?
to może być orgazm
|
|
Góra |
|
mn
|
Napisane: 29.01.2009, 19:53 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 148
|
wiosna idzie, zakochałem się
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 29.01.2009, 20:17 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
czyli tyle argumentów przeciw GT3 - i po co oni go wogóle produkują
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 30.01.2009, 0:10 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Marion napisał(a): a ja nie chce GT3 bo jest: - za niska, nie wjeżdza na krawężniki ani progi zwalniające - trzęsie strasznie i ma wiele wiele innych wad które jeszcze wymyślę i postaram się je sobie jakoś wmówić, żeby mi to auto w końcu dało spokój
No to jest problem, przynajmniej z tymi dwoma wadami:
Właśnie doczytałem w 'official Porsche press release', że:
- będzie można podnosić przód o 3 cm do prędkości 50 km/h
- na normalnym nastawieniu PASM zawieszenie będzie miało charakterystykę taką jak w GT2, które jest jednak bardziej miękkie od dotychczasowych nastawów w GT3
I co tu robić?
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 30.01.2009, 0:19 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
... Znalazłem jeden fajny komentarz na 'NIE':
Okay now, I love and worship the 911, Great car. This is not an unveiling, its a revision. this car was unveiled in 1964. ZsaZsa and Eva Gabor were the "Hot" the hot thing on black and white TV.
That was less than 20 years after WWII ended.
Here are a list of some notable global events since the 911 in its current form was UNVEILED.
Vietnam War
Arab Israeli 7 day war
Martin Luther King was assassinated
Robert F. Kennedy was assassinated
Man on The Moon (?)
The Personal Computer was invented.
Civil war in Lebanon
10 famines/Civil wars/Genocide in Africa
Satellite TV invented
Cell Phone invented
Berlin Wall fell
Cabbage Patch Kids.
Break-up of Soviet Union
The Internet was invented
America elected a Black president..... I could go on.
So, what are we up to now? revision 325.2.5?
Tyle, że gościu nie rozumie, że właśnie o to chodzi, żeby Porsche było takie jak jest!
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 30.01.2009, 0:22 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
o ile twardość można odpuścić to oranie spojlerami po drodze, chodnikach i kawężnikach przerabiałem i to jest masakra - raz w tygodniu zderzak był do przykręcania na nowo a raz w miesiącu szedł do klejenia i malowania, nie mówiąc już o pogiętych w związku z nim błotnikach i poprzestawianych lampach przednich
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 30.01.2009, 0:31 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
...znam temat..zostaje TURBO... do kina i na imprezy PCP...
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 30.01.2009, 0:36 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
ale turbo to taka 4S z "powerkitem" i za nic nie przybliża człowieka do CUPa
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 30.01.2009, 0:57 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
Marion napisał(a): raz w tygodniu zderzak był do przykręcania na nowo a raz w miesiącu szedł do klejenia i malowania, nie mówiąc już o pogiętych w związku z nim błotnikach i poprzestawianych lampach przednich
Mario moja córcia też często rozwalała zderzak i założyłem z przodu kangura.... to działa
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 30.01.2009, 1:06 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
wow
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 30.01.2009, 1:09 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
|
Góra |
|
maff
|
Napisane: 30.01.2009, 13:29 |
|
Dołączył: 22.04.2008 Posty: 132
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 30.01.2009, 14:31 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
ale wolnossaki są fajniejsze - z turbiną to nawet F126P będzie szybki
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 5.02.2009, 22:19 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
Świete słowa.
Charakterystyka wollnossących jest najlepsza !!!
(daja najwięcej przyjemności)
Dlatego w wiekszości SUPER SAMOCHODY są wolnossące.
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 15.02.2009, 16:17 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
a ja sie z wami zupelnie nie zgadzam, nie bardzo wiem o co chodzi z tymi charakterystykami? no chyba ze sie wzorujecie sie na turbo z 87 roku gdzie podobno do 5 tys nie dzialo sie nic a potem to jak kilofem w tyl glowy.
997 tt ma full boost przy 2800rpm, 1,1 bara po elekrtobice wiec zachowuje sie jak diesel ze zmienna geometria wiec wszystkie te atmosfery zostaja z tylu.
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 15.02.2009, 16:20 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
Zibi napisał(a): Marion napisał(a): raz w tygodniu zderzak był do przykręcania na nowo a raz w miesiącu szedł do klejenia i malowania, nie mówiąc już o pogiętych w związku z nim błotnikach i poprzestawianych lampach przednich Mario moja córcia też często rozwalała zderzak i założyłem z przodu kangura.... to działa
najwazniejsze ze ma CB to jej psy nie zlapia
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 15.02.2009, 16:20 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
To czemu CARRERA GT niemiała turbo ??
było by 1000KM i po sprawie.
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 15.02.2009, 17:24 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
997tt/RS napisał(a): a ja sie z wami zupelnie nie zgadzam, nie bardzo wiem o co chodzi z tymi charakterystykami? no chyba ze sie wzorujecie sie na turbo z 87 roku gdzie podobno do 5 tys nie dzialo sie nic a potem to jak kilofem w tyl glowy. 997 tt ma full boost przy 2800rpm, 1,1 bara po elekrtobice wiec zachowuje sie jak diesel ze zmienna geometria wiec wszystkie te atmosfery zostaja z tylu.
Pewnie chodzi o reakcję na gaz bardziej ,niż o sam przebieg momentu obrotowego ....pozatym jak czegoś jest zbyt dużo (np .monemtu obrotowego) to niezawsze zanczy,że to pomaga np. zakręt..
Fakty są takie ,że w wyscigach górskich na zachodzie gdzie jeżdżą rozmaite wynalazki ,najszybsze są szuflady lub nawet auta turystyczne z silnikami byłej formuły 1....oczywiście jak jest sucho..
Fakty są też takie ,że silniki Turbo mają większy potencjał i w autach drogowych będą wypierać silniki NA.
Łatwiej i taniej jest bowiem uzyskać z Turbo ekstra 200KM niż odchudzić auto 0 50 kg!
Auta są coraz cięższe ,nowe M3 waży chyba z 1600 kg, a warto pamiętać że 30 lat temu auta wżyły po 600 kg, teraz kompakty ważą po 1300 kg...
Fiat 500 Abartch kiedyś ważył 550 kg a teraz 1200 kg..nic dziwnego że musi mieć Turbo...
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|