Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 23.04.2019, 10:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2015
Posty: 685
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
Mądrego to i warto przeczytać. Dzięki Wam za info o Mezgerach. Myślałem, że do dziś silniki w modelach Turbo i GT to Mezgery.




_________________

996 C4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.04.2019, 22:14 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 692
A co wybrać: przedlift z mezgerem w manualu, czy polift z DFI w PDK???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.04.2019, 23:09 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
pimi napisał(a):
A co wybrać: przedlift z mezgerem w manualu, czy polift z DFI w PDK???


Trudny wybór.
Jeśli musi być manual + do tego kiedyś zapewne większa wartość kolekcjonerska to 997.1
Jeśli koniecznie automat to IMHO tylko 997.2 (zakładając jednak sporo wyższą cenę).

Ja akurat chciałem przedlifta w manualu i takiego mam i nie zamieniłbym na polifta w PDK.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.04.2019, 23:27 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
A może polift w manualu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.04.2019, 1:03 

Dołączył: 20.07.2017
Posty: 442
piterson napisał(a):
Ja akurat chciałem przedlifta w manualu i takiego mam i nie zamieniłbym na polifta w PDK.


Ani na nic innego...piękne to Twoje turbo!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2019, 16:31 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 692
jak wygląda temat szpery w turbo (4x4)? czy występuje w tym modelu, jeśli tak, to czy jest "niezbędna"?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2019, 17:19 

Dołączył: 13.01.2018
Posty: 80
Ja tylko zwracam uwagę na ceramikę.
Super sprawa, ale sugeruję uwzględnić ten element przy ocenie stanu.
Może się okazać, że auto będzie technicznie idealne, ale trzeba się liczyć z wymianą tarcz w zakresie od 50-90 k PLN lub zamianą na standardowe, ale wtedy odchodzimy od specyfikacji.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2019, 17:31 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
W wersji z manualna skrzynia biegów szpera była opcja i wtedy nr jej różnił końcówka nr. Adekwatna sytuacja do 996tt ale w obu tych autach szpera to zbędny dodatek coninnego gt2 gdy mamy tylko napęd na jedna os


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2019, 18:48 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 692
dzięki Panowie za cenne uwagi. Dawid potwierdził moje przypuszczenia, a co do ceramiki to krążą opinie, że poza torem , nie jest to niezbędny (ale rzeczywiście b.kosztowny dodatek). podobno tarcze mają 0,5 mm między nominałem, a granicznym zużyciem :shock: nie ścierają się prawie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2019, 19:39 

Dołączył: 3.08.2015
Posty: 734
Nie ma rzeczy „niescieralnych”. Szczególnie w tak ekstremalnym momencie jak hamowanie. Fizyka :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2019, 20:09 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 692
jeśli te 0,5 mm różnicy jest prawdą, to w porównaniu do stalowych tarcz, gdzie dopuszczalne zużycie wynosi 2 mm, można powiedzieć, że ceramika jest prawie nieścieralna. fizyk że mnie żaden, ale liczyć umiem :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum