no wiec tak, mamy 997TT w rodzinie od maja 2008 roku, auto ma przejechane 45.000km, w wiekszosci spokojnie po warszawskich drogach, troszke jezdzilo po torze, w Rage Racie, itp.
jakie byly awarie:
- modul nawigacji padl - wymieniony na gwarancji
- skrzynia biegow tiptronic - wyciek oleju przy 30.000km - wymiana na nowa
- drazki kierownicze wymienione na gwarancji - to wina raczej naszych drog
- sterowniki turbin przesmarowane (Stellmotorki) bo sie przycinaly - jesli sie sytuacja powtorzy to turbiny do wymiany - to raczej wina, ze auto bylo jezdzone w kazda pogode, rowniez w zime, itp. - ale nie calkiem w to wierze...
auto jest genialne, super sie prowadzi, na polskie drogi sie nadaje, moge polecic, aczkolwiek szukalbym tylko i wylacznie auto na gwarancji. no chyba, ze kupisz manuala, to wtedy mozna zaryzykowac....
zawieszenie daje rade na naszych drogach, hamulce i inne czesci nie sa takie drogie, za komplet hamulcow (tarcze przod i tyl + klocki zaplacisz na
www.teile.pl 5500 PLN brutto).
ogolnie przedluzenie gwarancji o rok to koszt ok. 8000 PLN rocznie, wiec oplaca sie, bo sama skrzynia tiptronic z wymiana to koszt 50.0000 PLN
skora u nas nie jest przetarta, wszystko utrzymane na najwyzszym poziomie... auto pali srednio 18-19 , a przy ogniu do 23-24l po miescie
w trasie nawet i 10 litrow spali, ale przewaznie jest to 12-13...
ja Ci moge po niecalych 3 latach auto naprawde polecic....
_________________
Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie