Autor |
Wiadomość |
MichałR
|
Napisane: 23.06.2016, 18:12 |
|
Dołączył: 13.12.2014 Posty: 60
|
Dlatego przed zakupem warto sprawdzić Prosiaka bardzo dokładnie, pod każdym kątem. Teraz wychodzą zaniedbania poprzedniego właściciela, a nie awaryjność marki.
|
|
Góra |
|
Driv3rrrr
|
Napisane: 25.06.2016, 10:58 |
|
Dołączył: 30.05.2016 Posty: 152
|
Problemy z elektroniką czy silnikiem (wada fabryczna w prawie każdym) to nie zaniedbania użytkownika. Użytkownik może zaniedbac, zawias, hamulce, silnik i skrzynie przez zbyt rzadkie wymiany oleju.
Nie oszukujmy sie ale Porsche nie należy do bezawaryjnych marek. Szczególnie silniki wytrzymują zbyt krótki przebieg do kasy którą przyszły uzytkownjk musi wyłożyć
|
|
Góra |
|
Serrgiusz
|
Napisane: 26.06.2016, 13:39 |
|
Dołączył: 24.11.2012 Posty: 249
|
To skutek polityki VAG która rozkłada sie na wszystkie marki w grupie. Podejście do obslugi klienta po sprzedaży w serwisie, czesciach, gwarancji. Przy ekonomicznych markach jest to szczególnie widoczne. Gwarancja do 100 tys, a po 200 tys auto praktycznie do złomowania. Marki premium może coś ok 50% dłużej. Od chyba 2004 roku zostalo to w UE prawnie usankcjonowane. Wymuszone przez producentów na regulatorach. Zostało to wymuszone na UE, żeby zwiększyc konkurencyjnośc europejskich producentów wobec US i azji. I od tej pory zaczęło się dojenie klientów w majestacie prawa. podzespoły które wytrzymują do końca gwarancji. Czy kroś 15 lat temu slyszał o regenerowaniu reflektorów? Matowieniu ich szkła np. po 3-4 latach! Oczywiście jest to tak skonstruowane, że nie wymienisz szkla tylko cały reflektor. Jeszcze jest kilka marek które sie temu opierają. Ale rach. ekonomiczny jest nieubłagany i też ulegną. Najgorsze jest to, że takie podejście przeszlo na inne branże.
|
|
Góra |
|
PiotrM
|
Napisane: 26.06.2016, 17:42 |
|
Dołączył: 13.02.2015 Posty: 452
|
Masz rację Sergiusz, przyszło nam żyć w epoce maksymalizacji sprzedaży, wydajności, efektywności, cięcia kosztów itd... Nie podoba mi się to cholernie. Samochody są robione z błota i liści, ledwo co wchodzi nowa generacja danego modelu auta a już robią jej lifting by po chwili znów wprowadzić kolejną generację. Na nic nie ma czasu - na testy długodystansowe, na badania. Temat stylistyki obenych wozidełek pomijam zupełnie. Kolejnym kretynizmem w mojej opinii jest usiłowanie wielu producentów stworzenia tak bogatej palety modeli, że wreszcze nie wiadomo co wybrać i nawet sami sprzedawcy w salonach nie potrafią wskazać wyraźnych różnic pomiędzy poszczególnymi modelami. Piję tu do niegdyś marek premium BMW, Mercedesa czy Audi. Np BMW - 1,2,3,4,5,6,7, dalej - X1 X3 X4 X5 X6..... To samo Audi i Mercedes. Na litość boską... Co tu się porobiło.... Kiedyś przykładowa Beemka produkowała 3,5,7 i wspaniałą 8. To to był cudowny czas. Szkoda, że byłem wtedy zbyt młody aby pozwolić sobie na zakup takiego nowego auta
|
|
Góra |
|
PiotrM
|
Napisane: 26.06.2016, 17:53 |
|
Dołączył: 13.02.2015 Posty: 452
|
Dzięki temu, że Porsche trochę, podkreślam TROCHĘ opiera się tym chorym trendom i najwspanialszy model tej marki 911 zmienia się wraz z kolejnymi generacjami raczej przez ewolucję a nie rewolucję pozostaje on tak ceniony. Kiedyś nawet Jeremy Clarkson swoim specyficznym humorem drwił, że drzwi 996 i 997 są nie do odróżnienia. Ale to właśnie moim zdaniem jest wspaniałe. I mam nadzieję, że tak zostanie, że chociaż 911 będzie dalej ikoną, której nie pozwolą zepsuć jakiemuś pokręconemu styliście.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.06.2016, 18:52 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Już wcześniej Porsche stosowało te same drzwi, w 964 i 993, a chyba G Model też miał takie same. Więc to nic nowego. Poza tym Clarkson mógłby zarejestrować, że 911 zmienia się mniej przy zmianie generacji (w sensie technicznym), a najmocniej przy liftingu. I wizualnie odwrotnie. Ale nie pasowało mu do żartu (zresztą zapewne nie jego autorstwa).
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
TheStig
|
Napisane: 29.06.2016, 19:14 |
|
Dołączył: 5.03.2016 Posty: 227
|
PiotrM napisał(a): Kolejnym kretynizmem w mojej opinii jest usiłowanie wielu producentów stworzenia tak bogatej palety modeli, że wreszcze nie wiadomo co wybrać i nawet sami sprzedawcy w salonach nie potrafią wskazać wyraźnych różnic pomiędzy poszczególnymi modelami. Piję tu do niegdyś marek premium BMW, Mercedesa czy Audi. Np BMW - 1,2,3,4,5,6,7, dalej - X1 X3 X4 X5 X6..... To samo Audi i Mercedes. Na litość boską... Co tu się porobiło.... Kiedyś przykładowa Beemka produkowała 3,5,7 i wspaniałą 8. To to był cudowny czas. Szkoda, że byłem wtedy zbyt młody aby pozwolić sobie na zakup takiego nowego auta Musze się z tobą nie zgodzić. Moim zdaniem to , że pojawia się coraz więcej różnych samochodów danej marki jest czymś dobrym. Zwiększa różnorodność motoryzacji przez co robi ja ciekawszą. Idąc do salonu można wybrać auto które odpowiada nam w 100% bez pójścia na kompromis. A dylematy w stylu X5 czy może X6 chyba nikogo na poważnie zdenerwować nie mogą .
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 29.06.2016, 21:36 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Więcej różnych samochodów danej marki. W porządku, tylko czemu wszystkie (no ok, prawie wszystkie) wyglądają tak samo?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Driv3rrrr
|
Napisane: 30.06.2016, 0:53 |
|
Dołączył: 30.05.2016 Posty: 152
|
Unifikacja aut...znane od lat 90. Weźmy niemieckie auta. Merole wyglądały każdy tak samo oprócz W210. Beemki e32, e34 identyko. Audi podobnie. Fakt faktem były to auta do rozróżnienia bo w obecnych czasach rozróżnić A4 od A8 z daleka jest ciężko ale taki obrót spraw ma juz blisko 30 lat. I jakoś dopiero z 5 lat temu zaczęło to ludziom przeszkadzać
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 30.06.2016, 10:20 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Te auta w większości różnią się tylko kształtem sukienki. Reszta, to co pod spodem, czyli (nawet) płyta główna, że o reszcie mechanizmów nie wspomnę, są identyczne... Klienci łykają te niby "różnice" jak kaczor kluche, kupują to i myślą, że mają różne samochody
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|