|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Sebastian3
|
Napisane: 21.09.2021, 11:18 |
|
Dołączył: 28.01.2021 Posty: 16
|
Witam ponownie próbowałem znaleźć mój przypadek w szukajce ale niestety nie znalazłem chodzi o błąd evap czyli p0441 02 ( cayenne 4.5 )sprawdziłem zawór na krótko to znaczy ten pod pokrywką z przodu cewka niby ma przejście i działa korek paliwa wymieniony na nowy ale niestety nie mam ciśnienia w zbiorniku nie wiem co dalej aha jak dmuchałem w ten przewód od evapa w podsszybiu to syczy gdzieś w tej bance w nadkolu ale zdjąlem nadkole i nic podejrzanego nie widać wtf???
|
|
Góra |
|
pawelgl3
|
Napisane: 13.08.2025, 13:14 |
|
Dołączył: 28.07.2025 Posty: 18
|
Dopisuję się do postu z 2021 roku o błędzie odpowietrzania zbiornika w Cayenkach, żeby nie zakładać nowego, ale dla potomnych. Jeśli komuś szwankuje odpowietrzenie zbiornika paliwa i powtarza się błąd P-0441 to właśnie jestem na etapie sprawdzania elektrozaworu nabytego na Al...o o numerze BOSCH 0 280 142 452. Mój zawór był szczelny bez napięcia a po podaniu napięcia się otwierał, ale błąd się pojawiał, szczególnie jak silnik się zagrzał i często stawałem na światłach. Do montażu zaworu podanego powyżej, potrzebny jest kawałek węża gumowego o średnicy wewnętrznej króćca zaworu. Demontujemy ostatnią wtyczkę z wtryskiwacza, wypinamy z objemek plastikowy wąż odpowietrzający przy ścianie grodziowej ciągnąc za zawór aż wyjdzie nam z 5 do 10 cm tego przewodu za zaworem. Ucinamy przewód zaraz za króćcem, nakładamy na niego wężyk a w wężyk wkładamy powyższy zaworek. Wybrałem ten zaworek z podpowiedzi na US forum gdzie się skarżyli że trochę za drogo firma wyceniła ten zaworek z tym plastikowym przewodem, a ma identyczne gniazdo jak oryginalny zaworek od wtyczki. Na razie brak błędu P-0441. Pojeżdżę trochę i dopiszę czy to padał zaworek od temperatury czy jednak zbyt wcześnie na fanfary.
|
|
Góra |
|
pawelgl3
|
Napisane: wczoraj, 23:01 |
|
Dołączył: 28.07.2025 Posty: 18
|
Co prawda, minęło dopiero 5 dni, ale było przez ten czas sporo stanów w których błąd się pojawiał, a od wymiany błędu brak. Tak więc można odtrąbić zwycięstwo. Widać stary jak dostawał temperaury to musiał się zacinać na zamknięciu lub otwarciu lub w jakimś innym położeniu. PS Najtańszy taki zaworek z tą plastikową rurką jaki znalazłem w między czasie to coś około 150$ + koszty wysyłki (tych nie sprawdzałem).
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|