Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 30.08.2022, 0:45 

Nr klubowicza: 863
Czesc!
Przymierzam się do kupna Boxstera 718 jako drugi Funcar.
Będę używał raz na tydzień, tor raz na miesiąc i rocznie 10,000 przebiegu.
Na codzień jeżdże Toyotą CHR 2.0 + raz na jakiś czas wynajmuję sportowe auta i się szkolę w sportowej jeździe.

Teraz chciałbym kupić autko dla siebie i mam kilka pytań.

Jestem początkującym fanem motoryzacji więc dużo pytań może być głupich :) Dziękuję za wyrozumiałość!

1. Wersja S. Z tego co wiem to wersja S ma większy silnik, ale czy jest to odczuwalna różnica? Czy jest coś poza tym? Jeździłem tylko bazą i GT4.

2. Wersja T. Kompletnie nie wiem jaka różnice robi wersja T od podstawowej i dlaczego jest taka różnica w cenie w konfiguratorze.

3. Hamulce ceramiczne. Czy sa warte swojej ceny? Jak jeździłem na ceramikach to miałem wrażenie, że bardzo słabo hamują...

4. Nocowanie i zimowanie pod chmurką. Czy poza wpływem na lakier może to zaszkodzić?

5. Przebieg. Jaki przebieg jest maksymalny Twoim zdaniem zeby kupic uzywanego? Czy aktywna gwarancja jest istotna czy raczej nic się nie psuje i wazniejszy jest dobry lokalny mechanik na małe operacje? A może lepiej nowego (z rynku oczywiscie)?

6. Koszt utrzymania. Poza ubezpieczeniem OC/AC jakie koszty powinienem uwzględnić?

7. Ludzie. Czy zdarza się wam, że np gdy zaparkujecie w mieście ktoś porysuje wam auto albo np będzie na nie siadał/opierał się? Jak zachowują się inni kierowcy?

8. PASM. Czy ten zmniejszony prześwit jest na stałe czy jest regulowany? Czy warto Twoim zdaniem?

9. Użytek raz w tygodniu. Czy w takim wypadku jakoś specjalnie powinienem traktować samochód?

10. Wynajem. Czy to się opłaca zeby dać samochód do jakiejś wypożyczalni? Macie jakieś doświadczenia?