|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Romanesku
|
Napisane: 21.06.2018, 9:22 |
|
Dołączył: 16.06.2009 Posty: 695
|
Jak u was chodzi sprzęgło w 987.1 ? U mnie żeby wcisnąć trzeba użyć sporej siły,nie wiem czy to miałem, do tej pory miałem tylko 986 w tiptronicu. W nowym Focusie sprzęgło wciska się tak jak gaz w boxsterze. Gdzieś czytałem że tak ciężko chodzi sprzęgło w niektórych 911 ale czy w boxsterze 3.2 S też tak powinno być?
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
GaMic
|
Napisane: 21.06.2018, 9:32 |
|
Dołączył: 15.09.2014 Posty: 312
|
Jak kupowałem 986 (2,5) to podczas poszukiwań w różnych modelach było różnie. W moim też nie chodziło zbyt lekko... do czasu wymiany sprzęgła ! Po tym zabiegu - rewelka - jak w nowym aucie... Więc może to już ten czas...
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 21.06.2018, 10:16 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Sprawdz wysprzeglik. Jak jest zuzyty to daje takie objawy.. ja wymienilem caly komplet - sprzeglo, wysprzeglik i pompe i jak pisze GaMic - jak w nowym aucie
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 21.06.2018, 22:00 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5198 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Na 90% to zużyty docisk powoduje taki efekt. Zmienia się punkt pracy i ciężko jest wysprzęglić. Jest jeszcze opcja że pękła sprężyna wspomagająca ruch pedału sprzęgła.
Na pocieszenie Ci dodam, że faktycznie po wymianie będzie pracować jak nowe, a i koszta nie będą zabójcze, bo w 99,,9% przypadków koło zamachowe dwumasowe jest w bardzo dobrym stanie i oprócz przeszlifowania powierzchni styku z tarczą sprzęgła nie trzeba nic robić.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Romanesku
|
Napisane: 21.06.2018, 22:32 |
|
Dołączył: 16.06.2009 Posty: 695
|
Biegi wchodzą bez problemu precyzyjnie, nic nie stuka, nie ma trudności z lewarkiem tylko po po prostu topornie wciska sie pedał sprzęgła na tyle że trzeba ustawić bliżej fotel żeby mieć pełną kontrolę.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
GaMic
|
Napisane: 24.06.2018, 13:43 |
|
Dołączył: 15.09.2014 Posty: 312
|
Jesli dobrze pamietzm to za komplet sprzegla dalwm cos ok 1800zl... a wymiana byla przy okazji wymiany IMS - silnjk byl juz wyjety z auta. Po zabiegu - jak noweczka z salonu, zero oporu, jak maselko...
|
|
Góra |
|
Romanesku
|
Napisane: 24.06.2018, 18:53 |
|
Dołączył: 16.06.2009 Posty: 695
|
GaMic napisał(a): Jesli dobrze pamietzm to za komplet sprzegla dalwm cos ok 1800zl... a wymiana byla przy okazji wymiany IMS - silnjk byl juz wyjety z auta. Po zabiegu - jak noweczka z salonu, zero oporu, jak maselko... Wymieniłeś sprzęgło w "zwykłym" serwisie , czy specjalizującym się w naprawach Porsche ? Wysłane z mojego SM-T819 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
GaMic
|
Napisane: 25.06.2018, 8:49 |
|
Dołączył: 15.09.2014 Posty: 312
|
Autodusza z Katowic - tylko Porsche - w tym się specjalizują. Zostali mi poleceni tutaj na forum i z czystym sumieniem mogę dalej ich polecić.
Znajdziesz ich w googlach.
Oczywiście najdroższe w całej opercacji jest wyjęcie silnika, dlatego zdecydowałem się na wymianę tych elementów przy okazji wymiany IMS bo już motor był wyjęty - czyli za jednym kosztem ...
|
|
Góra |
|
Romanesku
|
Napisane: 25.06.2018, 19:20 |
|
Dołączył: 16.06.2009 Posty: 695
|
GaMic napisał(a): Autodusza z Katowic - tylko Porsche - w tym się specjalizują. Zostali mi poleceni tutaj na forum i z czystym sumieniem mogę dalej ich polecić.
Znajdziesz ich w googlach.
Oczywiście najdroższe w całej opercacji jest wyjęcie silnika, dlatego zdecydowałem się na wymianę tych elementów przy okazji wymiany IMS bo już motor był wyjęty - czyli za jednym kosztem ... Nie wiedziałem że do zmiany sprzęgła trzeba wyjąć silnik , to zdecydowanie podniesie koszt wymiany sprzęgła. Wysłane z mojego SM-T819 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
vLuKaSv
|
Napisane: 25.06.2018, 20:45 |
|
Dołączył: 21.12.2015 Posty: 86
|
Sprawdź sprężynę wspomagająca na pedale sprzęgła! Często pękają co dają podobne odczucie ciężkiego sprzęgła. Trochę trzeba się nagimnastykować żeby ja wymienić. Tyczy się wszystkich modeli 996,986,997,987.
Po co wyjmować całość ? Wystarczy podstawić silnik zdjąć wydech i skrzynie, wszystko jest na wierzchu z dobrym dostępem! Nie wyrzucajcie pieniędzy w błoto, nie dajcie się naciągać !
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
Góra |
|
Romanesku
|
Napisane: 25.06.2018, 20:55 |
|
Dołączył: 16.06.2009 Posty: 695
|
Właśnie, wszystko zależy od mechanika w przypadku klienta laika. Nieuczciwy lub mało obeznany w temacie naciągnie na koszty. Na szczęście są jeszcze uczciwi mechanicy którzy pomogą i nie naciągną na koszty.
Wysłane z mojego SM-T819 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 25.06.2018, 23:24 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Do wymiany sprzegla nie trzeba silnika wyjmowac..
|
|
Góra |
|
GaMic
|
Napisane: 26.06.2018, 9:16 |
|
Dołączył: 15.09.2014 Posty: 312
|
Chmmmm czy koledzy czytają ze zrozumieniem ???
Pisałem o tym, że miałem silnik na wierzchu - wymiana IMS i przy okazji poszło sprzęgło i kilka innych rzeczy,
Może, źle się wyraziłem, że do wymiany sprzęgła trzeba wyjąć silnik - przepraszam. Jak mówię u mnie było to PRZY OKAZJI bo wymieniałem jeszcze rolki pasków itd.
Co nie zmienia faktu, że zabieg wymiany sprawił, że sprzęgło chodziło jak w nowym aucie z salonu.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|