|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
NoName
|
Napisane: 27.06.2014, 16:43 |
|
Dołączył: 24.01.2011 Posty: 80
|
Cześć!
Czy ktoś spotkał się z problemem niemożności wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki? Auto zapala normalnie, kierownica po przekręceniu zapłonu odblokowuje się, jednak po zgaszeniu i charakterystycznym "cyk" kluczyka nie można wyjąć.
Proszę o sugestie
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 27.06.2014, 22:03 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Kostka stacyjki?
CHociaż zaraz... 987
Kostka bardziej prawdopodobna dla 986... - manual czy tip?
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 27.06.2014, 23:17 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
W 997 jest awaryjna procedura odblokowania kluczyka ze stacyjki. Potrzebny jest do tego sztywny drut (10-15 cm), ktory wciska sie w specjalny otwor na obudowie stacyjki, w gornej czesci, po maksymalnym przekreceniu kluczyka w lewo. Mozesz nawet miec taki drut na wyposazeniu auta.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
NoName
|
Napisane: 27.06.2014, 23:20 |
|
Dołączył: 24.01.2011 Posty: 80
|
manual, procedurę znam z 911 i owszem pewnie zadziała, ale co dalej?
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 27.06.2014, 23:39 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
NoName napisał(a): manual, procedurę znam z 911 i owszem pewnie zadziała, ale co dalej?
Wozic drut pod reka
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 28.06.2014, 8:11 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
NoName napisał(a): ja wiem, że box to dla tych mniej zamożnych ale kurde, to nie golf
Nie o to mi chodzilo. W GT3 tez woze drut w schowku. Powaznie. Spadek po poprzednim wlascicielu, ktory rzadko jezdzil autem i czasami brakowalo pradu (podobno w takiej sytuacji tez blokuje sie kluczyk i pozostaje rozwiazanie z drutem).
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
NoName
|
Napisane: 28.06.2014, 9:59 |
|
Dołączył: 24.01.2011 Posty: 80
|
a taki ori drut to gdzie powinien być? w skrzynce bezpieczników?
|
|
Góra |
|
sylwester
|
Napisane: 28.06.2014, 12:40 |
|
Dołączył: 27.03.2011 Posty: 246
|
W żony 987 kluczyk zawsze blokował się zimą gdy aku było słabe i prądu brakowało. Ale od 2 lat kiedy kupiłem ładowarkę Cetek, nie ma już tego problemu.
Uważam że powinieneś sprawdzić aku; napięcie, pojemność, moc rozruchową. Sprawdź też ładowanie z alternatora. Czasami tego nie widać, ale aku może być już na granicy i wówczas problemy takie jak powyżej.
Pzdr.
S.
|
|
Góra |
|
NoName
|
Napisane: 28.06.2014, 13:04 |
|
Dołączył: 24.01.2011 Posty: 80
|
dzięki, sprawdzę
|
|
Góra |
|
NoName
|
Napisane: 28.06.2014, 16:56 |
|
Dołączył: 24.01.2011 Posty: 80
|
tak z innej beczki, bo sobota i nie ma jak skorzystać z oferty forumowego kolegi który rozkodowuje nr VIN.
Potrzebuję tylko sprawdzić jaki silnik posiada boxster 3.2 czy 3.4.
WP0ZZZ98Z6U722961
|
|
Góra |
|
maciejek
|
Napisane: 30.06.2014, 12:11 |
|
Dołączył: 19.02.2008 Posty: 143
|
|
Góra |
|
NoName
|
Napisane: 30.06.2014, 23:35 |
|
Dołączył: 24.01.2011 Posty: 80
|
dziękuję !
stacyjka dzisiaj wyjęta, rozebrana, złożona i....... chu* wie, co było zepsute
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|