Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 29.03.2023, 11:35 

Cześć, mam w Boxsterze S 3,4 wydech końcowy SuperSprint z seryjnymi katalizatorami. Podczas serwisu pozakupowego mechanik stwierdził, że warto wyciąć katalizatory bo i tak ich sprawność jest zmniejszona, a uwolnienie wydechu da dobre efekty. Nie za bardzo chcę wycinać. Warto zmienić na metalowe, sportowe dedykowane pod ten wydech od SS? Przy okazji zarekomendowano mi wymianę układu dolotowego na K&N i samego filtra na stożek tej firmy co ma poprawić dzwięk. Nie znam się na tym, będzie brzmiał lepiej? Kolejna rzecz, którą mi polecono to zmiana programu przepustnicy która ma znacznie polepszyć reakcję na gaz. Podobno to tani i efektywny zabieg. Warto? A może jest sens pojechać do jakiegoś tunera po indywidualny program? Pewnie da się ugrać kilkanaście koni a przede wszystkim "dostroić" silnik do akcesoryjnego wydechu.

Jestem z auta zadowolony, ale może warto coś ulepszyć? Na pewno kupuję współczesne opony PS4 w 19". Zawieszenie zostawiam w spokoju, bo zakup KW V3 które jest mi polecane za 15 000 zł to przy moim spokojnym użytkowaniu raczej zbytek. Bardzo podobają mi się nawiercane i nacinane tarcze hamulcowe, szczególnie do moich obręczy, ale mechanik odradza bo będą pylić, niszczyć szybko klocki i mogą hałasować. Skuteczność seryjnych mi wystarcza, zmieniłem na OEM 987S. Klocki jakieś Ferodo ale nie sportowe, podobno topowy zamiennik.

Da się kupić do 987S jakieś oryginalne multimedia z bezprzewodowym car play? Nie chcę randomowego chinola, chciałbym zachować seryjny wygląd deski.

Chciałbym też zmienić oświetlenie wnętrza na ambientowe. Są jakieś zestawy do tego? Ewentualnie po prostu zmienię na LEDowe, chociaż to nie będzie to samo.

PostNapisane: 1.04.2023, 14:51