Driv3rrrr napisał(a):
Katy bym zostawił. Bardzo fajnie auto brzmi po wycieciu ostatniego wydechu, do tego wstawiamy po 2 sztuki na stronę zwężki i jest git. Po 1 na stronę jest za głośno na codzień aczkolwiek bulgocze oblednie
A widzisz, w USA i (wczoraj czytałem) w DE wywalają ten Secondary Cat, który jest bez czujników, a Primary Cat zostaje - mowa o tych katalizatorach za wyjściem z kolektora z 2 sondami przed i po. Po wywaleniu secondary cat ponoć emisja zostaje na podobnym poziomie, ponieważ najważniejszą rolę obniżającą emisję odgrywają główne katalizatory. Wg info od użytkowników nawet przy zmianie tłumika końcowego (ja myślałem o tym:
http://www.supersprint.com/ww-en/porsche-cayenne-955-series/porsche-955-cayenne-32i-v6-250-hp-04--06/rear-exhaust-right--left-racing.aspx#!/ i tak robią obejście wstawiając bypass drugiego kata - dlatego pytałem czy ktoś to przerabiał.
Wiadomo, że modyfikacja ostatniego wydechu da najwięcej, ale posłuchaj dźwięku po wstawieniu bypassa do v6, v8 nie wstawiam bo do tej pory mi ciarki zostały
https://www.youtube.com/watch?v=qEC1nUyP9qAhttps://www.youtube.com/watch?v=ZpvCj9QzHccbefore and after - tu ponoć sam bypass i dodatkowo zmiana wizualna końcówek
https://www.youtube.com/watch?v=WXiCySqX8kU