Autor |
Wiadomość |
Kbart18
|
Napisane: 15.08.2018, 8:08 |
|
Dołączył: 15.08.2018 Posty: 16
|
Cześć Zastanawiam się nad kupnem 964 z tiptroniciem .Byl to pierwszy automat w 911(chyba)i nie jestem pewien czy jest ok i bezawaryjna. Czy lepiej manual? A jeśli manual to biorę pod uwagę tez wersje 930 ze skrzynia G50. Co sądzicie?? Będę wdzięczny za mądre opinie fachowców:)
|
|
Góra |
|
CayenneT
|
Napisane: 15.08.2018, 9:10 |
|
Dołączył: 24.10.2017 Posty: 223
|
Jesli 964 to tylko w manualu  Automat troche nie daje rady i napewno mniej radosci z jazdy w stosunku do manuala
|
|
Góra |
|
Maciej964
|
Napisane: 15.08.2018, 11:57 |
|
Dołączył: 13.01.2018 Posty: 80
|
Tiptronic w 964 to bardzo bezawaryjna konstrukcja, także pod tym względem zdecydowanie tak. Oczywiście, że manual jest wyżej ceniony z wielu względów takich jak dynamika lub wartość pojazdu, ale 964 c2 z manualem w dobrym stanie jest trudne do zdobycia, a z drugiej strony jeśli nie planujesz śmigać po torze, to do miasta i na trasy tiptronic spokojnie daje radę. W trybie manualnym można trochę poszaleć. Są dużo gorsze automaty nawet w nowszych autach innych marek.
930 to trochę inny typ auta (jeszcze mniej udogodnień), także porównanie nie do końca jest możliwe.
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 15.08.2018, 17:24 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2291 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Jeżeli nie planujesz toru to automat jest super 930 to inna bajka i inna cena /X2/ Ewentualnie 965- komfort i technika podobne do 964 a osiągi powyżej 930-jakbyś szukał do zapraszam 
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.08.2018, 19:33 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9171 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Myślę że chodzi nie o 930, a G Model
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 16.08.2018, 7:16 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Wydawanie z 50 kpln średnio więcej po to by machać ręką wg mnie jest bezsensem. Na tor 964 - po co - są inne auta do tego G model ze skrzynią g50 to koszt 964 w tip a jazda zupełnie innym autem. Ja kupiłbym w automacie i cieszył się z jazdy. Generalnie co wybierzesz będziesz i tak jeździł z bananem na twarzy.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 16.08.2018, 7:57 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1586
|
Na początek kup tiptronica. Będziesz zadowolony. Potem pomyśl o manualu, jeśli czegoś będzie Ci brakowało.
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 16.08.2018, 9:18 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2291 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
wit007 napisał(a): Myślę że chodzi nie o 930, a G Model Ale przecież 930 to jest G model tylko turbo 
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.08.2018, 9:43 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9171 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
chris napisał(a): wit007 napisał(a): Myślę że chodzi nie o 930, a G Model Ale przecież 930 to jest G model tylko turbo  Racja  Niech autor doprecyzuje, czy szuka wolnossaka czy turbo. Stawiam na to pierwsze
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 16.08.2018, 10:30 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1212
|
Zazdroszczę koledze takich dylematów ale na takie pytanie wszystkie odpowiedzi będą dobre i złe,bo skrzyni biegów się nie wybiera tak jak np.kolor żeby było oryginał i cieszyło oko.Każdy z kolegów da ci dobrą radę wg własnych preferencji i tyle.Jeden 930 zabierze na tor a drugiemu się łezka zakręci i powie że szkoda.A najlepszą metodą jeśli jest taka możliwość to się umówić ,przejechać i samemu ocenić.Witj wśród zakręconych i udanego zakupu.HEJ
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 16.08.2018, 11:02 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Chcesz mieć mega radochę z jazdy ,wybierz coś co ma ducha i styl vintage, zwykłą stacyjkę,kluczyk,ręczny i sprzęgło w podłodze.Wybierz coś czym przejedziesz 2tys.km bez tzw.duszy na ramieniu ,że coś się popsuje na drodze. Coś co w dzisiejszych czasach w razie potrzeby każdy lepszy warsztat ci ogarnie.Takie które częściej niż kilka razy w roku da ci radość z jazdy.Wybierz 997:) .Serio.
P.s.Wiem że nie pomogłem;):)
|
|
Góra |
|
nineT
|
Napisane: 16.08.2018, 11:42 |
|
Dołączył: 15.08.2018 Posty: 58
|
z moich obserwacji wynika, ze 964 w automacie trudno sprzedać. Ogłoszenia lecą ciągle te same od roku, dwóch i chętnych brak
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 16.08.2018, 11:48 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 869
|
Jeździłeś 964 takim zwykłym? Przejedź się manualem i tiptroniciem, myślę, że nie będziesz miał większego problemu z podjęciem decyzji. Niestety dużo opinii (na każdy temat) krążących w internecie biorą się z powielania innych niesprawdzonych opinii 
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 16.08.2018, 12:12 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Mikołaj napisał(a): Jeździłeś 964 takim zwykłym? Przejedź się manualem i tiptroniciem, myślę, że nie będziesz miał większego problemu z podjęciem decyzji. Niestety dużo opinii (na każdy temat) krążących w internecie biorą się z powielania innych niesprawdzonych opinii  Pewnie najlepiej sprawdzić osobiście Bo jak to leciało? -W Ameryce jest do dupy... - a co byłeś tam? - ja nie ale mój znajomy był Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 16.08.2018, 13:01 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 869
|
Dokładnie  To tak jak kupowałem 996 z tipem. Po lataniu na torze 991 z PDK ten tip jest bardzo wolny. Ale równolegle mam np. SL500 z 99 roku i przy tym porównaniu tip już nie jest tak zły 
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 16.08.2018, 17:10 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1586
|
nineT napisał(a): z moich obserwacji wynika, ze 964 w automacie trudno sprzedać. Ogłoszenia lecą ciągle te same od roku, dwóch i chętnych brak A to chcesz kupić czy sprzedać 
|
|
Góra |
|
Kbart18
|
Napisane: 16.08.2018, 19:03 |
|
Dołączył: 15.08.2018 Posty: 16
|
Się rozmowa rozkręca:) Dzięki za opinie..faktycznie najlepiej się przejechać samemu tylko gdzie te wszystkie modele zorganizować.? Najbardziej chodzi za mną 930 coupé 2,7 z okolic 1974 ale nie miałem okazji nawet zbliżyć się do takiego cacka(wersja RC poza zasięgiem). Testowałem ostatnio wersje 930 Targa z G50. Fajnie wyglada i jedzie ale strasznie głośno w kokpicie od nieszczelności tego dachu. To norma w Tardze??? Na dłuższe trasy to porażka.
|
|
Góra |
|
nineT
|
Napisane: 16.08.2018, 19:58 |
|
Dołączył: 15.08.2018 Posty: 58
|
berni500 napisał(a): nineT napisał(a): z moich obserwacji wynika, ze 964 w automacie trudno sprzedać. Ogłoszenia lecą ciągle te same od roku, dwóch i chętnych brak A to chcesz kupić czy sprzedać  kupic, albo 964 coupe c2 manual albo carrera 3.2 g50
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 16.08.2018, 20:11 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1586
|
Wystaw ogłoszenie. Napewno coś się znajdzie! Powodzenia
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.08.2018, 20:30 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9171 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Kbart18 napisał(a): Najbardziej chodzi za mną 930 coupé 2,7 z okolic 1974 Testowałem ostatnio wersje 930 Targa z G50 Auta o których piszesz to tzw. G model, a nie 930. To ostatnie to tylko i wyłącznie turbo. No i 74 nie jest ocynkowane, co może oznaczać kłopoty
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|