Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 15.08.2018, 8:08 

Dołączył: 15.08.2018
Posty: 16
Cześć
Zastanawiam się nad kupnem 964 z tiptroniciem .Byl to pierwszy automat w 911(chyba)i nie jestem pewien czy jest ok i bezawaryjna. Czy lepiej manual?
A jeśli manual to biorę pod uwagę tez wersje 930 ze skrzynia G50.
Co sądzicie??
Będę wdzięczny za mądre opinie fachowców:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.08.2018, 9:10 

Dołączył: 24.10.2017
Posty: 223
Jesli 964 to tylko w manualu :) Automat troche nie daje rady i napewno mniej radosci z jazdy w stosunku do manuala


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.08.2018, 11:57 

Dołączył: 13.01.2018
Posty: 80
Tiptronic w 964 to bardzo bezawaryjna konstrukcja, także pod tym względem zdecydowanie tak.
Oczywiście, że manual jest wyżej ceniony z wielu względów takich jak dynamika lub wartość pojazdu, ale 964 c2 z manualem w dobrym stanie jest trudne do zdobycia, a z drugiej strony jeśli nie planujesz śmigać po torze, to do miasta i na trasy tiptronic spokojnie daje radę. W trybie manualnym można trochę poszaleć. Są dużo gorsze automaty nawet w nowszych autach innych marek.

930 to trochę inny typ auta (jeszcze mniej udogodnień), także porównanie nie do końca jest możliwe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.08.2018, 17:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2291
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Jeżeli nie planujesz toru to automat jest super
930 to inna bajka i inna cena /X2/
Ewentualnie 965- komfort i technika podobne do 964 a osiągi powyżej 930-jakbyś szukał do zapraszam :D :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.08.2018, 19:33 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Myślę że chodzi nie o 930, a G Model




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 7:16 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Wydawanie z 50 kpln średnio więcej po to by machać ręką wg mnie jest bezsensem.
Na tor 964 - po co - są inne auta do tego :wink:

G model ze skrzynią g50 to koszt 964 w tip a jazda zupełnie innym autem.

Ja kupiłbym w automacie i cieszył się z jazdy.

Generalnie co wybierzesz będziesz i tak jeździł z bananem na twarzy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 7:57 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1586
Na początek kup tiptronica.
Będziesz zadowolony.
Potem pomyśl o manualu, jeśli czegoś będzie Ci brakowało.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 9:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2291
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
wit007 napisał(a):
Myślę że chodzi nie o 930, a G Model


Ale przecież 930 to jest G model tylko turbo :D :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 9:43 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
chris napisał(a):
wit007 napisał(a):
Myślę że chodzi nie o 930, a G Model


Ale przecież 930 to jest G model tylko turbo :D :D


Racja :) Niech autor doprecyzuje, czy szuka wolnossaka czy turbo. Stawiam na to pierwsze




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 10:30 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1212
Zazdroszczę koledze takich dylematów ale na takie pytanie wszystkie odpowiedzi będą dobre i złe,bo skrzyni biegów się nie wybiera tak jak np.kolor żeby było oryginał i cieszyło oko.Każdy z kolegów da ci dobrą radę wg własnych preferencji i tyle.Jeden 930 zabierze na tor a drugiemu się łezka zakręci i powie że szkoda.A najlepszą metodą jeśli jest taka możliwość to się umówić ,przejechać i samemu ocenić.Witj wśród zakręconych i udanego zakupu.HEJ


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 11:02 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Chcesz mieć mega radochę z jazdy ,wybierz coś co ma ducha i styl vintage, zwykłą stacyjkę,kluczyk,ręczny i sprzęgło w podłodze.Wybierz coś czym przejedziesz 2tys.km bez tzw.duszy na ramieniu ,że coś się popsuje na drodze. Coś co w dzisiejszych czasach w razie potrzeby każdy lepszy warsztat ci ogarnie.Takie które częściej niż kilka razy w roku da ci radość z jazdy.Wybierz 997:) .Serio.



P.s.Wiem że nie pomogłem;):)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 11:42 

Dołączył: 15.08.2018
Posty: 58
z moich obserwacji wynika, ze 964 w automacie trudno sprzedać. Ogłoszenia lecą ciągle te same od roku, dwóch i chętnych brak


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 11:48 

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 869
Jeździłeś 964 takim zwykłym? Przejedź się manualem i tiptroniciem, myślę, że nie będziesz miał większego problemu z podjęciem decyzji.

Niestety dużo opinii (na każdy temat) krążących w internecie biorą się z powielania innych niesprawdzonych opinii ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 12:12 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Mikołaj napisał(a):
Jeździłeś 964 takim zwykłym? Przejedź się manualem i tiptroniciem, myślę, że nie będziesz miał większego problemu z podjęciem decyzji.

Niestety dużo opinii (na każdy temat) krążących w internecie biorą się z powielania innych niesprawdzonych opinii ;)



Pewnie najlepiej sprawdzić osobiście
Bo jak to leciało?

-W Ameryce jest do dupy...
- a co byłeś tam?
- ja nie ale mój znajomy był

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 13:01 

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 869
Dokładnie :)

To tak jak kupowałem 996 z tipem. Po lataniu na torze 991 z PDK ten tip jest bardzo wolny. Ale równolegle mam np. SL500 z 99 roku i przy tym porównaniu tip już nie jest tak zły ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 17:10 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1586
nineT napisał(a):
z moich obserwacji wynika, ze 964 w automacie trudno sprzedać. Ogłoszenia lecą ciągle te same od roku, dwóch i chętnych brak

A to chcesz kupić czy sprzedać :?:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 19:03 

Dołączył: 15.08.2018
Posty: 16
Się rozmowa rozkręca:)
Dzięki za opinie..faktycznie najlepiej się przejechać samemu tylko gdzie te wszystkie modele zorganizować.?
Najbardziej chodzi za mną 930 coupé 2,7 z okolic 1974 ale nie miałem okazji nawet zbliżyć się do takiego cacka(wersja RC poza zasięgiem).
Testowałem ostatnio wersje 930 Targa z G50. Fajnie wyglada i jedzie ale strasznie głośno w kokpicie od nieszczelności tego dachu. To norma w Tardze???
Na dłuższe trasy to porażka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 19:58 

Dołączył: 15.08.2018
Posty: 58
berni500 napisał(a):
nineT napisał(a):
z moich obserwacji wynika, ze 964 w automacie trudno sprzedać. Ogłoszenia lecą ciągle te same od roku, dwóch i chętnych brak

A to chcesz kupić czy sprzedać :?:



kupic, albo 964 coupe c2 manual albo carrera 3.2 g50


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 20:11 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1586
Wystaw ogłoszenie.
Napewno coś się znajdzie!
Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 20:30 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Kbart18 napisał(a):
Najbardziej chodzi za mną 930 coupé 2,7 z okolic 1974
Testowałem ostatnio wersje 930 Targa z G50


Auta o których piszesz to tzw. G model, a nie 930. To ostatnie to tylko i wyłącznie turbo. No i 74 nie jest ocynkowane, co może oznaczać kłopoty




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum