Autor |
Wiadomość |
Kbart18
|
Napisane: 15.08.2018, 8:08 |
|
Dołączył: 15.08.2018 Posty: 16
|
Cześć Zastanawiam się nad kupnem 964 z tiptroniciem .Byl to pierwszy automat w 911(chyba)i nie jestem pewien czy jest ok i bezawaryjna. Czy lepiej manual? A jeśli manual to biorę pod uwagę tez wersje 930 ze skrzynia G50. Co sądzicie?? Będę wdzięczny za mądre opinie fachowców:)
|
|
Góra |
|
CayenneT
|
Napisane: 15.08.2018, 9:10 |
|
Dołączył: 24.10.2017 Posty: 223
|
Jesli 964 to tylko w manualu Automat troche nie daje rady i napewno mniej radosci z jazdy w stosunku do manuala
|
|
Góra |
|
Maciej964
|
Napisane: 15.08.2018, 11:57 |
|
Dołączył: 13.01.2018 Posty: 80
|
Tiptronic w 964 to bardzo bezawaryjna konstrukcja, także pod tym względem zdecydowanie tak. Oczywiście, że manual jest wyżej ceniony z wielu względów takich jak dynamika lub wartość pojazdu, ale 964 c2 z manualem w dobrym stanie jest trudne do zdobycia, a z drugiej strony jeśli nie planujesz śmigać po torze, to do miasta i na trasy tiptronic spokojnie daje radę. W trybie manualnym można trochę poszaleć. Są dużo gorsze automaty nawet w nowszych autach innych marek.
930 to trochę inny typ auta (jeszcze mniej udogodnień), także porównanie nie do końca jest możliwe.
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 15.08.2018, 17:24 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Jeżeli nie planujesz toru to automat jest super 930 to inna bajka i inna cena /X2/ Ewentualnie 965- komfort i technika podobne do 964 a osiągi powyżej 930-jakbyś szukał do zapraszam
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.08.2018, 19:33 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Myślę że chodzi nie o 930, a G Model
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 16.08.2018, 7:16 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Wydawanie z 50 kpln średnio więcej po to by machać ręką wg mnie jest bezsensem. Na tor 964 - po co - są inne auta do tego G model ze skrzynią g50 to koszt 964 w tip a jazda zupełnie innym autem. Ja kupiłbym w automacie i cieszył się z jazdy. Generalnie co wybierzesz będziesz i tak jeździł z bananem na twarzy.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 16.08.2018, 7:57 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Na początek kup tiptronica. Będziesz zadowolony. Potem pomyśl o manualu, jeśli czegoś będzie Ci brakowało.
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 16.08.2018, 9:18 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
wit007 napisał(a): Myślę że chodzi nie o 930, a G Model Ale przecież 930 to jest G model tylko turbo
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.08.2018, 9:43 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
chris napisał(a): wit007 napisał(a): Myślę że chodzi nie o 930, a G Model Ale przecież 930 to jest G model tylko turbo Racja Niech autor doprecyzuje, czy szuka wolnossaka czy turbo. Stawiam na to pierwsze
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 16.08.2018, 10:30 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1192
|
Zazdroszczę koledze takich dylematów ale na takie pytanie wszystkie odpowiedzi będą dobre i złe,bo skrzyni biegów się nie wybiera tak jak np.kolor żeby było oryginał i cieszyło oko.Każdy z kolegów da ci dobrą radę wg własnych preferencji i tyle.Jeden 930 zabierze na tor a drugiemu się łezka zakręci i powie że szkoda.A najlepszą metodą jeśli jest taka możliwość to się umówić ,przejechać i samemu ocenić.Witj wśród zakręconych i udanego zakupu.HEJ
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 16.08.2018, 11:02 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Chcesz mieć mega radochę z jazdy ,wybierz coś co ma ducha i styl vintage, zwykłą stacyjkę,kluczyk,ręczny i sprzęgło w podłodze.Wybierz coś czym przejedziesz 2tys.km bez tzw.duszy na ramieniu ,że coś się popsuje na drodze. Coś co w dzisiejszych czasach w razie potrzeby każdy lepszy warsztat ci ogarnie.Takie które częściej niż kilka razy w roku da ci radość z jazdy.Wybierz 997:) .Serio.
P.s.Wiem że nie pomogłem;):)
|
|
Góra |
|
nineT
|
Napisane: 16.08.2018, 11:42 |
|
Dołączył: 15.08.2018 Posty: 58
|
z moich obserwacji wynika, ze 964 w automacie trudno sprzedać. Ogłoszenia lecą ciągle te same od roku, dwóch i chętnych brak
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 16.08.2018, 11:48 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 862 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
|
Jeździłeś 964 takim zwykłym? Przejedź się manualem i tiptroniciem, myślę, że nie będziesz miał większego problemu z podjęciem decyzji. Niestety dużo opinii (na każdy temat) krążących w internecie biorą się z powielania innych niesprawdzonych opinii
_________________
MB W126 260SE '87 MB C126 560SEC '90 MB R129 SL500 '99 MB W204 C63 AMG '09 Porsche 911 996.2 C2 '01 Honda CRX ED9 K20 track tool '90 BMW S1000R '17
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 16.08.2018, 12:12 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Mikołaj napisał(a): Jeździłeś 964 takim zwykłym? Przejedź się manualem i tiptroniciem, myślę, że nie będziesz miał większego problemu z podjęciem decyzji. Niestety dużo opinii (na każdy temat) krążących w internecie biorą się z powielania innych niesprawdzonych opinii Pewnie najlepiej sprawdzić osobiście Bo jak to leciało? -W Ameryce jest do dupy... - a co byłeś tam? - ja nie ale mój znajomy był Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 16.08.2018, 13:01 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 862 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
|
Dokładnie To tak jak kupowałem 996 z tipem. Po lataniu na torze 991 z PDK ten tip jest bardzo wolny. Ale równolegle mam np. SL500 z 99 roku i przy tym porównaniu tip już nie jest tak zły
_________________
MB W126 260SE '87 MB C126 560SEC '90 MB R129 SL500 '99 MB W204 C63 AMG '09 Porsche 911 996.2 C2 '01 Honda CRX ED9 K20 track tool '90 BMW S1000R '17
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 16.08.2018, 17:10 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
nineT napisał(a): z moich obserwacji wynika, ze 964 w automacie trudno sprzedać. Ogłoszenia lecą ciągle te same od roku, dwóch i chętnych brak A to chcesz kupić czy sprzedać
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
Kbart18
|
Napisane: 16.08.2018, 19:03 |
|
Dołączył: 15.08.2018 Posty: 16
|
Się rozmowa rozkręca:) Dzięki za opinie..faktycznie najlepiej się przejechać samemu tylko gdzie te wszystkie modele zorganizować.? Najbardziej chodzi za mną 930 coupé 2,7 z okolic 1974 ale nie miałem okazji nawet zbliżyć się do takiego cacka(wersja RC poza zasięgiem). Testowałem ostatnio wersje 930 Targa z G50. Fajnie wyglada i jedzie ale strasznie głośno w kokpicie od nieszczelności tego dachu. To norma w Tardze??? Na dłuższe trasy to porażka.
|
|
Góra |
|
nineT
|
Napisane: 16.08.2018, 19:58 |
|
Dołączył: 15.08.2018 Posty: 58
|
berni500 napisał(a): nineT napisał(a): z moich obserwacji wynika, ze 964 w automacie trudno sprzedać. Ogłoszenia lecą ciągle te same od roku, dwóch i chętnych brak A to chcesz kupić czy sprzedać kupic, albo 964 coupe c2 manual albo carrera 3.2 g50
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 16.08.2018, 20:11 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Wystaw ogłoszenie. Napewno coś się znajdzie! Powodzenia
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.08.2018, 20:30 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Kbart18 napisał(a): Najbardziej chodzi za mną 930 coupé 2,7 z okolic 1974 Testowałem ostatnio wersje 930 Targa z G50 Auta o których piszesz to tzw. G model, a nie 930. To ostatnie to tylko i wyłącznie turbo. No i 74 nie jest ocynkowane, co może oznaczać kłopoty
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|