Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 15.08.2018, 8:08 

Dołączył: 15.08.2018
Posty: 16
Cześć
Zastanawiam się nad kupnem 964 z tiptroniciem .Byl to pierwszy automat w 911(chyba)i nie jestem pewien czy jest ok i bezawaryjna. Czy lepiej manual?
A jeśli manual to biorę pod uwagę tez wersje 930 ze skrzynia G50.
Co sądzicie??
Będę wdzięczny za mądre opinie fachowców:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.08.2018, 9:10 

Dołączył: 24.10.2017
Posty: 223
Jesli 964 to tylko w manualu :) Automat troche nie daje rady i napewno mniej radosci z jazdy w stosunku do manuala


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.08.2018, 11:57 

Dołączył: 13.01.2018
Posty: 80
Tiptronic w 964 to bardzo bezawaryjna konstrukcja, także pod tym względem zdecydowanie tak.
Oczywiście, że manual jest wyżej ceniony z wielu względów takich jak dynamika lub wartość pojazdu, ale 964 c2 z manualem w dobrym stanie jest trudne do zdobycia, a z drugiej strony jeśli nie planujesz śmigać po torze, to do miasta i na trasy tiptronic spokojnie daje radę. W trybie manualnym można trochę poszaleć. Są dużo gorsze automaty nawet w nowszych autach innych marek.

930 to trochę inny typ auta (jeszcze mniej udogodnień), także porównanie nie do końca jest możliwe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.08.2018, 17:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Jeżeli nie planujesz toru to automat jest super
930 to inna bajka i inna cena /X2/
Ewentualnie 965- komfort i technika podobne do 964 a osiągi powyżej 930-jakbyś szukał do zapraszam :D :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.08.2018, 19:33 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Myślę że chodzi nie o 930, a G Model




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 7:16 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Wydawanie z 50 kpln średnio więcej po to by machać ręką wg mnie jest bezsensem.
Na tor 964 - po co - są inne auta do tego :wink:

G model ze skrzynią g50 to koszt 964 w tip a jazda zupełnie innym autem.

Ja kupiłbym w automacie i cieszył się z jazdy.

Generalnie co wybierzesz będziesz i tak jeździł z bananem na twarzy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 7:57 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Na początek kup tiptronica.
Będziesz zadowolony.
Potem pomyśl o manualu, jeśli czegoś będzie Ci brakowało.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 9:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
wit007 napisał(a):
Myślę że chodzi nie o 930, a G Model


Ale przecież 930 to jest G model tylko turbo :D :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 9:43 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
chris napisał(a):
wit007 napisał(a):
Myślę że chodzi nie o 930, a G Model


Ale przecież 930 to jest G model tylko turbo :D :D


Racja :) Niech autor doprecyzuje, czy szuka wolnossaka czy turbo. Stawiam na to pierwsze




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 10:30 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1192
Zazdroszczę koledze takich dylematów ale na takie pytanie wszystkie odpowiedzi będą dobre i złe,bo skrzyni biegów się nie wybiera tak jak np.kolor żeby było oryginał i cieszyło oko.Każdy z kolegów da ci dobrą radę wg własnych preferencji i tyle.Jeden 930 zabierze na tor a drugiemu się łezka zakręci i powie że szkoda.A najlepszą metodą jeśli jest taka możliwość to się umówić ,przejechać i samemu ocenić.Witj wśród zakręconych i udanego zakupu.HEJ


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 11:02 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Chcesz mieć mega radochę z jazdy ,wybierz coś co ma ducha i styl vintage, zwykłą stacyjkę,kluczyk,ręczny i sprzęgło w podłodze.Wybierz coś czym przejedziesz 2tys.km bez tzw.duszy na ramieniu ,że coś się popsuje na drodze. Coś co w dzisiejszych czasach w razie potrzeby każdy lepszy warsztat ci ogarnie.Takie które częściej niż kilka razy w roku da ci radość z jazdy.Wybierz 997:) .Serio.



P.s.Wiem że nie pomogłem;):)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 11:42 

Dołączył: 15.08.2018
Posty: 58
z moich obserwacji wynika, ze 964 w automacie trudno sprzedać. Ogłoszenia lecą ciągle te same od roku, dwóch i chętnych brak


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 11:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 862
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
Jeździłeś 964 takim zwykłym? Przejedź się manualem i tiptroniciem, myślę, że nie będziesz miał większego problemu z podjęciem decyzji.

Niestety dużo opinii (na każdy temat) krążących w internecie biorą się z powielania innych niesprawdzonych opinii ;)




_________________

MB W126 260SE '87
MB C126 560SEC '90
MB R129 SL500 '99
MB W204 C63 AMG '09
Porsche 911 996.2 C2 '01
Honda CRX ED9 K20 track tool '90
BMW S1000R '17


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 12:12 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Mikołaj napisał(a):
Jeździłeś 964 takim zwykłym? Przejedź się manualem i tiptroniciem, myślę, że nie będziesz miał większego problemu z podjęciem decyzji.

Niestety dużo opinii (na każdy temat) krążących w internecie biorą się z powielania innych niesprawdzonych opinii ;)



Pewnie najlepiej sprawdzić osobiście
Bo jak to leciało?

-W Ameryce jest do dupy...
- a co byłeś tam?
- ja nie ale mój znajomy był

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 13:01 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 862
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
Dokładnie :)

To tak jak kupowałem 996 z tipem. Po lataniu na torze 991 z PDK ten tip jest bardzo wolny. Ale równolegle mam np. SL500 z 99 roku i przy tym porównaniu tip już nie jest tak zły ;)




_________________

MB W126 260SE '87
MB C126 560SEC '90
MB R129 SL500 '99
MB W204 C63 AMG '09
Porsche 911 996.2 C2 '01
Honda CRX ED9 K20 track tool '90
BMW S1000R '17


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 17:10 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
nineT napisał(a):
z moich obserwacji wynika, ze 964 w automacie trudno sprzedać. Ogłoszenia lecą ciągle te same od roku, dwóch i chętnych brak

A to chcesz kupić czy sprzedać :?:




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 19:03 

Dołączył: 15.08.2018
Posty: 16
Się rozmowa rozkręca:)
Dzięki za opinie..faktycznie najlepiej się przejechać samemu tylko gdzie te wszystkie modele zorganizować.?
Najbardziej chodzi za mną 930 coupé 2,7 z okolic 1974 ale nie miałem okazji nawet zbliżyć się do takiego cacka(wersja RC poza zasięgiem).
Testowałem ostatnio wersje 930 Targa z G50. Fajnie wyglada i jedzie ale strasznie głośno w kokpicie od nieszczelności tego dachu. To norma w Tardze???
Na dłuższe trasy to porażka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 19:58 

Dołączył: 15.08.2018
Posty: 58
berni500 napisał(a):
nineT napisał(a):
z moich obserwacji wynika, ze 964 w automacie trudno sprzedać. Ogłoszenia lecą ciągle te same od roku, dwóch i chętnych brak

A to chcesz kupić czy sprzedać :?:



kupic, albo 964 coupe c2 manual albo carrera 3.2 g50


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 20:11 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Wystaw ogłoszenie.
Napewno coś się znajdzie!
Powodzenia




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2018, 20:30 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Kbart18 napisał(a):
Najbardziej chodzi za mną 930 coupé 2,7 z okolic 1974
Testowałem ostatnio wersje 930 Targa z G50


Auta o których piszesz to tzw. G model, a nie 930. To ostatnie to tylko i wyłącznie turbo. No i 74 nie jest ocynkowane, co może oznaczać kłopoty




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum