Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.06.2008, 23:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
Jasmin napisał(a):
A teraz moje zdanie:
marzenia trzeba mieć i je realizować.
I dobrze, że nie wszyscy marzymy o tym samym :-)


Jurek chyba walnales lapsusa: raczej o tej samej :D :?

Tak panowie motorem napedowym swiata sa kobiety. A im ladniejsz tym bardziej napedza :D :D :roll:




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.06.2008, 23:23 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
MM-Racing napisał(a):
Jasmin napisał(a):
A teraz moje zdanie:
marzenia trzeba mieć i je realizować.
I dobrze, że nie wszyscy marzymy o tym samym :-)


Jurek chyba walnales lapsusa: raczej o tej samej :D :?

Tak panowie motorem napedowym swiata sa kobiety. A im ladniejsz tym bardziej napedza :D :D :roll:


Ha Ha! :-)
A ja słyszałem taki tekst podczas jednej z rozmów w ten weekend:
"Motor to ze studni wodę ciągnie!"

:-)




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 1:11 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 287
Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
http://www.porsche.com/microsite/911/international.aspx

No to juz wszystko wiemy :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 2:02 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Nie są bardzo przełomowe, osobiście wolę dotychczasowy model 4S z felgami od Turbo. Paradoksalnie w nowej 4S wygladają jakoś dziwnie, mimo upodobnień (we wlotach) do samego Turbo. Tylne światła w kabriolecie kiepsko się korelują z nadwoziem. Może to być wina ujęć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 7:39 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
damiank84 napisał(a):
http://www.porsche.com/microsite/911/international.aspx

No to juz wszystko wiemy :-)


Damian, to przyznaj się, który bierzesz :-) ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 8:18 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 287
Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
jacekm napisał(a):
damiank84 napisał(a):
http://www.porsche.com/microsite/911/international.aspx

No to juz wszystko wiemy :-)


Damian, to przyznaj się, który bierzesz :-) ?


:twisted: S-ka jest bardzo kuszaca :-) Ale to jeszcze odlegly temat :-) Napewno nie ten rok


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 11:08 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Widzę że jesteście zauroczeni :wink: Moim zdaniem 911 złagodniała jakoś, ale światła do kabrioletu nadal nie pasują, na myśl mi przywodzą Astona Martnia V8, zresztą bardzo fajny samochodzik.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 12:44 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
na zdjęciu zabardzo nie widać czy to są łopatki od spodu czy to tylko to co widać - czyli guziki z góry kierownicy


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 12:57 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 287
Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
Marion napisał(a):
na zdjęciu zabardzo nie widać czy to są łopatki od spodu czy to tylko to co widać - czyli guziki z góry kierownicy


Ale masz animacje ktora mozesz sobie uruchomic. Tam wszystko widac


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 13:15 

Dołączył: 22.04.2008
Posty: 132
Szczerze :?: Obecne 997 jest o niebo ładniejsze :wink: O ile w przypadku serii 996 FL wyszedł na plus,to w przypadku FL obecnego modelu na minus.Jak dla mnie nie ma sensu kupować nowszego modelu tylko dlatego,że jest nowszy.Dla osiągów :?: A i owszem,ale jeśli o osiągach mowa to dlaczego nie sprawić sobie lekko używanego GT3/Turbo albo nie wzmocnić swojej Carrery :?: O gustach się nie dyskutuje ale Porsche trochę za bardzo chciało i wyszło to co wyszło.Fakt,doszły nowe kolory,wzory felg i inne,poprawione detale wewnątrz oraz moc.Ale czy warto skreślać swoje wcześcniejsze wymarzone Porsche i stracić masę pieniędzy dla 30km więcej i dziesiątych sekundy na przyśpieszeniu :?: Moim zdaniem nie :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 14:46 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
damiank84 napisał(a):
Marion napisał(a):
na zdjęciu zabardzo nie widać czy to są łopatki od spodu czy to tylko to co widać - czyli guziki z góry kierownicy


Ale masz animacje ktora mozesz sobie uruchomic. Tam wszystko widac


nie wygląda to dobrze, bo w górę przełączanie to żadna łaska liczy się to jak się redukuje np. ze skręconą kierownicą

trzebaby to sprawdzić ręcznie bo z takiej animacji niewiele wynika - dziwne tylko że jest 3 razy pojazane przełączanie biegu w górę a ani razu nie zauważyłem redukcji


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 15:14 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 287
Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
maff napisał(a):
Szczerze :?: Obecne 997 jest o niebo ładniejsze :wink: O ile w przypadku serii 996 FL wyszedł na plus,to w przypadku FL obecnego modelu na minus.Jak dla mnie nie ma sensu kupować nowszego modelu tylko dlatego,że jest nowszy.Dla osiągów :?: A i owszem,ale jeśli o osiągach mowa to dlaczego nie sprawić sobie lekko używanego GT3/Turbo albo nie wzmocnić swojej Carrery :?: O gustach się nie dyskutuje ale Porsche trochę za bardzo chciało i wyszło to co wyszło.Fakt,doszły nowe kolory,wzory felg i inne,poprawione detale wewnątrz oraz moc.Ale czy warto skreślać swoje wcześcniejsze wymarzone Porsche i stracić masę pieniędzy dla 30km więcej i dziesiątych sekundy na przyśpieszeniu :?: Moim zdaniem nie :P


Uwazam ze warto sie wstrzymac z taka ocena do tego az zobaczymy pierwsze testy.
Jezeli chodzi o wyglad to sie wszystko okaze jak zobaczymy samochod na zywo. Zdjecia nie daja pelnego obrazu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 15:29 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
w mojej ocenie na podstawie zdjęć to nowy przód jest ładniejszy od obecnego a tył niestety brzydszy. felgi S są ok ale te standardowe felgi ze zwykłej wersji to ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 15:51 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
..........


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 17:30 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Marion napisał(a):
damiank84 napisał(a):
Marion napisał(a):
na zdjęciu zabardzo nie widać czy to są łopatki od spodu czy to tylko to co widać - czyli guziki z góry kierownicy


Ale masz animacje ktora mozesz sobie uruchomic. Tam wszystko widac


nie wygląda to dobrze, bo w górę przełączanie to żadna łaska liczy się to jak się redukuje np. ze skręconą kierownicą

trzebaby to sprawdzić ręcznie bo z takiej animacji niewiele wynika - dziwne tylko że jest 3 razy pojazane przełączanie biegu w górę a ani razu nie zauważyłem redukcji



Marion

nie widziałeś redukcji bo w opisie wyczytałem, że redukujesz palcem wskazującym a idziesz w górę kciukiem.

to by wyjaśniało dlaczego nie widać :-)

Tył mi się mniej podoba niż w 997 dotychczas, wnętrze bardziej w FL.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 21:27 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
no, taka redukcja wskazującym powinna być wygodna


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 22:05 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Może warto się popytać czy da się taką kierownicę włożyć do 997 tiptronic?
To by rozwiązało wiele problemów!!! :-)




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 22:31 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
powinno się dać bo przecież po FL zostają też obecne kierownice a jeśli chodzi o kable to buszą być te same. pewnie jest to rozwiązane 3 kablami: 2 odpowiadające za odbieranie sygnalów do zmiany biegów i jeden dający sygnal, którym może być masa albo np +5V

najpierw trzeba się z tą kierownicą przejechać na torze i sprawdzić i jak będzie dobra to też bym zmienil. design będzie pasowal bo deska się nie zmienila


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 22:34 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
.... i wyjdzie sporo taniej niż zmiana auta... :-)




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2008, 23:23 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
zdecydowanie :headbang:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum