Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2008, 18:47 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Cześć

No ja też bym chętnie wymienił kierownice na inna, często mi sie zdarza nacisnąć przypadkowo przyciski od zmiany biegów. Ponadto uważam, że obecna, którą mam jest za cięka :(


Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.06.2008, 0:58 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Na stronie pojawiły się nowe modele Carrera 4. Komu odpowiada ten pasek z tyłu, mnie przypomina trochę 993. edit: i amerykanska 4 996
http://www.porsche.com/usa/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.06.2008, 11:35 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Poczytałem sobie co nieco więcej o modelu po FL i :shock:

Wydawało mi się ,że główną modyfikacją będzie wtrysk bezpośredni i nowa skrzynia a tu okazuje się ,że nowe modele mają zupełnie nowe silniki..... :shock: :!:
Inny jest kompletnie blok silnika,wzorowany teraz na byłym GT1 ,stąd inne średnice cylindra i inny skok tłoka,inny system olejenia( chyba sucha miska :!: ) generalnie po prostu nowe silniki!
Trudno po prostu wyliczać zmiany ,bo są to nowe jednostki napędowe- zresztą wystarczy zwrócić uwagę na pojemności ...są też inne już jest bodaj 3,615 cm w serii a było 3595 cm...model 997S FL ma być szybszy niż GT3 MKII.

Mają się nareszcie skończyć problemy typu RMS ( wycieki) ,pekające bloki,uszczelki ,wreszcie bez obawy będzie można jeżdzić na slickach....
maję też te silnik znacznie mniej palić i niepuszczać niebieskich bączków...( wszystkie te rzeczy zdarzały się w katowanych autach oczywiście tylko)

W tym aspekcie dziwi fakt ,że ato nadal będzie miało oznaczenie 997.
Tym bardziej ,że model 997 rok 2005 od modelu 996 rok 2004 ,mechanicznie różni się właściwie jednym łóżyskicm w skrzyni i softem silnika..(mowa o 3,6)




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.06.2008, 11:40 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Oznaczenie ma to samo bo wyglada prawie identycznie z zewnatrz, a do tego chyba sami widza ze zblizaja sie do 1000 i chyba nie bardzo wiedza co wtedy ;)
W koncu im pozniej tym mniejszy skok numerka. 911, 930, 964, 993, 996, 997... A jeszcze stare modele mialy inne nr fabryczne w zaleznosci od tego na jaki rynek, czy turbo itp... Obecnie juz tego nie ma. Zatem spowolnili dobicie do 999, a ja ciekawy jestem co bedzie dalej, pewnie jak wszyscy ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.06.2008, 22:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
No panowie ale ta nowa Carrera S z PDK i sportchrono jest szybka - oficjalny czas z nurburgringu to 7:50 (Walter Rohl najszybsze kółko miał 7:49) :shock: auto ze skrzynią manulną wolniejsze o 8s ...

PDK to może być prawdziwa rewolucja , już się nie mogę doczekać próbnej jazdy 8) , dotychczasowy tiptronic to dla mnie porażka w porsche , ciekawe jakie będą subiektywne odczucia jazdy z PDK i czy będzie się czuło przysłowiowego "kopa" w plecy przy zmianie biegu (jak chociażby w bmw m5 z SMG) ?




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.07.2008, 20:41 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
lift Turbo i innych wersji ma byc dopiero za rok, czyli rocznik 2010... ufff ;)
co do liftu zwyklej Carrery oraz Carerry 4, to udany lift, lampy padne, skrzynia kozacka, niestety nie bedzie jej w Turbo, bo jest podobno za slaba....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.07.2008, 20:52 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
dadzą radę - w ciągu roku ja wzmocnią to nieuniknione bo inaczej nikt by nie kupił turbo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.07.2008, 21:43 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Po drugie skoro jest za słaba, to ogranicza tuning. Ciekawy jestem co RUF,9ff itp. z tym zrobią;]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: jw
PostNapisane: 2.07.2008, 2:04 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 148
dadzą radę...;) mam nadzieję;)
Jak w UK weszło m5 to tez się mówiło ze mozna pociagnąc silnik tylko do 650 KM bo skrzynia nie wytrzyma a wychodziło więcej..;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.07.2008, 10:22 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
osobiscie uwazam, ze nie ma potrzeby wkladania lepszej skrzyni do Turbo, bo obecny 5 biegowy tiptronic naprawde daje rade na tle E-gear, 7-Gtronic, itp.
po drugie 9ff wzmacnia tiptronica do wytrzymalosci 700 KM...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2008, 9:22 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
dostałem od dilera nową 911 (zwykłą 345 km) do testowania z PDK

no cóż to nie jest tylko face lifting tylko chyba nowe auto :idea:
nowa skrzynia jest po prostu świetna , przełożenia są super dobrane , w trybie sport plus szybkość działania , dynamika jazdy i przyjemność gwarantowane 8) na najwyższych obrotach przy każdej zmianie "kop" w plecy , przy redukcji nie ma co prawda "przygazówek" (jak np w lexusie ISF) ale to chyba przez to że zmiana tak szybko trwa i nie ma już na to czasu bo mamy już następny bieg :lol:
nawet do krytykowanego sposobu zmiany biegów przy kierownicy idzie się przyzwyczaić :wink:
naprawdę byłem zdziwiony jak to auto dobrze jeżdzi (a myślałem że będzie lipa bo tylko 345km ...) , dzwięk silnika powyżej 3000 obr też robi wrażenie , wogóle te silniki z bezpośrednim wtryskiem wydają sie znacznie mocniejsze , ale może to zasługa skrzyni która perfekcyjnie wykorzystuje moc

turbo albo Gt3 z tą skrzynią to będzie to ..........
nie ma żadnego porównania obecnych tiptroniców S (z turbo czy carrery) do nowej PDK - to zupełnie inna era , dynamika i przyjemność z jazdy (sportowej oczywiście, bo jak ktoś jeżdzi cały czas w trybie auto to pewnie i tak mu będzie bez różnicy) :wink:




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2008, 16:24 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
no to ładnie a ja już miałem chwilowo spokój z myśleniem nad nowym autem :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2008, 17:54 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
... zapomiałem wspomnieć o możliwości start Launch Control w trybie sport plus (wyłączamy psm żeby nie zmulił auta) : stajemy w miejscu wciskamy pedał hamulca , gaz do dechy obroty ustawiają sie aż na 6500 obr/min i puszczamy hamulec - auto rusza do przodu jakbyśmy strzelali ze sprzęgła :twisted:

dokładnie ta Carrera którą jeżdziłem z Porsche Sopot będzie w Borsku , na pewno będzie można się nią przejechać




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2008, 17:56 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
i po dziesięciu takich startach auto zjeżdza na lawecie do jednego z 4 pitstopów w polsce :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2008, 18:51 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
po 10-ciu to na pewno nie :!: , bo przecież oddałem ją normalnie na kołach a nie na lawecie :lol: :lol: :lol:

a tak na poważnie to wydaje mi się że porsche nie zrobiłoby takiej opcji gdyby była niewskazana dla auta




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2008, 19:00 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
No raczej, zwłaszcza że od dawna jest stosowana w Ferrari z powodzeniem, przyszedł czas na Porsche.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2008, 21:28 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
czyli taka procedura startu jaka jest w Turbo z tiptronic...
tak myslalem, ze takie cos musi byc, bo inaczej te 4.2s w wersji 4S bylby niemozliwe...
rozmawialem z salonem Porsche w Austrii i Niemczech i nie ma ograniczen korzystania z procedur startu (tak jak bylo to w M3 E46 SMG, gdzie gwarancja obejmowala chyba 10 lub 20 startow)...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2008, 23:50 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 287
Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
Mi w salonie powiedzieli ze na 50 startow wystarczy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.08.2008, 0:07 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Tylko co się sypnie skrzynia? JAkiś jej element do wymiany, czy co, ile naprawa;]?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.08.2008, 15:55 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Duke napisał(a):
Tylko co się sypnie skrzynia? JAkiś jej element do wymiany, czy co, ile naprawa;]?


Cała skrzyna do wymiany...ale jak jest na gwarancji ,,to kto by się tym przejmował :)

Niedawno na rennlist czytałem taka "petycję" do Porsche DE dotyczącą Caymanów i Boxterów ( alebo jednego z nich niepamiętam)....
...niejeżdzimy po torach :wink: ,nieużywmy slicków :wink: ,nietsrtujemy na 1/4 mili :wink: a nasze auta mają krótki żywot :shock: żądamy wymiany na nowe i ogólnej poprawy jakości..i tu kliknąć ...każdy użytkownik ma wysłać taką petycję :idea:




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum