Autor |
Wiadomość |
pawel20vt4
|
Napisane: 15.06.2008, 18:47 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
Cześć
No ja też bym chętnie wymienił kierownice na inna, często mi sie zdarza nacisnąć przypadkowo przyciski od zmiany biegów. Ponadto uważam, że obecna, którą mam jest za cięka
Paweł
_________________ Pozdrawiam Paweł 911 997 TURBO 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014 911 964 TURBO Macan III GTS http://www.willa911.pl
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 29.06.2008, 0:58 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Na stronie pojawiły się nowe modele Carrera 4. Komu odpowiada ten pasek z tyłu, mnie przypomina trochę 993. edit: i amerykanska 4 996
http://www.porsche.com/usa/
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 30.06.2008, 11:35 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Poczytałem sobie co nieco więcej o modelu po FL i
Wydawało mi się ,że główną modyfikacją będzie wtrysk bezpośredni i nowa skrzynia a tu okazuje się ,że nowe modele mają zupełnie nowe silniki.....
Inny jest kompletnie blok silnika,wzorowany teraz na byłym GT1 ,stąd inne średnice cylindra i inny skok tłoka,inny system olejenia( chyba sucha miska ) generalnie po prostu nowe silniki!
Trudno po prostu wyliczać zmiany ,bo są to nowe jednostki napędowe- zresztą wystarczy zwrócić uwagę na pojemności ...są też inne już jest bodaj 3,615 cm w serii a było 3595 cm...model 997S FL ma być szybszy niż GT3 MKII.
Mają się nareszcie skończyć problemy typu RMS ( wycieki) ,pekające bloki,uszczelki ,wreszcie bez obawy będzie można jeżdzić na slickach....
maję też te silnik znacznie mniej palić i niepuszczać niebieskich bączków...( wszystkie te rzeczy zdarzały się w katowanych autach oczywiście tylko)
W tym aspekcie dziwi fakt ,że ato nadal będzie miało oznaczenie 997.
Tym bardziej ,że model 997 rok 2005 od modelu 996 rok 2004 ,mechanicznie różni się właściwie jednym łóżyskicm w skrzyni i softem silnika..(mowa o 3,6)
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 30.06.2008, 11:40 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Oznaczenie ma to samo bo wyglada prawie identycznie z zewnatrz, a do tego chyba sami widza ze zblizaja sie do 1000 i chyba nie bardzo wiedza co wtedy
W koncu im pozniej tym mniejszy skok numerka. 911, 930, 964, 993, 996, 997... A jeszcze stare modele mialy inne nr fabryczne w zaleznosci od tego na jaki rynek, czy turbo itp... Obecnie juz tego nie ma. Zatem spowolnili dobicie do 999, a ja ciekawy jestem co bedzie dalej, pewnie jak wszyscy
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 30.06.2008, 22:14 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1057 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
No panowie ale ta nowa Carrera S z PDK i sportchrono jest szybka - oficjalny czas z nurburgringu to 7:50 (Walter Rohl najszybsze kółko miał 7:49) auto ze skrzynią manulną wolniejsze o 8s ...
PDK to może być prawdziwa rewolucja , już się nie mogę doczekać próbnej jazdy , dotychczasowy tiptronic to dla mnie porażka w porsche , ciekawe jakie będą subiektywne odczucia jazdy z PDK i czy będzie się czuło przysłowiowego "kopa" w plecy przy zmianie biegu (jak chociażby w bmw m5 z SMG) ?
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 1.07.2008, 20:41 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
lift Turbo i innych wersji ma byc dopiero za rok, czyli rocznik 2010... ufff
co do liftu zwyklej Carrery oraz Carerry 4, to udany lift, lampy padne, skrzynia kozacka, niestety nie bedzie jej w Turbo, bo jest podobno za slaba....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 1.07.2008, 20:52 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
dadzą radę - w ciągu roku ja wzmocnią to nieuniknione bo inaczej nikt by nie kupił turbo
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 1.07.2008, 21:43 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Po drugie skoro jest za słaba, to ogranicza tuning. Ciekawy jestem co RUF,9ff itp. z tym zrobią;]
|
|
Góra |
|
mn
|
Napisane: 2.07.2008, 2:04 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 148
|
dadzą radę... mam nadzieję;)
Jak w UK weszło m5 to tez się mówiło ze mozna pociagnąc silnik tylko do 650 KM bo skrzynia nie wytrzyma a wychodziło więcej..
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 2.07.2008, 10:22 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
osobiscie uwazam, ze nie ma potrzeby wkladania lepszej skrzyni do Turbo, bo obecny 5 biegowy tiptronic naprawde daje rade na tle E-gear, 7-Gtronic, itp.
po drugie 9ff wzmacnia tiptronica do wytrzymalosci 700 KM...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 31.07.2008, 9:22 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1057 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
dostałem od dilera nową 911 (zwykłą 345 km) do testowania z PDK
no cóż to nie jest tylko face lifting tylko chyba nowe auto
nowa skrzynia jest po prostu świetna , przełożenia są super dobrane , w trybie sport plus szybkość działania , dynamika jazdy i przyjemność gwarantowane na najwyższych obrotach przy każdej zmianie "kop" w plecy , przy redukcji nie ma co prawda "przygazówek" (jak np w lexusie ISF) ale to chyba przez to że zmiana tak szybko trwa i nie ma już na to czasu bo mamy już następny bieg
nawet do krytykowanego sposobu zmiany biegów przy kierownicy idzie się przyzwyczaić
naprawdę byłem zdziwiony jak to auto dobrze jeżdzi (a myślałem że będzie lipa bo tylko 345km ...) , dzwięk silnika powyżej 3000 obr też robi wrażenie , wogóle te silniki z bezpośrednim wtryskiem wydają sie znacznie mocniejsze , ale może to zasługa skrzyni która perfekcyjnie wykorzystuje moc
turbo albo Gt3 z tą skrzynią to będzie to ..........
nie ma żadnego porównania obecnych tiptroniców S (z turbo czy carrery) do nowej PDK - to zupełnie inna era , dynamika i przyjemność z jazdy (sportowej oczywiście, bo jak ktoś jeżdzi cały czas w trybie auto to pewnie i tak mu będzie bez różnicy)
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 31.07.2008, 16:24 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
no to ładnie a ja już miałem chwilowo spokój z myśleniem nad nowym autem
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 31.07.2008, 17:54 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1057 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
... zapomiałem wspomnieć o możliwości start Launch Control w trybie sport plus (wyłączamy psm żeby nie zmulił auta) : stajemy w miejscu wciskamy pedał hamulca , gaz do dechy obroty ustawiają sie aż na 6500 obr/min i puszczamy hamulec - auto rusza do przodu jakbyśmy strzelali ze sprzęgła
dokładnie ta Carrera którą jeżdziłem z Porsche Sopot będzie w Borsku , na pewno będzie można się nią przejechać
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 31.07.2008, 17:56 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
i po dziesięciu takich startach auto zjeżdza na lawecie do jednego z 4 pitstopów w polsce
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 31.07.2008, 18:51 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1057 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
po 10-ciu to na pewno nie , bo przecież oddałem ją normalnie na kołach a nie na lawecie
a tak na poważnie to wydaje mi się że porsche nie zrobiłoby takiej opcji gdyby była niewskazana dla auta
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 31.07.2008, 19:00 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
No raczej, zwłaszcza że od dawna jest stosowana w Ferrari z powodzeniem, przyszedł czas na Porsche.
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 31.07.2008, 21:28 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
czyli taka procedura startu jaka jest w Turbo z tiptronic...
tak myslalem, ze takie cos musi byc, bo inaczej te 4.2s w wersji 4S bylby niemozliwe...
rozmawialem z salonem Porsche w Austrii i Niemczech i nie ma ograniczen korzystania z procedur startu (tak jak bylo to w M3 E46 SMG, gdzie gwarancja obejmowala chyba 10 lub 20 startow)...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
damiank84
|
Napisane: 31.07.2008, 23:50 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 287 Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
|
Mi w salonie powiedzieli ze na 50 startow wystarczy
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 1.08.2008, 0:07 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Tylko co się sypnie skrzynia? JAkiś jej element do wymiany, czy co, ile naprawa;]?
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 1.08.2008, 15:55 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Duke napisał(a): Tylko co się sypnie skrzynia? JAkiś jej element do wymiany, czy co, ile naprawa;]?
Cała skrzyna do wymiany...ale jak jest na gwarancji ,,to kto by się tym przejmował
Niedawno na rennlist czytałem taka "petycję" do Porsche DE dotyczącą Caymanów i Boxterów ( alebo jednego z nich niepamiętam)....
...niejeżdzimy po torach ,nieużywmy slicków ,nietsrtujemy na 1/4 mili a nasze auta mają krótki żywot żądamy wymiany na nowe i ogólnej poprawy jakości..i tu kliknąć ...każdy użytkownik ma wysłać taką petycję
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|