Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.10.2021, 20:35 

Dołączył: 14.09.2021
Posty: 3
Cześć,

jestem świeżym użytkownikiem 955, 3.2 manual z rocznika 2004. Jestem po pierwszej wizycie u mechanika od napędów, gdyż wymiany wymaga most przedni, z uwagi na huczenie przy wyższych prędkościach. Dodatkowo mój egzemplarz po wrzuceniu 1, 2 biegu i puszczeniu sprzęgła przez parę sekund nie przenosi pełnej mocy na koła tylko wpada w pulsację (nie wiem jak to inaczej opisać). Jak puszczę sprzęgło delikatnie to problem nie występuje. Diagnoza mechanika, reduktor do wymiany. Mam teraz pytanie, gdyż znalazłem część na allegro, ale nie wiem czy będzie pasować, gdyż sprzedający wbrew opisowi zamiast 0AD341040S ma na stanie 0AD341601A.

Na niemieckiej aukcji znalazłem reduktor, gdzie oba te numery są podane https://www.ebay.pl/itm/203587136454?hash=item2f66bd2bc6:g:HRYAAOSwq85hLM28

Może ktoś z Was potrafi rozwiązać tę zagadkę i powiedzieć czym różnią się te części i czy będą pasować do mojego 3.2 ze skrzynią ręczną?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.10.2021, 14:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Znalezienie takiego reduktora nie będzie łatwe. Bardzo rzadka wersja. Niestety te numery z obudowy nic mi nie mówią. Katalog podaje:
95534104020 95534104021 95534104023 95534104024
Podaje też parametr halslaenge (długość szyjki?) 139,9mm oraz kod JWL i LLG.

Czy numer 0AD341040S to nie jest numer na reduktorze, a numer 0AD341601A to numer silniczka reduktora?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.10.2021, 14:59 

Dołączył: 4.05.2021
Posty: 8
A tego reduktora się nie da ogarnąć? W sensie zregenerować? Po mojemu, każdy reduktor jaki widziałem w życiu (Merc w463, LR Def) i miałem na stole udało się spokojnie naprawić.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.10.2021, 19:03 

Dołączył: 14.09.2021
Posty: 3
Qbak napisał(a):
Czy numer 0AD341040S to nie jest numer na reduktorze, a numer 0AD341601A to numer silniczka reduktora?


Dzięki za pomoc. Jutro, jak już reduktor będzie wymontowany poproszę o dokładne numery. Przed zdemontowaniem jedyne co odczytał z dołu to:

5.5 41077
1706

i jeszcze coś z lewej strony 41845

Juzek napisał(a):
A tego reduktora się nie da ogarnąć? W sensie zregenerować? Po mojemu, każdy reduktor jaki widziałem w życiu (Merc w463, LR Def) i miałem na stole udało się spokojnie naprawić.


Pomyślałem podobnie. Wspomniałem mechanikowi, że skoro mosty regeneruje to może reduktora również by się podjął. Entuzjazmu nie było, ale spróbuję pójść tym tropem raz jeszcze.

Chciałem kupić używkę, ale wstrzymam się, bo sytuacja jednak nie jest tak oczywista jak mi się wydawało. Dam znać co dalej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum