Witam.. Tylko syn zrobił prawo jazdy i zaczęły się problemy z autem. W pierwszym dniu padła pompa paliwa. Ta przy filtrze paliwa od kierowcy. Wymieniłem na używkę, pojeździł jeden dzień i /mój błąd/ wypadł przewód z filtra paliwa. Szybko założyłem /drugi raz dużo szybciej się rozbiera/ żona zrobiła z 10 km i zaczął szarpać... No to se mówię może słaba ta pompa używana więc wymieniłem na nową WRC i ha ha dalej to samo a na dodatek padła po 30 minutach... Więc wsadziłem z powrotem używkę, wyczyściłem filtr paliwa, wymieniłem na nowe przekaźniki pompy paliwa i dalej przerywa... Po dokładnej obserwacji zauważyłem że auta wyłącza pompę paliwa od pasażera wtedy po chwili przerywa i jak ponownie załączy pompę auto dostaje "strzała" dopóki znowu nie wyłączy pompę. I tak w kółko szarpie co chwila i przerywa. Gdzie szukać przyczyny, co steruje pompami paliwa? Co sprawdzić jeszcze?
Filtr paliwa wypadałoby wymienić. Pompami steruje komputer. Jest cała histereza, wszystko zależy od tego ile paliwa jest w każdej komorze, ale też są pewnie inne parametry od których uzależnia to która pompa działa. Najlepiej byłoby wyjąć przekaźniki i jedną pompę na krótko podłączyć i przetestować.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników