|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Grzesiu1981
|
Napisane: 13.06.2020, 12:07 |
|
Dołączył: 12.06.2020 Posty: 6
|
Witam. Mam problem z Cayenne S 2003r 1gen. 4,5 V8 ciężko odpalała i po którymś tam Kręceniu silnik stanął (zablokował się) nie idzie nawet ruszyć kluczem Za kółko pasowe. Myślałem że rozrusznik się zablokował ale po wyjęciu rozrusznika silnik dale stoi. Ma ktoś koncepcje co się stało?
|
|
Góra |
|
Wookash82
|
Napisane: 13.06.2020, 13:00 |
|
Dołączył: 8.07.2017 Posty: 26
|
Rozrząd???
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 13.06.2020, 14:11 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Silnik nie stukał? Nie miał wytartych tulei cylindrów? Widziałem taki przypadek, że silnik słabo kręcił to już były bardzo zniszczone tuleje. Przy którymś kręceniu tłok stawał pod takim kątem, że nie dało się przekręcić silnika w żaden sposób.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
szwagierek
|
Napisane: 13.06.2020, 14:27 |
|
Dołączył: 4.09.2015 Posty: 626
|
Oglądałeś silnik wewnątrz zanim kupiłeś ? Ja jednak obstawiam motor.
|
|
Góra |
|
Grzesiu1981
|
Napisane: 14.06.2020, 16:56 |
|
Dołączył: 12.06.2020 Posty: 6
|
Rozrządu jeszcze nie sprawdzałem to fakt. Silnik nie stukał jeździł normalnie stąd właśnie moje zdziwienie, ma najechane 135 tyś km i zewnętrznie wygląda bardzo dobrze, choć to nie jest wyznacznik. A może to jakaś blokada skrzyni poprzez immo bo w trakcie tych kręceń wywaliłem ako i zmieniałem, Jest takie coś? A to że nie pali obstawiam pompę paliwa.
|
|
Góra |
|
Mart_000
|
Napisane: 15.06.2020, 23:28 |
|
Dołączył: 29.11.2016 Posty: 116
|
Silnik ze skrzynią połączony jest przez hydrokinetyczne sprzęgło, nie ma opcji żeby skrzynia zablokowała ci wał... Jeśli kluczem nie da rady obrócić wału ani w jedną ani w drugą, to pewnie chwyciło tłok na którymś cylindrze. Smuteczek... Pompa paliwa nie ma nic do tego. Zlej olej i przejrzyj go, jak będzie się mienił opiłkami, to będziesz miał już pewność. Jak chcesz wyeliminować rozrząd to trzeba popuścić śruby na wałkach. Wtedy będzie chodził tylko wał i tłoki. Tylko wtedy oczywiście rozrząd trzeba ustawiać, no ale to chyba mały kłopot w tej sytuacji...
|
|
Góra |
|
Grzesiu1981
|
Napisane: 18.06.2020, 20:04 |
|
Dołączył: 12.06.2020 Posty: 6
|
Witam. Dla wszystkich, którym się takie coś przydarzy z Cayenne-m. TO BYŁ ROZRUSZNIK Wymieniłem na nowy i już kręci i silnik wcale nie jest zablokowany. Chodził jak lala przez jakieś 20min i po kolejnej próbie odpalenia dostał jakby cofki zapłonu i rzęzi strasznie. Obawiam się że rozrząd przeskoczył lub wariator(y) poszły ale kręci tylko rzęzi i nie odpala. No cóż. Miał ktoś walnięte wariatory jaki jest objaw? A może taki dziwny przypadek?
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 18.06.2020, 20:26 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Walnięte wariatory to nie jest takie "hop siup" To jest poważna awaria. A czy to był rozrusznik czy nie to trzeba zweryfikować rozbierając stary lub na stole pomiarowym go uruchomić. Ja radzę zajrzeć dla spokoju do cylindrów, to zresztą zawsze warto zrobić
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Mart_000
|
Napisane: 19.06.2020, 10:25 |
|
Dołączył: 29.11.2016 Posty: 116
|
Dziwne, początkowo pisałeś, że po wyjęciu rozrusznika silnik dalej stoi... Generalnie diagnozowanie poważnych objawów w sposób pobieżny prowadzi, raczej prędzej niż później, do dużych problemów. Znajdź kogoś kto zweryfikuje w sposób pewny co jest grane, bo naprawy silnika w Cayenne do tanich i przyjemnych nie należą. Wiem co mówie... )) M.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|