Sprawdź działanie przycisku otwierania klapki z pomocą multimetru, czy dochodzi do niego prąd, albo energicznie ponaciskaj go z 10 razy. Widz polega na tym że łączenia przewodów w drzwiach po tylu latach wymagają konserwacji z racji pogody i faktu że do słupka z drzwi przylega tylko guma pod którą jest kawałek plastiku na zatrzask, czyli ochrona zerowa.
U mnie było podobnie, zaczeło się od świrowania regulatora lusterek, później miałem problem z wyświetlającym się komunikatem o "otwartych drzwiach" podczas jazdy. Staneło na klapce wlewu.
10 minut roboty.
Kup preparat na styki, delikatnie odchyl gumę na słupku przy początku drzwi, prawdopodobnie zejdzie z takiej plastikowej formy. Formę podważ tak aby nie złamać i wyjmij 3 wtyczki ( Zwróć uwagę na zatrzaski, żeby na siłe nie ciągnąć ) Wywal pół puchy preparatu, złóż do kupy i tyle