Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 15.01.2011, 11:31 

Dołączył: 15.01.2011
Posty: 2
Witam,
Planuje zakup samochodu używanego i szukam pomocy gdzie tylko się da.

Czy możecie mi powiedzieć na co uważać przy zakupie Porsche Cayenne ?
Jakie są jego typowe wady ?

Ze względów finansowych interesują mnie roczniki do 2004r.
W grę wchodzi Cayenne S lub Cayenne turbo tylko niestety ten drugi model jest rzadziej spotykany.
Jako, że ma to być auto użytkowe a rocznie robię co raz więcej kilometrów prawdopodobnie będę myślał o przeróbce na LPG.
Proszę mnie nie besztać ale przy spalaniu tych samochodów wydaje się być to całkiem racjonalnym posunięcem. Czy ktoś ma już doświadczenie z LPG ?

Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Znalazłem jedną ofertę ale jest podejrzanie tani, i zaczynam myśleć czy wogóle zawracać sobie tym samochodem głowę.
http://otomoto.pl/porsche-cayenne-turbo ... 37698.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2011, 17:59 

Dołączył: 13.03.2007
Posty: 827
Ogólnie - Turbo+LPG= POMYŁKA/porażka/kłopotki ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2011, 18:43 

Dołączył: 15.01.2011
Posty: 2
No to nie jestem pocieszony :) Równorzędnie rozglądam się za BMW X5.
Może ktoś ma doświadczenia z LPG na Cayenne S ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.01.2011, 9:05 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Cayenne S 4.5 nieźle toleruje gaz.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.01.2011, 13:11 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
kup sobie jakiegoś diesla zamiast gazować prosiaka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.01.2011, 17:18 

Dołączył: 25.10.2010
Posty: 67
x5 w dieslu 3.0 czasem nawet sie zbiera i faktycznie niedużo pali.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.01.2012, 17:52 

Dołączył: 17.01.2012
Posty: 2
Blumen napisał(a):
Ogólnie - Turbo+LPG= POMYŁKA/porażka/kłopotki ;)



Proszę o poparcie takich słów najbardziej merytorycznie jak tylko potrafisz. Często okazuje się że osoba pisząca tego typu informacje nie bardzo zna się na rzeczy i polega na usłyszanych historiach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.01.2012, 18:14 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
Poszukaj na forum... wielokrotnie już było na ten temat mówione...
Szkoda wałkować temat po raz kolejny - nikt nie będzie Ciebie do czegokolwiek przekonywał - sam wyrób sobie opinię.
Generalnie na początku jest fajnie i jest entuzjazm (...a ci naiwniacy ładują kabzę Orlenowi...), ale później zaczynają się kłopoty i nie bardzo ktoś chce o nich mówić....albo dowiadujemy się od innych, którzy kupili w świetnym stanie auto z LPG... i muszą wymienić silnik.

Zasada jest taka: jak nie stać Cię na opłaty to nie kupuj samochodu!
Nie ma przymusu kupna! Spalanie wyższe niż w dupowozie to cecha Cayenne (pojemność, moc, ciężar). Ekonomia w Porsche nie była decydującym kierunkiem rozwoju... tak już jest. Decydujesz się albo nie...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum