|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
AutoPstryk
|
Napisane: 17.03.2012, 13:52 |
|
Dołączył: 14.03.2012 Posty: 12
|
Z tego co się orinetuje to tylko jest to wizual nic w środku nie było robione. Kit kosztuje okolo 20,000 zł
Jakie są wasze opinie o tym aucie
|
|
Góra |
|
Andrzej_K
|
Napisane: 17.03.2012, 17:45 |
|
Dołączył: 13.11.2010 Posty: 54
|
Bez urazy ale ten kit to jakiś dramat. Wstydziłbym się czymś takim jeździć.
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 17.03.2012, 20:16 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Za darmo bym nie chciał tego kitu...
Ale może komuś się podoba
R
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 18.03.2012, 0:40 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Nawet gdyby ktoś mi dawał 20 tys. zł to bym tego nie zamontował
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
CART
|
Napisane: 18.03.2012, 21:55 |
|
Dołączył: 16.02.2011 Posty: 51
|
co pacjenci chcą osiągnąć ładując hand made'owe ulep - kity ? Wyróżnić się?
Choć rozumię potrzebę chwili ..po kupieniu crashera ..trza naprawić czymś tanim
Tylko OEM.. albo jak się bawić to na całego.. full kit ..Techart,Hamann
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 18.03.2012, 22:27 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Techart, Hamann - dla mnie jeden pies. Też za 20 tys. dopłaty bym nie montował Mansory takoż
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 19.03.2012, 0:37 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
o dżiz...ale to straszne.
Również nie uznaję zestawów "uszlachetniających"
|
|
Góra |
|
CART
|
Napisane: 19.03.2012, 13:23 |
|
Dołączył: 16.02.2011 Posty: 51
|
Upss..zapomniałem że tu same naturszczyki
Dobry tjiunink optyczny i mechaniczny nie jest zły..ale fakt każdy ma inne zboczenie ...jednych nie stać ,innym się nie podoba ..
Ja np nie kupiłbym używki..jakoś tak już mam ..chyba ze jakieś prosięcie w dosmaczonym , odrestaurowanym zabytku
Dlatego poganiam starym dobrym FSO
|
|
Góra |
|
logos
|
Napisane: 19.03.2012, 13:32 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
Auto ze zdjęć jest obleśne.
Pozdr
WK
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 19.03.2012, 14:01 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
CART napisał(a): Upss..zapomniałem że tu same naturszczyki Fakt - na tym forum doceniane sa przede wszystkim prosieta "au naturelle". Byc moze po czesci dlatego, ze rynek pelen jest ulepow, ktore tylko dlatego maja aftermarketowe cuda, bo ich wlasciciele wola pojsc na skroty zamiast kupic droga oryginalna czesc zamienna.
Mnie tez nie podoba sie ten kit. Natomiast reinkarnacja wiatraka proponowana przez Singera http://singervehicledesign.com/ jest jak dla mnie rewelacyjna. Ruf tez nie jest zly...
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
kilazz
|
Napisane: 19.03.2012, 14:19 |
|
Dołączył: 27.05.2009 Posty: 871
|
BT napisał(a): CART napisał(a): Upss..zapomniałem że tu same naturszczyki Fakt - na tym forum doceniane sa przede wszystkim prosieta "au naturelle". Byc moze po czesci dlatego, ze rynek pelen jest ulepow, ktore tylko dlatego maja aftermarketowe cuda, bo ich wlasciciele wola pojsc na skroty zamiast kupic droga oryginalna czesc zamienna.
Przeciez markowa czesc tuningowa jest zazwyczaj drozsza od nowej czesci OEM.. A juz na pewno duzo drozsza od uzywanych czesci 'blacharskich' dostepnych na rynku..
Nadchodza takie czasy, ze nawet Porsche sie na drodze nie wyroznia, a mysle ze w pewnym procencie dlatego kupuje sie takie samochody.
Ale kit ze zdjecia tez mi sie nie podoba, poza tym zderzak slabo spasowany do maski..
|
|
Góra |
|
CART
|
Napisane: 19.03.2012, 15:00 |
|
Dołączył: 16.02.2011 Posty: 51
|
kilazz napisał(a): BT napisał(a): CART napisał(a): Upss..zapomniałem że tu same naturszczyki Fakt - na tym forum doceniane sa przede wszystkim prosieta "au naturelle". Byc moze po czesci dlatego, ze rynek pelen jest ulepow, ktore tylko dlatego maja aftermarketowe cuda, bo ich wlasciciele wola pojsc na skroty zamiast kupic droga oryginalna czesc zamienna. Przeciez markowa czesc tuningowa jest zazwyczaj drozsza od nowej czesci OEM.. A juz na pewno duzo drozsza od uzywanych czesci 'blacharskich' dostepnych na rynku.. Nadchodza takie czasy, ze nawet Porsche sie na drodze nie wyroznia, a mysle ze w pewnym procencie dlatego kupuje sie takie samochody. Ale kit ze zdjecia tez mi sie nie podoba, poza tym zderzak slabo spasowany do maski..
Dokładnie.. dlatego mówię o tuningu markowym ,gdzie manufaktury mają często kilkadziesiąt lat tradycji i dostają prototypy samochodów np od porsche aby w czasie wypuścić bodykit.
Kompletny tuning optyczny w renomowanej manufakturze to 150-200 k eur
BT..wprost przeciwnie w PL na drodze nie znajdziesz ..praktycznie ..markowego tuningu..w zasadzie wszystko to ulepy sklejane z ebayowych części w budzie u P.Wieśka, podobne do tego ze zdjęć
|
|
Góra |
|
CART
|
Napisane: 19.03.2012, 15:06 |
|
Dołączył: 16.02.2011 Posty: 51
|
BT napisał(a): CART napisał(a): Upss..zapomniałem że tu same naturszczyki Fakt - na tym forum doceniane sa przede wszystkim prosieta "au naturelle". Byc moze po czesci dlatego, ze rynek pelen jest ulepow, ktore tylko dlatego maja aftermarketowe cuda, bo ich wlasciciele wola pojsc na skroty zamiast kupic droga oryginalna czesc zamienna. Mnie tez nie podoba sie ten kit. Natomiast reinkarnacja wiatraka proponowana przez Singera http://singervehicledesign.com/ jest jak dla mnie rewelacyjna. Ruf tez nie jest zly...
No i nie przesadzałbym z tym kto woli pójść na skróty... bo wielu userów tego forum to ciułacze..,ktorzy wydali ostatni hajs na swojego wymarzonego ale używanego, często z 3 ciej ręki Prosiaka
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 19.03.2012, 15:10 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Mysle, ze niepotrzebnie generalizujesz. Na forum sa zarowno koledzy we wspolczesnych porszakach, jak i mniej zamozni sympatycy marki.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
CART
|
Napisane: 19.03.2012, 17:32 |
|
Dołączył: 16.02.2011 Posty: 51
|
Ok , tylko....... dokładnie o tym piszę?
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 19.03.2012, 17:46 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
No to zrozumielismy sie w pol slowa...
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
mentos
|
Napisane: 26.08.2014, 14:06 |
|
Dołączył: 26.08.2014 Posty: 7
|
trochę średnio to wygląda
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|