Jak w tytule czy ktoś miał przyjemność przetestować? Mile widziane wszelkie sugestie,informacje ale proszę nie na zasadzie wydaje mi się...proszę o konkretne info.
Który rok cię interesuje? Mam okazję serwisować. Przebieg ok 200kkm. 2011r Ciekawe toto i trochę porąbane. Ostatnio wysypany rozrząd i sprzęgło hybrydy. Ogólnie nikt nie chce tego robić...
Nie brałem pod uwagę hybrydy,ale trafia mi się z tego roku do wymiany lampa przód przebieg 17k po prostu ma znajoma nie umie poradzić sobie z tym gabarytem wcześniej jeżdziła BMW 1 i chyba za duży dla niej.
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Mój klient ma takiego i najchętniej chciałby się tego pozbyć a Cayenne ma tylko 1,5 roku od nowości i gdyby nie gwarancja to już dawno by z torbami poszedł
Ja robiłem podejście do dwóch hybryd. Obie po około 70 tyś km przebiegu. Jedna jeździła do dealera tylko na przeglądy, a druga średnio co 3-4 tyś km na naprawy typu wymiana cewek, wymiana świec, programowanie sterownika silnika, badanie kompresji i tak w kółko.
No tak dzięki już wybiłem sobie z głowy nie nigdy nie brałem tego auta pod uwagę pojawiła się taka opcja przy stole Świątecznym ale ale nie ma tematu mimo ceny dzięki Panowie zostanę jednak wierny napędom na których się wychowałem
Ale generalnie to chyba fajne auto jest. Tylko ja sobie nie mogę pozwolić, żeby auto rodzinne więcej stało w serwisie, niż jeździło. https://m.youtube.com/watch?v=RTVko9Gn2YY
Mamy u siebie dwa takie od nowości jeden ma 35 po 24 miesiącach, drugi ma ponad 60, było z nimi na początku troszkę kłopotów ale po usunięciu dają rade.
Uwagi: nie można jeździć na samym elektryku cały czas bo przybywa oleju, wysokie spalanie w trasie średnia z 66 tys km to 11,6 wiec nie jest źle początkowo trzeba uważać na układ hamulcowy bo bardzo ostro hamuje inaczej niż normalny Cayenne
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników