Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 10.12.2020, 13:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
U mnie wyglądało to tak, że auto zaczynało szarpać przy przyspieszaniu na niższych biegach - 2, 3. Takie uczucie jakbyś jechał po wyboistej drodze choć asfalt jest równy jak stół.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.12.2020, 17:12 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 60
Dzięki za informację Piterson.

Póki co u mnie nic takiego nie zauważyłem, jutro jadę na serwis olejowy do PC Sopot, zapytam czy mój samochód ma już za sobą wymianę transfer case, bo na chwilę obecną takiej wiedzy nie posiadam...
Jeżeli nie i po przeglądzie uprawniającym do wykupu PA nie każą mi wymienić połowy samochodu, to nie będę kusił losu i wykupię PA...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.12.2020, 17:22 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 60
Dzisiaj zostałem też poinformowany, że przed wykupem PA muszę obowiązkowo zapłacić za ustawienie geometrii, co kosztuje 1000pln.
Czy to standardowe postępowanie za każdym razem przed wykupem PA?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.12.2020, 16:14 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 60
Jestem po wizycie w PC Sopot, serwis olejowy zaliczony :wink:
Obsługa miła i fachowa, wiec plusik :D
Zapytałem czy w historii serwisowej widać jakieś epizody związane z transfer case i uwaga - mój egzemplarz miał już wymieniony gwarancyjnie reduktor w 2017 roku :lol: :D
Zapytałem wiec szczęśliwy pana Przemysława z serwisu czy w związku z tym nie powinienem się już tym faktem martwić. Odpowiedz którą usłyszałem trochę mnie ostudziła - mianowicie są egzemplarze, u których ta usterka nie występuje, u innych jedna wymiana załatwia sprawę, ale są tez takie, w których transfer case był wymieniany dwa razy... :shock: :?: :banghead:
Wiec lekarstwem na całe zło i spokojny sen wydaje się być PA.

Dobrego i zdrowego weekendu :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.12.2020, 22:43 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
wierm napisał(a):
Zapytałem czy w historii serwisowej widać jakieś epizody związane z transfer case i uwaga - mój egzemplarz miał już wymieniony gwarancyjnie reduktor w 2017 roku :lol: :D
Zapytałem wiec szczęśliwy pana Przemysława z serwisu czy w związku z tym nie powinienem się już tym faktem martwić. Odpowiedz którą usłyszałem trochę mnie ostudziła - mianowicie są egzemplarze, u których ta usterka nie występuje, u innych jedna wymiana załatwia sprawę, ale są tez takie, w których transfer case był wymieniany dwa razy... :shock: :?: :banghead:


Niestety transfer case w mocnych modelach (zwłaszcza Diesel S, Turbo) to raczej neverending story. Jak poczytasz zagraniczne fora (dziś z ciekawości rzuciłem okiem), to jest to powszechne. Porsche wypuściło bubla. IMHO transfer case należy chyba traktować jako element eksploatacyjny który wymienia się regularnie co kilkadziesiąt tys km. Ważna jest regularna wymiana oleju w nim - pytanie czy razem z silnikowym czy nawet częściej. U mnie zmieniamy co rok i jest zawsze czarny. 70 tys zrobione na "ulepszonej" wersji i nie wiem czy lada moment problem nie powróci.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.12.2020, 23:40 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 60
piterson napisał(a):
wierm napisał(a):
Zapytałem czy w historii serwisowej widać jakieś epizody związane z transfer case i uwaga - mój egzemplarz miał już wymieniony gwarancyjnie reduktor w 2017 roku :lol: :D
Zapytałem wiec szczęśliwy pana Przemysława z serwisu czy w związku z tym nie powinienem się już tym faktem martwić. Odpowiedz którą usłyszałem trochę mnie ostudziła - mianowicie są egzemplarze, u których ta usterka nie występuje, u innych jedna wymiana załatwia sprawę, ale są tez takie, w których transfer case był wymieniany dwa razy... :shock: :?: :banghead:


Niestety transfer case w mocnych modelach (zwłaszcza Diesel S, Turbo) to raczej neverending story. Jak poczytasz zagraniczne fora (dziś z ciekawości rzuciłem okiem), to jest to powszechne. Porsche wypuściło bubla. IMHO transfer case należy chyba traktować jako element eksploatacyjny który wymienia się regularnie co kilkadziesiąt tys km. Ważna jest regularna wymiana oleju w nim - pytanie czy razem z silnikowym czy nawet częściej. U mnie zmieniamy co rok i jest zawsze czarny. 70 tys zrobione na "ulepszonej" wersji i nie wiem czy lada moment problem nie powróci.


Pomny tego zapytałem serwisanta jaki jest interwał wymiany oleju w transfer case i czego się dowiedziałem - ze interwał wynosi 240 tys km :banghead: :shock:
I gdzie tu logika :?: :?: :?:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2020, 21:03 

Dołączył: 15.07.2014
Posty: 105
A masz może symbol tego oleju w oryginale do naszych CSD 958.2? Czy są różne, inne do nowszych, poprawionych transfercaseów?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2020, 23:07 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 60
Deaver napisał(a):
A masz może symbol tego oleju w oryginale do naszych CSD 958.2? Czy są różne, inne do nowszych, poprawionych transfercaseów?


Szczerze mówiąc nie pytałem..., może dlatego, że jak zapytałem o nr katalogowy rolety bagażnika której mi brakuje, to usłyszałem, ze Porsche ma zakaz podawania klientom numerów katalogowych różnych części. Po trochu to rozumiem - każdy chce sprzedać swoje...
Ale może któryś z Forrumowiczów pomoże coś w tej kwestii :?: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum