Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 10.07.2020, 13:41 

Dołączył: 6.08.2016
Posty: 202
Rzeczywiście quatro to katapulta, potem masz szanse bo to dwutonowiec.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.07.2020, 11:01 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 60
Jeszcze raz jak w temacie postu.

Co sądzicie o egzemplarzu auta, które w kwestii wyposażenia jezt "wszystkomający" (łącznie z PCCB), bezwypadkowy, PA do 04/22 i przy przebiegu 114 tys km miał wymieniony na gwarancji silnik na nowy :shock: , na którym obecnie przejechano 1 tys km, warto brać go pod uwagę czy odpuścić... :?: :?:

Załączam link:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 39373b299f


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.07.2020, 11:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Wygląda dobrze, specyfikacja super. Choć niektórzy tu mają alergię na srebrny :)
Nowy silnik to tylko zaleta nie wada!
Jedyne do czego można się przyczepić to hamulce - w Cayenne mają ciężko i może czekać Cię wymiana - a zdajesz sobie sprawę jaki to koszt...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.07.2020, 11:48 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 60
Wiem ile kosztuje to w Audi RS6 - komplet orginały przód i tył około 100k pln :shock: , więc domyślam się że w Porsche podobnie, miałem cichą nadzieję, że wytrzymają te 80-100 tys km. Skoro ten egzemplarz ma PA to powinny być w dobrym stanie, czy jestem w błędzie...?

Btw, ile kosztuje do Cayenne nieceramiczny komplet hamulców przód + tył...?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.07.2020, 11:18 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
A może chcesz kupić Cayenne S benzynę 420 koni, 2016 rok?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.07.2020, 17:57 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 60
Eclipser napisał(a):
A może chcesz kupić Cayenne S benzynę 420 koni, 2016 rok?

Dzięki za propozycję, jakoś ciągnie mnie do tej V8-ki i tego potężnego momentu obrotowego :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.07.2020, 18:02 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 60
Z racji tego, iż na poważnie przymierzam się do zakupu, wolę mierzyć siły na zamiary i nie chciałbym przestrzelić z zakupem samochodu i być poźniej zaskoczonym kosztami serwisu... :x
Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje na temat kosztów wymiany hamulców, naprawy zawieszenia czy wymiany rozrządu.
Z góry dziękuję za wszystkie informacje :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.12.2020, 18:20 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 60
Nadszedł ten dzień, znalazłem odpowiedni (tak myślę :-) )egzemplarz i kupiłem Cayenne S Diesel 11/2016 :lol: :lol: :lol:
Po przejechaniu 1500 km jestem zachwycony kulturą pracy silnika V8, jego dźwiękiem, a moment obrotowy wciska w fotel przy dosłownie każdej prędkości...👌😉
Ma wszystko czego potrzebowałem w tym samochodzie, nie chce mi się z niego wysiadać... :D :D :D
To moje pierwsze Porsche, wcześniej miałem okazję dłużej lub krócej użytkować około 25 aut różnych producentów, w większości niemieckich, ale żadne z nich nie dawało takiej precyzji prowadzenia i nie miało tego czegoś... :lol: :lol:
Jednym słowem wpadłem po uszy... :angel4: :angel4: :angel4:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.12.2020, 18:53 

Dołączył: 31.08.2016
Posty: 72
Gratulacje, wrzuć fotki, udało się w PL czy poza?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.12.2020, 21:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Gratulacje!
Ja przed zakupem miałem bardzo złe zdanie o Cayenne ale gdy go kupiłem wreszcie "dla żony" i zacząłem jeździć to stwierdziłem, że jej go nie oddam. Wpadłem podobnie :)

Czekamy na zdjęcia!




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.12.2020, 22:52 

Dołączył: 15.07.2014
Posty: 105
Gratulacje! Witaj w klubie! CSD wymiata! Jak dla mnie to mogły by być tylko dwa rodzaje Cayennów: V8 diesel i V8 turbo benzyna. Pierwszy na rozum a drugi na serce. Oba wyjątkowe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2020, 13:26 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 60
Dziękuję :D

Cieszę się z niego jak dzieciak :lol: :lol: :lol:

Wrzucam foty :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2020, 15:05 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 60
Mam dylemat i prośbę o rady/sugestie.
Samochód jest bezwypadkowy i ma pełną historię serwisową, przebieg 77tys km.
I tu pojawia się pytanie - wykupić PA czy nie... :?: :?: :?: :banghead: ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2020, 17:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
wierm napisał(a):
Mam dylemat i prośbę o rady/sugestie.
Samochód jest bezwypadkowy i ma pełną historię serwisową, przebieg 77tys km.
I tu pojawia się pytanie - wykupić PA czy nie... :?: :?: :?: :banghead: ?


to taka loteria -u mnie przez 2 lata w 991 GTS wymienili wiązkę do stopu w spoilerze /koszt PA ponad 10k /
zaleta to że śpisz/jeździsz spokojnie i nie myślisz że jak coś walnie to .....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.12.2020, 2:22 

Dołączył: 3.11.2013
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 387
Gratuluję, Diesel S jest rewelacyjny. Koniecznie dokup Approved, u mnie padł reduktor przy przebiegu 55 tyś. Koszt naprawy wyniósłby ok równowartość 3 lat PA, a to podobno typowa usterka w tym modelu.
Kolor mamy podobny ;)
Obrazek




_________________

911 996 3.8 CUP - 1:41.7
911 GT2RS 991.2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.12.2020, 10:18 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 60
Fakt, podobny :wink:
Mój nie ma relingów i czarnych końcówek tłumika :?

Wracając do tematu - to o tym reduktorze parę razu już czytałem i natknąłem się na informacje, że potrafi zrobić niemiłą niespodziankę... :P

Są jeszcze jakieś inne mniej lub bardziej typowe usterki, których można się spodziewać...?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.12.2020, 23:01 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Trzeba wymieniać ten olej (w zasadzie można bezpiecznie tylko oryginał
polecić) tak często jak olej silnikowy. Szczególnie jeżeli ktoś się
stosuje do zaleceń producenta (co 30k km). Wtedy raczej żadnych problemów
nie powinno już być. Mowa o takim transfer box wymienionym na gwarancji.

Ciekawe czy podobna sprawa będzie będzie z tymi w Macanach, już się
trafiają z problemami. Olej czarny... i jest go nie więcej niż 0,5l.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.12.2020, 21:58 

Dołączył: 15.07.2014
Posty: 105
To i ja się pochwalę :lol:
Mi jedynie nie podoba się że chyba w imię oszczędzania paliwa przy spokojnej jeździe bardzo wcześnie wrzuca wyższe biegi. Efekt jest taki że jadąc przepisowo obroty oscylują wokół 1100rpm a to nie wydaje się dobre dla silnika... Oczywiście dodanie gazu likwiduje szybko tą niedogodność ale przecież nie cały czas można cisnąć... Ale ogólnie baja...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.12.2020, 22:38 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 60
Lalunia :lol: :) :lol: 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.12.2020, 9:59 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 60
Może zabrzmi to głupio, ale czy wiadomo czym objawia się uszkodzenie transfer case :shock: :?:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum