Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.04.2017, 20:32 

Dołączył: 3.04.2016
Posty: 92
Witam,

Panowie potrzebuje ratunku z waszej strony. Po trasie 260km jak zgasiłem auto to kompresor od zawiechy cały czas pracował. W końcu sykło powietrzem po stronie pasażera pochodził jeszcze chwile i ucichł. Czy oznacza to ze umarł? Czy tylko przekaźnik zdechł.

Gdzie szukać tego przekaźnika w aucie? I czy ktos wie jaki to jest pilnie potrzebuje takowy zakupić.
Prosze o pomoc...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.04.2017, 20:37 

Dołączył: 11.11.2016
Posty: 64
Syczalo pod siedzeniem pasażera? Może przepuszcza zawór od pistoletu do sprężarki?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.04.2017, 20:45 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
Jeżeli przekaźnik skleił się na początku twojej jazdy to myślę że po tych 260km ciągłej pracy mógł wyzionąć ducha kompresor, przekaźnik jest nad nogami kierowcy w skrzynce po prawej stronie kolumny kierowniczej z oznaczeniem 373 najpierw wymień przekaźnik i sprawdź czy ruszy, jeżeli nie to może być kompresor.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.04.2017, 20:59 

Dołączył: 3.04.2016
Posty: 92
syklo powietrzem tak jaby w miejscu gdzie jest kompresor. A czy mozna wylaczyc prace kompresora bezpiecznikiem? Który to bezpiecznik?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.04.2017, 22:14 

Dołączył: 11.11.2016
Posty: 64
Syczenie może oznaczać nieszczelność A to sugeruję że kompresor pracuje uzupełniając braki w ciśnieniu i przekaźnik wcale mógł się nie skleić. Wyłączyć pewnie można ale powietrze w zawieszeniu by się jednak przydało miec


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.04.2017, 4:52 

Dołączył: 3.04.2016
Posty: 92
sliwa55 napisał(a):
Syczenie może oznaczać nieszczelność A to sugeruję że kompresor pracuje uzupełniając braki w ciśnieniu i przekaźnik wcale mógł się nie skleić. Wyłączyć pewnie można ale powietrze w zawieszeniu by się jednak przydało miec


Sykło raz po prawie 30 minutowym nabijaniu, i znajac zycie byl to zawór upustowy. Zrzucilo nadmiar cisnienie aby czegos nie rozjeb.....Auto po tym jak ucichlo kompresor stoi rowno tylko czy nie zejdzie cisnienie z czasem tego nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.04.2017, 18:16 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
Z czasem pewnie powietrze zejdzie, jeżeli przekaźnik się skleił to wyciągnięcie bezpiecznika nic nie da. Przy kompresorze jest duża dwu pinowa wtyczka, rozłącz ją i wszystko bądziesz wiedział sprawdzając czy jest na niej napięcie, jeżeli jest to kompresor zdechł bo skleił się przekaźnik, jeżeli nie ma to jest szansa na ocalenie i trzeba sprawdzić kolejno bezpiecznik, przekaźnik, kompresor.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.04.2017, 21:34 

Dołączył: 3.04.2016
Posty: 92
czy ktos wie gdzie szukac bezpiecznika ktory daje napiecie na przekaznik od zawiechy?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.04.2017, 18:38 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
Chyba po prawej stronie kokpitu ale nie pamiętam który.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum