Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.01.2021, 23:00 

Dołączył: 26.01.2021
Posty: 3
Cześć wszystkim, obecnie jeżdżę Rang Roverem Sportem '10 ale powoli po głowie zaczyna chodzić myśl o zmianie na coś innego. Ostatnio na obwodnicy mijałem Cayenne mk1 po lifcie i tak mnie tknęło, jakie to ładne auto (przedlift z kolei w ogóle mi się nie widzi, tak samo jak mk2 "jajo"). Popatrzyłem na ceny diesli (preferuję ze względu na moment) na portalach i jest sympatycznie, auto jak najbardziej w zasięgu, ALE... Powiedzcie mi proszę jak to jest z tą konkretną konfigurację (polift, diesel) jeśli chodzi o koszty utrzymania i awaryjność? O RR słyszałem bardzo złe opinie, a okazało się, że koszty na poziomie Volvo S80 II, które miałem poprzednio, czyli bardzo przyzwoicie jak na klasę auta. Oczywiście mowa tu o serwisowaniu w wyspecjalizowanym warsztacie, a nie w ASO. O Porsche słyszałem tylko opinie, że robi w portfelu jesień średniowiecza, ale może w modelu opartym o Touarega, z silnikiem z Audi nie będzie tak najgorzej? A może to tylko mit, taki jak ten że Mondeo i X-type to bliźniaki? Najbardziej zależy mi na info z pierwszej ryki, tzn. od osób które jeżdżą/jeździły takim modelem, ale za każdy post będę wdzięczny:) Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2021, 10:37 

Dołączył: 6.04.2008
Posty: 316
Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
Mondeo i X-type to wg. mnie bliżniaki, z tym że Mondeo jest tym bardziej udanym dzieckiem. X-type kupiony nowy i uzytkowany przeze mnie 3 lata był moim najgorszym autem ever. Nawet Łada na studiach była fajniejsza.




_________________

Klubowicz nr 114


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.03.2021, 20:59 

Dołączył: 15.07.2014
Posty: 105
Absolutnie polecam. Miałem prawie trzy lata i bardzo dobrze wspominam. Zjeździłem "cała Polskę i pół Europy" i auto nigdy nie zawiodło. Tylko wymiany eksploatacyjne a jedyna awaria to zaworki miechów z tyłu. Myślę że cały sukces to znaleźć egzemplarz z udokumentowanym przebiegiem i udokumentowaną racjonalną historią serwisową. Niestety tzw. long life serwis co 30000km lub co 2 lata zabijał te silniki za młodu szczególnie gdy ktoś właśnie robił ok 15000 na rok. Skrzynia niestety 6 biegowa więc spalanie ok 10l/100km. Auto jest duże i ciężkie więc szybko zjada klocki, opony, itd. W trasy super, wokół komina też OK ale RR Sport też do małych nie należy więc zdziwiony nie będziesz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum