Prawdopodbonie został zalany jakims płynem i teraz od czasu do czasu pojawia się kontrolka braku ładowania. Gdzie w Warszawie to naprawić i jaki może być koszt?
Pewnie trzeba będzie go wyciągnąć, rozkręcić i wszystko dokładnie przeczyścić. W zasadzie to tam wielkiej filozofii nie ma, jego budowa nie jest skomplikowana. Musiałbyś podzwonić i popytać. koszt usługi nie powinien być wysoki.
Oooo jak optymistyczne po za tym że jest chłodzony cieczą wyjęcie jest troszkę trudniejsze a regeneracja to już jak większość szczotki łożyska regulator napięcia, czasem stojan czy uzwojenie wirnika, pryszcz
Ta pryszcz zwłaszcza jak nie ma do nich części zamiennych... Spróbuj kupić głupi regulator napięcia, poważniejsze części - zapomnij. Naprawisz go jak padają łożyska i tyle.
Z tym pryszczem to aluzja do poprzedniego optymistycznego postu kolegi ghreg, ale u mnie w mieście jest firma regenerująca i nie słyszałem żeby mieli z jakimś problem, robią chyba wszystko i profesjonalnie http://www.elektro-czesci.pl/ wysyłkowo też ogarną temat.
Jeśli trzeba wymienić szczotki w regulatorze to oczywiście je wymienią bo da się dopasować ale drugiego regulatora nie da sie kupić gdy z naszym coś niedomaga... Alternator Hitachi. Z wymontowanym regulatorem jeździłem po sklepach to robili oczy, nawet allegro przeszukałem - nic... Skończyło się na wymianie całego alternatora. Musze pokopać za granicą.
U mnie na polce w garazu lezy jeden w zapasie ale chyba nie bede mogl go wykorzystac bo z tego co sie dowiedzialem Cayenne Turbo ma troche inny a ja mam od wersji S
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
To właśnie różnice w alternatorach są największym problemem przy poszukiwaniu części. Nawet w tych samych modelach mogą być alternatory od różnych producentów.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników