Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8.11.2017, 13:42 
Prawdopodbonie został zalany jakims płynem i teraz od czasu do czasu pojawia się kontrolka braku ładowania. Gdzie w Warszawie to naprawić i jaki może być koszt?


Góra
   
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.11.2017, 14:47 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 626
Elektrostart.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.11.2017, 9:21 

Dołączył: 12.01.2017
Posty: 40
Pewnie trzeba będzie go wyciągnąć, rozkręcić i wszystko dokładnie przeczyścić.
W zasadzie to tam wielkiej filozofii nie ma, jego budowa nie jest skomplikowana.
Musiałbyś podzwonić i popytać. koszt usługi nie powinien być wysoki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.11.2017, 15:01 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
Oooo jak optymistyczne :) po za tym że jest chłodzony cieczą wyjęcie jest troszkę trudniejsze a regeneracja to już jak większość szczotki łożyska regulator napięcia, czasem stojan czy uzwojenie wirnika, pryszcz :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.11.2017, 17:40 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 688
w elektrostarcie robią takie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.11.2017, 20:49 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Ta pryszcz zwłaszcza jak nie ma do nich części zamiennych...
Spróbuj kupić głupi regulator napięcia, poważniejsze części - zapomnij.
Naprawisz go jak padają łożyska i tyle.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.11.2017, 23:00 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
Z tym pryszczem to aluzja do poprzedniego optymistycznego postu kolegi ghreg, ale u mnie w mieście jest firma regenerująca i nie słyszałem żeby mieli z jakimś problem, robią chyba wszystko i profesjonalnie http://www.elektro-czesci.pl/ wysyłkowo też ogarną temat.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2017, 10:00 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Jeśli trzeba wymienić szczotki w regulatorze to oczywiście je wymienią bo da się dopasować ale drugiego regulatora nie da sie kupić gdy z naszym coś niedomaga... Alternator Hitachi. Z wymontowanym regulatorem jeździłem po sklepach to robili oczy, nawet allegro przeszukałem - nic...
Skończyło się na wymianie całego alternatora.
Musze pokopać za granicą.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2017, 10:04 

Dołączył: 24.10.2017
Posty: 223
U mnie na polce w garazu lezy jeden w zapasie :) ale chyba nie bede mogl go wykorzystac bo z tego co sie dowiedzialem Cayenne Turbo ma troche inny :( a ja mam od wersji S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2017, 23:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
To właśnie różnice w alternatorach są największym problemem przy poszukiwaniu
części. Nawet w tych samych modelach mogą być alternatory od różnych producentów.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum