Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 12.02.2022, 10:42 

Dołączył: 10.05.2019
Posty: 10
Witam potrzebuję pomocy !
Ucieka prąd Cayenne S 4.5 2003r.
Od kilku dni rozładowuje mi się akumulator. Po dokładnej analizie i sprawdzeniu, w instalacji na postoju przy zgaszonym silniku i wyłączonym zapłonie pobór prądu mam 0,34A z tego co się orientuję to norma jest w granicach 0,03-0,07A. Dodam że, nie wyłącza się radio przy wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki (cały czas jest napięcie przy wyciągniętym kluczyku) próbowałem odłączyć całkiem radio-bezskutecznie. Drugim objawem są wskazówki od poziomu paliwa, temperatury oleju oraz płynu chłodniczego i ładowania, które przy wyłączeniu silnika cały czas stoją w ostatniej pozycji.
Czy ktoś przerabiał ten temat ???
Z góry dziękuję z pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.02.2022, 22:19 

Dołączył: 12.03.2018
Posty: 15
Podpinałeś komputer?
Może być problem z VES (Vehicle Electrical System ECU), może dostać się tam np. wilgoć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.02.2022, 22:36 

Dołączył: 10.05.2019
Posty: 10
Komputera jeszcze nie podpinałem. Wiesz może gdzie znajduje się ten moduł ? Podmienię moduł z auta kolegi i zobaczę jaki będzie efekt.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.02.2022, 0:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5203
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Zacznij raczej od prostszej zabawy z wyjmowaniem bezpieczników i sprawdzaniem kiedy przestanie uciekać tyle prądu. Oczywiście auto musi uzbroić alarm i daj mu jakieś 10 minut, bo tyle usypia wszystkie sterowniki. Mierzenie bez zamknięcia auta nie ma sensu.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.02.2022, 17:58 

Dołączył: 10.05.2019
Posty: 10
Problem Rozwiązany !
Po dokładnej diagnostyce okazało się że "pali" mi bezpiecznik nr 40.
zacząłem szukać po wiązce i doszedłem do podszybia od strony pasażera.
Powodem awarii był zatkany odpływ wody podszybia i nagromadzona woda robiła zwarcie. Po dokładnym wyczyszczeniu odpływu i przeglądzie przewodów założyłem bezpiecznik i już trzeci dzień jest wszystko w porządku.
Pozdrawiam i dziękuję za wskazówki :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum