|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Adamsz
|
Napisane: 21.02.2018, 22:15 |
|
Dołączył: 20.02.2018 Posty: 6
|
Mam problem z uciekającym prądem w Cayenne S 4.5 V8 (1gen). Dodatkowo pojawiają się dwa błędy:
1. Poziomowanie ksenonów, pomimo, że widzę, że poziomuje, nic nie burczy i nic nie stuka. 2. Błąd żarówki doświetlania zakrętów (left corner light)
Główny problem polega na tym, że notorycznie ucieka mi prąd. Nie wytrzymuje 5 dni bez jazdy.
Sprawdziłem akumulator.
Wartości:
Wyłaczony - 12.3 V Odpalony - 14.3 V (czyli alternator działa)
Zgaszony i zamknięty samochód po kilkunastu minutach od zamknięcia pobiera od 0.08 do 0.1A, czy to normalne w Cayenne ? Podobno wartości powinny być między 0 - 0.05.
Czy ktoś z Was ma ten sam problem? Co zrobić? Na co zwrócić uwagę?
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 21.02.2018, 23:07 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Z tego co piszesz to akumulator szrot. Przy takim poborze prądu nie ma szans się rozładowac w 4-5 dni. Albo coś cyklicznie zasysa czego nie jesteś w stanie wychwycić.
|
|
Góra |
|
Adamsz
|
Napisane: 21.02.2018, 23:13 |
|
Dołączył: 20.02.2018 Posty: 6
|
Akumulator kupiłem nowy, bo myślałem, że poprzedni jest szrot. I dalej to samo.
A pobór 0.1 A w Cayenne to normalne?
Dodam, że jak zakładam kleme na + to idą iskry. W poprzednim było to samo
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 22.02.2018, 0:56 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Pobor pradu w granicach 0.08-0.1 bardziej z naciskiem na 0.08.jest normalny. W aucie jest kilkanascie sterownikow, kazdy cos wciaga... Liczac pobor pradu nawet 0.1A to w 10godzin wyciagnie z aku 1Ah, w 100godzin czyli 4 dni wyciagnie 10Ah- nie ma szans by sprawny akumulator nie byl w stane odpalic normalnie. Przy tym poborze powinno dac sie uruchomic auto bez problemu po 2 tygodniach. Po 3 tygodniach powinien jeszcze odpalic. Miesiac raczej nie da rady juz zakrecic ale prad powinien jeszcze byc. Albo cos pobor pradu jest zle zmierzony i cos wysysa jednak energie, albo akumulator nie ma pojemnosci i pada albo cos nie tak z rozrusznikiem skoro nie chce odpalac jak lekko rozladuje sie akumulator. Czy po 4 dniach akumulator jest trup tzn nie ma w ogole pradu czy prad jest ale rozrusznik nie ma sily krecic?
|
|
Góra |
|
pitong
|
Napisane: 22.02.2018, 8:39 |
|
Dołączył: 11.08.2013 Posty: 160
|
Zmierzyłem w swoim GTS pobór prądu i mam na poziomie 0,1 ampera... U mnie też akumulator rozładował się po kilku dniach, więc kupiłem nowy markowy i problem zginął A aku załatwiłem sobie tak, że auto stało ponad 2 miesiące nieużywane, akumulator głęboko się rozładował i to go uśmierciło...
|
|
Góra |
|
Adamsz
|
Napisane: 22.02.2018, 11:32 |
|
Dołączył: 20.02.2018 Posty: 6
|
@michal po kilku dniach prąd jest, ale rozrusznik już silnika nie ruszy. odpala wtedy jak w maluchu, kręci i nic.
@pitong Możesz napisać jakiej marki kupiłeś i jaki konkretnie?
Czy to możliwe, żeby już po odpaleniu pomimo sprawnego alternatora wciągał więcej prądu niż powinien?
Czyvraczej obstawiać jednak rozrusznik? Jak to działa? Rozrusznik potrzebuje więcej prądu ? Regenerować go ?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 22.02.2018, 11:56 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
A mierzyłeś napięcie po tych kilku dniach postoju?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Adamsz
|
Napisane: 22.02.2018, 12:08 |
|
Dołączył: 20.02.2018 Posty: 6
|
@wit teraz mam w ciągłym ruchu samochód bo jest mi potrzebny, ale odstawie go na tydzień od poniedziałku. akku naładowałem prostownikiem we wtorek, to już dziś nie kręci tak jak po naładowaniu.
|
|
Góra |
|
mirage
|
Napisane: 22.02.2018, 12:40 |
|
Dołączył: 4.11.2016 Posty: 30
|
Miałem podobny problem, też brało 0,8A - ale po kilku minutach spadało do 0,4A (niezależnie czy auto zamknięte czy otwarte). Zmaniłem akumulator i spokój był 95Ah wsadziłem 110Ah.
|
|
Góra |
|
pitong
|
Napisane: 22.02.2018, 12:50 |
|
Dołączył: 11.08.2013 Posty: 160
|
Bosch 110A jakiś droższy...
|
|
Góra |
|
mirage
|
Napisane: 22.02.2018, 13:32 |
|
Dołączył: 4.11.2016 Posty: 30
|
Poprzedni był Bosch, wytrzymał dokładnie 3 lata. Kupiłem "Kozaka" - polecił mi znajomy który handluje akumulatorami, poczytaj opinie i testy sam byłem w szoku, (to nie reklama). Możliwe, ze to chińczyk (lub Węgier) brandowany przez polskiego dystrybutora. Jeden z nielicznych który ma prąd i pojemność BARDZO zbliżona do deklarowanej w specyfikacji. Bosch wytrzymał praktycznie tylko do końca gwarancji, gorzej być nie może to poco przepłacać.
|
|
Góra |
|
Adamsz
|
Napisane: 22.02.2018, 13:46 |
|
Dołączył: 20.02.2018 Posty: 6
|
@mirage spadało Ci do 0.4A czy 0.04 ?
|
|
Góra |
|
mirage
|
Napisane: 22.02.2018, 14:05 |
|
Dołączył: 4.11.2016 Posty: 30
|
|
Góra |
|
cayenne v6
|
Napisane: 25.02.2018, 11:32 |
|
Dołączył: 27.03.2015 Posty: 42
|
u mnie prąd pobierała klamka zewnętrza drzwi a dokładniej czujnik od kleysa który był uszkodzony , wymieniłem klamkę i problem znikł z uciekającym prądem...
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|