|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
MicKrk
|
Napisane: 14.01.2011, 23:08 |
|
Dołączył: 25.10.2010 Posty: 67
|
Po kilkunastu tygodniach zabawy z cayenne s nagle pojawił się dym spod maski i informacja o braku płynu chłodzącego. Dolałem - pomogło na 10 min.
Po sprawdzeniu tego i kilku obcojęzycznych forów miałem przeczucie, że problem będzie kosztowny, po diagnozie w serwisie p. Radwańskiego do wymiany całość plastikowego układu chłodzenia silnika - na aluminium. Koszt oględnie mówiac znaczny.
Czy ta przypadłość jest częsta - różnie o tym piszą - jeśli tak to czy to nie skandal, że producent nie wymienia układu w ramach akcji?
|
|
Góra |
|
MicKrk
|
Napisane: 14.01.2011, 23:10 |
|
Dołączył: 25.10.2010 Posty: 67
|
przepraszam za niezamierozną powtókę.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 14.01.2011, 23:15 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
To częsta przypadłość Cayenne - wersji z plastikowymi przewodami lepiej unikać.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
browar
|
Napisane: 15.01.2011, 21:21 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 58
|
Wydaje mi się, zę każda usterka samochodu nawet jeżeli pojawia się w danym modelu nagminnie, nie może być oczekiwana do rozwiązywana bez kosztów po latach czy przebiegu. To mocno przesadzone podejście do życia - wg mnie. Sorry, to moje zdanie. Shit happens.
|
|
Góra |
|
kal800
|
Napisane: 17.01.2011, 22:54 |
|
Dołączył: 9.11.2010 Posty: 78
|
a które modele mają plastikowe rurki i jak to sprawdzić?
Kal
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 17.01.2011, 23:04 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Jutro Ci powiem.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 18.01.2011, 10:31 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Porsche się tym nie chwali, kiedy zmieniło system. Kolega, który "siedzi" w używanych gdzieś znalazł info, że w okolicy przełomu 05 i 06.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kal800
|
Napisane: 18.01.2011, 11:48 |
|
Dołączył: 9.11.2010 Posty: 78
|
czyli druga połowa 2008 nie powinna mieć tego problemu...
Kal
|
|
Góra |
|
majki
|
Napisane: 12.07.2011, 9:26 |
|
Dołączył: 4.07.2011 Posty: 13
|
w tamtym tyg. zmieniałem rurki z plastikowych na aluminiowe, podam dokładne koszta:
kpl. rurek z serwisu Poznań= 2040zł (rabat 5%)
płyn chłodniczy=200zł
robocizna=500zł (nie ASO)
mam tez linki jak wymieniać - jak ktoś będzie miał problem z tym - pytać na priva
|
|
Góra |
|
sebcio
|
Napisane: 14.07.2011, 14:02 |
|
Dołączył: 30.07.2010 Posty: 8
|
mialem to samo w turbo 2004.
samochod musialem zawiezc na lawecie do aso
koszt okolo 3 tys.
|
|
Góra |
|
Krzychu
|
Napisane: 24.01.2012, 0:14 |
|
Dołączył: 23.01.2012 Posty: 13
|
Dokładnie, koszt lekko powyżej 3 k, aby mieć spokój zdecydowałem się na wymianę podczas regulacji rozrządu. Mam nadzieję, że na razie koniec z wydatkami Udało mi się doprowadzić autko to takiego stanu jak chciałem, czyli igły hehe
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|