Jesli nie szukasz na siłe jakiś gotowych kit-ów to może warto się zastanowić nad przelotowym robionym na zamówienie z kwasiaka. Na pewno się dzwięk poprawi i będzie bardziej rasowy. Jaki masz silnik?
ps. pamiętaj że między ładnym dźwiękiem a wiochą jest bardzo cienka linia która notoryczne przekraczają pseudo tunningowcy. A ładny dzwięk silnika nie ma nic wspólnego z basowym burczeniem-ten dzwięk jest po prostu nienaturalny.
U mnie siedzi wydech eisenmann jeszcze za Niemca zakładany więc nie wypowiem się na temat kosztów a i silnik nie ten. Ja latam dużo swoim autem dlatego kupiłem v6 i powiem szczerze że dźwięk jest dla mnie zajeb..
Wszystko zależy od tego ile chcesz wydać na wydech . Dobre firmy to Militek, Capristo, Armytrix, Akrapovic możesz sprawdzić ceny na wydechowe.pl. Ja osobiście zastanawiam się między PSE od Porsche a Capristo.
Ja również w moim turbo S zmieniałem bo był dla mnie za spokojny. Znalazłem w Belgii używany wydech TechArt-a wyszedł mnie ok 3 tyś. euro a efekt poniżej na filmie
Przejdzie o ile diagnosta stwierdzi ze nie jest za głośno (a ryczy to niesamowicie). Dlatego polecam do tego wpakowac dwa (1 na strone) jakieś spowalniacze spalin, wtedy będzie git.
W byłej robocie klientowi robilismy tak w 4.5 wersja S. Tak jw. napisałem - samo wycięcie końcowego robi auto piorunsko głośne i męczące w jeździe. Dodanie nawet strumienic myślę ze poprawiło by dużo sytuację
GTS... Czy tłumiki w wersjach GTS i Turbo S są takie same? Jeśli nie to może sam tłumik od GTSa dużo by wniósł do tematu? Bo dźwięk GTSa jest (wg mnie) elegancki ))
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników