Trochę to może dziwne, ale nie znam cen w innych markach, więc bez porównań
będzie.
Na pewno przy Caymanie trzeba się liczyć ze zrobieniem sprzęgła jeżeli
auto ma powyżej 70-100k km i nikt jeszcze tego nie robił. Mam wrażenie,
że we wszystkich często się docisk kończy. Co ciekawe w Boxsterze 987
o wiele wiele rzadziej. Natomiast plusem jest że na 99% koło zamachowe
będzie ok
Zawieszenie. Temat rzeka, wszystko zależy gdzie i jak jeździł często
poprzedni właściciel. Drążki kierownicze, łączniki stabilizatorów są
stosunkowo tanie, natomiast wahacze swoje kosztują (w oryginale, zamiennik
do zniesienia). Amortyzatory, jak bez PASM to ceny raczej standardowe,
ale ja bym szukał z PASM.
Silnik - tutaj najwięcej niewiadomych. Warto przed zakupem zajrzeć do
środka endoskopem. Wycieki się zdarzają. Może pompa wody będzie do
zrobienia.
To tak na szybko
_________________
924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992