Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 17.04.2023, 13:38 

Dołączył: 21.09.2021
Posty: 42
Cześć, wykosztowałem się na rozwiązanie Rennline z uchwytem magnetycznym i jednocześnie ładowaniem indukcyjnym do mojego 987.2, wykosztowałem bo jakieś gotowe rozwiązania to 150-300 zł a tu dedykowany uchwyt do montażu z opcjonalną ładowarką podszedł pod 800 zł, a potem kurier stwierdził że jeszcze mam podatek do dopłacenia więc wyszło pewnie coś koło 1000 zł, szaleństwo za to przynajmniej cieszy.

Kabel do ładowania przeciągnąłem pod osłoną radia, tam w nogach u pasażera jest gniazdko zapalniczki więc wszystko ładnie udało się ukryć i teraz do rzeczy:

większość dostępnych na rynku ładowarek wpinanych w gniazdko zapalniczki ma jakieś odpustowe kolorowe światełka, diody itd. zanim nie znalazłem takiego bez żadnego oświetlenia zauważyłem, że po wyjściu z samochodu i jego zamknięciu te światełka cały czas się świeciły, ładowarka działa non-stop, mimo wyłączonego zapłonu czy też zamkniętego auta. Testowałem tak i zostawiłem na kilka godzin, prąd idzie cały czas.

W każdym innym aucie jakie mam lub miałem, po wyłączeniu zapłonu gniazdko zapalniczki przestawało podawać napięcie i akcesoria nie działały.

Jak wspomniałem, znalazłem takie minimalistyczne ładowarki Aukley bez światełek, myślę więc że sama podpięta ładowarka, która nie ładuje telefonu ma pewnie jakieś mały pobór prądu wiec mam nadzieję, że pozostawione tak auto na tydzień nie zajedzie akumulatora raczej ale pytanie - Wy też tak macie? Czy tak ma Porsche, czy po prostu nie miałem aut VAG i inne tak mają czy w moim jest coś nie tak albo może można tym sterować?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2023, 18:41 

Dołączył: 14.02.2020
Posty: 75
U mnie w 987.1 w gniazdku w nogach pasażera też był prąd cały czas. Po kluczyku była chyba zapalniczka na tunelu środkowym. Można zdjąć tunel, od spodu zlapac prad z gniazdka, wstawić przetwornice/ładowarkę z 12V na 5V pod tunelem i wyjść koło twojego uchwytu, ale to jest sporo rozkręcania i trzebaby wszystko dobrze zaizolować, żeby nie spowodowało to kiedyś zwarcia pod spodem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.04.2023, 6:13 

Dołączył: 16.06.2009
Posty: 695
W moim 987.1 też jest ciągłe zasilanie z gniazda zapalniczki między fotelami. Ja mam tam podłączony wideorejestrator i zamierzam przenieść jego zasilanie pod oświetlenie kabiny. Testowałem zasilanie ze skrzynki z bezpiecznikami z użyciem baypasa ale był problem z przewodem masy żeby go doprowadzić i ukryć w skrzynce bezpieczników.

Wysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.04.2023, 15:21 

Dołączył: 21.09.2021
Posty: 42
OK dzięki, czyli ten typ tak ma :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum