Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 31.05.2017, 9:57 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 802
4s911Laufi napisał(a):
Kubuś72 napisał(a):
4s911Laufi napisał(a):
Obrazek

Czyli mam Ok może zmienię na motul v300 i zobaczymy
Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Czy Twoje 4S nie jest przypadkiem w cabrio i nie ma jasnej tapicerki i nie było ściągnięte z Italii do małopolski ?

Wysłane z mojego SM-J710F przy użyciu Tapatalka

Nie Ameryka cabrio mam 3 lata i zawsze jest takie ciśnienie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

To Ok, widziałem 4S po tulejowaniu na sprzedaż 3 lata temu i obawiałem się; że to Twoja obecna, tam silnik był do remontu.
Jeśli masz świeży olej i takie ciśnienie zawsze, to nie mam żadnych teorii, ja mam inne i tyle.

Wysłane z mojego SM-J710F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.05.2017, 10:26 

Dołączył: 12.01.2015
Posty: 231
Duke napisał(a):
A po przecinku jest odstęp, trzeba zobaczyć co jest napisane w wersji niemieckiej i angielskiej. Niezależnie od werdyktu tłumacz się nie popisał.


W angielskiej co prawda od 996 jest około 3,5


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum