Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.01.2017, 14:17 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
Witam, panowie ogólnie chodzi mi o to jakie powinno być ciśnienie paliwa w Cayenne 3.6 FSI na wolnych obrotach. Kiedyś miałem problem i po wymianie filtra paliwa, jednej pompy i regulatora ciśnienia paliwa ( udało mi się kupić cały zestaw z baku z małym przebiegiem) jest już dobrze, ale podczas wymiany pompy sprawdzałem inne podzespoły między innymi regulator ciśnienia paliwa na którym był opis 5,5 bara i sądziłem że takie ciśnienie powinno być na wolnych obrotach. Ale, ostatnio spotkałem się z kolegą z forum na oględzinach jego interfejsu diagnostycznego z którego wynikało że na wolnych obrotach maiłem około 3.5 bara, a przy zwiększaniu obrotów rosło do ponad 6 barów na biegu jałowym (nie sprawdzałem podczas jazdy) i tu pytanie z ciekawości jak to jest z tym ciśnieniem paliwa w FSI ktoś wie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.01.2017, 14:57 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
Nikt nie wie? a w ogóle to przy diagnostyce kompem gdzie jest mierzone ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia czy za, skoro na wyższych obrotach idzie do ponad 6barów to chyba za pompą wysokiego ciśnienia. Ale mimo wszystko jeżeli regulator ciśnienia ma opis 5,5 bara to nawet na pompie wysokiego ciśnienia nie powinno spadać poniżej, dobrze myślę, czy jeszcze mam coś nie tak? A jakie ciśnienie max powinno być za pompą wysokiego ciśnienia na listwach wtryskowych? Będę wdzięczny za każde info.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.01.2017, 21:12 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
to może ktoś podpowie jakie ogólnie powinno być ciśnienie paliwa wychodzącego z baku?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.01.2017, 23:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Przydałby się manual serwisowy do 9PA1 albo chociaż wyciąg z danych
dla 3,6. Wiem że ten post mało wnosi, ale może podbije temat i zainteresuje
kogoś kto akurat ma takie dane. Postaram się coś w weekend poszukać.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.02.2017, 15:52 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
Dzięki jak ci się uda to będę wdzięczny, dziwi mnie tylko to że na regulatorze ciśnienia mam nadrukowane 5,5 bara a ciśnienie na testerze przy wolnych obrotach 3,5 bara i nie wiem czy dalej jest coś nie tak. Może nie mam połowę mocy i nie wiem bo nigdy wcześniej nie jeździłem porsche :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.02.2017, 23:05 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Jedyne co udało mi się znaleźć to informacja że podczas testów ciśnienie
powinno być od 5,0 do 5,5 bara. Jeżeli jest inne to trzeba szukać gdzie
są spadki. Wyślę Ci zaraz na PW instrukcje całe.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.02.2017, 1:03 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Z tego co ja kojarzę to ciśnienie zasilania paliwa aut z DFI to ok 5 bar.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.02.2017, 12:45 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
Dzięki za zainteresowanie i instrukcję. Wychodzi że chyba coś nie halo skoro spada do 3,5 bara ale na wolnych, nie testowałem podczas jazdy a po dodaniu gazu dochodziło do ponad 6 barów. Skupię się na przekaźnikach i ewentualnie lewej pompie której jeszcze nie podmieniłem a leży w piwnicy, na koniec regulator ciśnienia. Rozebrałem swój stary regulator i miał dość mocno wytarty trzpień w miejscu pracy, podejrzewam że nie powinno tak być i może coś się blokował, a ten co założyłem to też używka. Kupiłem kpl z małym przebiegiem ale pieron wie tak naprawdę czy i ten nie jest wytarty, niestety rozebranie = złomowanie :) zobaczę jak się ociepli, dzięki jeszcze raz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.02.2017, 23:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
W tych informacjach jest jeszcze jedno ciekawe zdanie. "Ciśnienie paliwa
może spadać nawet do 4,5bara, ale pod dużym obciążeniem i w turbo". Ja
bym szukał przyczyny według tej instrukcji. Powodzenia. Zaraz odpiszę na
PW.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.02.2017, 8:08 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
Robert

Zapytam z ciekawości, coś Ci się dzieje z osiągami/pracą auta, że szukasz tych barów?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.02.2017, 15:19 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
Dzięki Kuba będę się kierował instrukcją.
SebastianP teraz już bardzo rzadko i tylko po odpaleniu zimnego silnika po całej nocy (raz na dwa tygodnie), ale wcześniej zawsze po odpaleniu zimnego silnika jak i w trakcie jazdy silnik kulał, tak jakbym jechał na kwadratowym kole :) 2 -3 sec a potem długo długo nic. Od czasu wymiany filtra paliwa i podmiany prawej pompy paliwa z regulatorem ciśnienia (co prawda używane, oprócz filtra on jest nowy:) ) jest ok. Ale ostatnio przez przypadek testowaliśmy interfejs diagnostyczny na którym test paliwa wyszedł że ciśnienie na wolnych jest 3,5 bara a wiem że na regulatorze ciśnienia jest nadrukowane 5,5 bara więc teoretycznie nie powinno być niższe. I znowu mam zryty beret, dlaczego? I stąd cały temat, a jeżeli faktycznie jest coś nie tak z ciśnieniem i nie mam np. pełnej mocy, nie wiem bo nie mam porównania, pierwsze porsche a wcześniej innym nie jeździłem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2017, 10:00 

Dołączył: 4.10.2017
Posty: 7
Mam podobny problem w Cayenne 3.6V6, po odpaleniu auto czasem kulało. Ostatnio (zawsze po zatankowaniu) auto odpalało i po chwili gasło z braku paliwa. I tak w kółko. Pomogło wyjęcie przekaźnika pompy paliwa dzięki czemu dotarłem do mechanika. Jedyny błąd jaki się pojawił na komputerze to regulator ciśnienia paliwa. Wymontowaliśmy go, wyglądał dobrze. Po ponownym zamontowaniu auto pracuje bez zarzutu, błąd nie wraca. Czy to typowe objawy dla regulatora ciśnienia paliwa? Czy warto szukać używanego czy tylko nowy?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum