Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 14.11.2012, 20:09 

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 372
Lokalizacja: Konstancin
Nr klubowicza: 111
wiem, że niby nie ma się czym chwalić.. Kupując nowy nikt nie myśli o przebiegach, ale kupując używany pojawiają się pytania pt. 'Ile te 100 tys. naprawdę ma przejechane?" Ponieważ wydaje mi się, że jestem 'skazany' na dożywocie, to dzielę się tym, co właśnie stuknęło w 944 S2'90. Aż sie zatrzymałem..


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.11.2012, 20:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Gratulacje Darku, ładnie, ładnie, już nie pamiętam ile miał jak trafił do Ciebie :lol:




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.11.2012, 20:35 

Dołączył: 20.02.2011
Posty: 122
Piekny wynik - autku nalezy sie myjnia i wosk :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.11.2012, 20:40 

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 372
Lokalizacja: Konstancin
Nr klubowicza: 111
miał... 80 parę mniej..
Z pieszczotami się powstrzymam, żeby się nie rozbestwił... raczej mu wleję (kilka oktanów więcej). Może sobie też?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.11.2012, 21:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Piekny przebieg, chociaz pewnie daleki od rekordow dla tego silnika..? Gratuluje.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.11.2012, 21:50 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 688
cyferki idealnie równo :wink:
piękny widok, szacunek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.11.2012, 23:31 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
A ja włoze kij w mrowisko i powiem,ze az dziwne ze tyle przejechał jak na silnik z S2...
Nic nie bylo remontowane w silniku od nowosci? Czy to ciagle jest ten sam silnik?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.11.2012, 23:52 

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 372
Lokalizacja: Konstancin
Nr klubowicza: 111
no cóż.. taki ideał to on nie był. Ale komu z nas coś nie dolega? Mam nadzieję, że jeszcze pociągnie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.11.2012, 23:57 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
Hmmm fajny sie temat robi....
3.0 z S2 powinno zrobić sporo więcej o ile olej był dobry i na czas....
Jedna taka S2 ma juz 320 k km i nawet moc seryjna trzyma a łatwego życia nie ma....
A i co do jej realność przebiegu żadnej pewności nie ma... :wink: :wink: :wink:

Niemniej gratulacje okrągłej liczby km na liczniku :!: :!: :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.11.2012, 0:29 

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 372
Lokalizacja: Konstancin
Nr klubowicza: 111
ja tam wierzę w proste rozwiązania: jak ty jemu, tak on tobie. Przeglądy o czasie i w takim zakresie jak powinny być, materiały zgodne z tym, co wymyśliła fabryka... brak druciarstwa. Łatwa recepta, czasami gorzej z realizacją - wiadomo. Mimo tego, nie wydaje mi się, żeby drugi czy trzeci silnik miał być powodem do dumy dla właściciela. Chociaż, jak sam doświadczyłem, shit happens..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum