drago_O napisał(a):
Taki wymysł konstruktorów. Tryb załadunkowy jest tylko do załadunku. Tak jak tryb LIFT albo tryb podnośnika.
Oprócz poduszki jest też amortyzator. Oczywiście upuszczenie powietrza powoduje utwardzenie zawieszenia ale poduszka głównie spełnia rolę wysokości.
To jak w tradycyjnym zawieszeniu... skracasz sprężyny to auto się obniża ale efektem ubocznym jest utwardzenie bo amortyzator jest bardziej ściśnięty.
PIerwsze słyszę żeby miech się utwardzał po upuszczeniu powietrza... Sprężyna poi skróceniu owszem.
To samo amortyzator - twardszy po ściśnieciu? Jakieś nowe teorie...
Moim zdaniem to po obniżeniu siada na odbojach jak przy trybie załadunku i stąd twardość - dodam, ze grozi uszkodzeniem zawieszenia...
Poza tym cięgna to ciekawa alternatywa dla drogich oryginałow, ale wysokość auta powinno się zakodowac a nie skracać długość ramienia...
To taka domowa metoda na obniżanie - nie twierdze ze nie skuteczna ale trzeba wiedzieć co się robi.