Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.04.2016, 19:02 

Dołączył: 26.03.2016
Posty: 20
Witam zlamal mi sie czujnik wysokosci zawieszenia. Irytujace bo przod zanurkowal a tyl w gorze i tylko piszczy :/ wie ktos ile taki zestaw w aso? Mam nå mysli calosc nå jedno kolo.:) ewentualnie zamienniki?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2016, 21:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
O które Cayenne chodzi? Najlepszy były VIN na PW, jest tych opcji kilka :)
No i napisz które koło.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2016, 22:20 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Złamał się bo zapiekły się kuleczki w cięgnach. Sprawdź na pozostałych kołach czy nie ma tego samego bo wkrótce może się ułamać kolejny a występuje on z całym czujnikiem co tanie nie jest...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.04.2016, 12:01 

Dołączył: 26.03.2016
Posty: 20
A jaka cena tego w aso ewentualnie zamienniki :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.04.2016, 12:50 

Dołączył: 8.10.2013
Posty: 302
Cenę w ASO łatwiej i szybciej sprawdzić wykonując telefon do ASO.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.04.2016, 17:31 

Dołączył: 26.03.2016
Posty: 20
Cena 1006zl obojetnie ktore kolo. Zamowione bedziemy dzialac pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.07.2016, 21:26 

Dołączył: 17.07.2016
Posty: 15
Mogę zrobić Ci takie łączniki metalowe z możliwością regulacji(wysokości auta) :)

Jak coś pisz PW :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.07.2016, 21:34 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
Oooo napisz coś więcej, mam cayenne 2007 jak by to wyglądało?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.07.2016, 21:40 

Dołączył: 17.07.2016
Posty: 15
4 cięgna pasujące na ori główki przy czujniku i wahaczu. Mają możliwość regulacji około 1cm. Standardowo robię je tak aby miały zakres od oryginalnej długości do -1cm ale są prostej budowy i można je sobie dowolnie samemu skrócić ile komu potrzeba :)

Jedyne co mi potrzeba to długość ori założonych na aucie bo w różnych modelach są inne:
laczniki-czujnikow-poziomowania-w-zawieszeniu-pneumatycznym-t14958.html

Aha i długość skrócenia cięgna nie jest równa obniżeniu auta. Więc przy skróceniu o 1cm obniżenie może sięgnąć nawet 5cm w zależności od modelu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.07.2016, 21:54 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
I jest to bezpieczne dla miechów, chodzi o to że ja teraz przeważnie jeżdżę najniżej jak się da, czyli zostaje tryb załadunkowy na którym fabrycznie jazdy nie ma bo się automatycznie podnosi i nie wiem z jakich względów, czy przypadkiem nie chodzi o dolną granicę amortyzacji i czy nie będzie po obniżeniu dobijać?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.07.2016, 22:00 

Dołączył: 17.07.2016
Posty: 15
Taki wymysł konstruktorów. Tryb załadunkowy jest tylko do załadunku. Tak jak tryb LIFT albo tryb podnośnika.

Oprócz poduszki jest też amortyzator. Oczywiście upuszczenie powietrza powoduje utwardzenie zawieszenia ale poduszka głównie spełnia rolę wysokości.

To jak w tradycyjnym zawieszeniu... skracasz sprężyny to auto się obniża ale efektem ubocznym jest utwardzenie bo amortyzator jest bardziej ściśnięty.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.07.2016, 22:37 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
drago_O napisał(a):
Taki wymysł konstruktorów. Tryb załadunkowy jest tylko do załadunku. Tak jak tryb LIFT albo tryb podnośnika.

Oprócz poduszki jest też amortyzator. Oczywiście upuszczenie powietrza powoduje utwardzenie zawieszenia ale poduszka głównie spełnia rolę wysokości.

To jak w tradycyjnym zawieszeniu... skracasz sprężyny to auto się obniża ale efektem ubocznym jest utwardzenie bo amortyzator jest bardziej ściśnięty.



PIerwsze słyszę żeby miech się utwardzał po upuszczeniu powietrza... Sprężyna poi skróceniu owszem.
To samo amortyzator - twardszy po ściśnieciu? Jakieś nowe teorie...
Moim zdaniem to po obniżeniu siada na odbojach jak przy trybie załadunku i stąd twardość - dodam, ze grozi uszkodzeniem zawieszenia...

Poza tym cięgna to ciekawa alternatywa dla drogich oryginałow, ale wysokość auta powinno się zakodowac a nie skracać długość ramienia...
To taka domowa metoda na obniżanie - nie twierdze ze nie skuteczna ale trzeba wiedzieć co się robi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.07.2016, 7:59 

Dołączył: 17.07.2016
Posty: 15
No to nie teoria. Weź strzykawkę i zatkaj jej koniec. Oczywistym będzie, że od samego początku będzie łatwiej a im mocniej ściśniesz tym trudniej, prawda? Skracając amortyzator występuje ten sam efekt obcinający początkową, miękką część pracy amora. Staje się po obniżeniu twardszy. Nie chodziło mi o to, że miech jest tego powodem bezpośrednim. Może źle dobrałem słowa. Chodziło o obniżenie.

Co do kodowania to już pisałem, że zmiana wartości na -2.5 czy -ileś nie obniży go. Tez mam pneumatyczne zawieszenie i jest ono identyczne również jak w Tuareg'u czy Bentley'u. Można to wykonać adaptacją jedynie. Jeśli ktoś się upiera, że woli w ten sposób, to również dysponuje VCDS'em i VASem więc wykonanie kodowań/adaptacji to nie problem.

Zmiana łączników jest najprostszym sposobem zmiany wysokości nadwozia. Co więcej umożliwia w prosty sposób przywrócenie fabrycznych parametrów w razie jakby się komuś tak źle jeździło albo cokolwiek bez konieczności pomocy czyjejś w kodowaniu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum