Cześć wszystkim,
mój świeżo wylicytowany Boxster S niestety przyszedł bez kluczyka, gdzieś zaginął po drodze. Niestety ASO w Europie nie obsługuje aut z USA więc mam pewien problem. Czy ktoś może mi podpowiedzieć w jaki sposób najlepiej dorobić kluczyk do mojego auta? Znalazłem punkt dorabiania kluczy który dorobi mi grot pod moją wkładkę więc z tym problemu nie będzie, pozostaje immobiliser i centralny. Czy ktoś wie w których modułach są przechowywane kody immo i centralnego? Czy wystarczy że kupię używany kluczyk ze stacyjką żeby odpalić auto, czy może immo jest też zapisane w sterowniku silnika? Czy da radę odczytać kod immobilisera z kluczyka i ewentualnie wpisać go do modułu silnika jeśli to będzie konieczne? Druga sprawa to centralny, z tego co wiem potrzebuję kluczyk z kartą kodową żeby wpisać go do modułu i tu się robią schody, mam pewien pomysł i potrzebuję żeby ktoś mi potwierdził słuszność koncepcji:
- kupię używany europejski moduł centralnego pod częstotliwość 433mhz - kupię w ASO oryginalną nową europejską obudowę kluczyka z kodem i wprogramuję go w moduł centralnego - pozostaje kwestia immobilisera, czy nowa obudowa z ASO przychodzi też z kodem do wpisania w moduł immo?
Byłbym wdzięczny na jakiekolwiek info w tym temacie.
Pozdrawiam,
Piotrek
|